Ik ben bij mijn baasje sinds: 19 juni 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Een opvallend plekje aan mij is mijn kleine grijze vlekje onder mijn kin.
Ik kan heel klagerig miauwen, (mekkeren), dat heb ik van mijn poezenmama geleerd
Mijn herkomst:
Ik ben een "gouden" katje, samen met mijn broertje
Mijn karakter:
Alles wat een kitten moet zijn  Ik ben gewoon een kleine rakker. Ondertussen ben ik een kleine reuze teddybeer geworden van zo'n 8kg. Ik ben de braafheid en goedheid zelve. Doe geen vlieg (euh, de vlieg mssn wel) kwaad
Ik houd van:
vooral veel eten en dan liefst dingen die niet voor poezen bestemd zijn. Ook mama helpen met de was, dweilen, kranten lezen
Spelen met mijn dikste vriendinnetje Ibse de mopshond
Ik houd niet van:
Mijn oogjes laten reinigen, in de auto zitten
Mijn favoriet speelgoed:
De pootjes van Ibse
Mijn lievelingseten:
alles
Mijn medische achtergrond:
Die heb ik gelukkig nog niet, volgens de DA ben ik een kerngezonde jongen, dus ik ga dat zo houden
Spijtig genoeg moet dit aangepast worden: Chopin werd in oktober 2010 positief getest op HCM (lichte verdikking). De diagnose werd oktober 2011 bevestigd. HCM positief. Daarbovenop heeft hij een vernauwde luchtweg en een vermoeden van astma.
Meer over mij:
Mijn roepnaam is Chopin. Ik ben het stukje van een tweeling en mijn broertje Beatle woont in Nederland. Wij zijn "gouden broertjes  "
Mijn motorke werkt heel snel en hart.
Iedereen is dolverliefd op mij en ik draai de meisjes rond mijn pootje. Alleen met mij grote zus Mimi heb ik nog wat moeite  , maar dat komt wel in orde
Mijn fotoalbums:
Mijn filmpjes:
|