|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Mirrin (Kater van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Mirrin |
| Geslacht: | Kater |
| Ras: | Noorse Boskat |
| Kleur: | black tabby |
| Geboortedatum: | 21 mei 2010 (Ik ben dus 2 jaar oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 2 augustus 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Ben dus waarschijnlijk een kruising van een main coon met noorse boskat! Mijn verhaal kunnen jullie volgen onder gevonden en opgesloten op het forum!
Mijn karakter:
Superlief!!
Ik houd van:
Iedereen hier die mij zo een warme thuis bezorgen!
Meer over mij:
Mijn verhaal kunnen jullie volgen onder gevonden en opgesloten op het forum!
Bij een politie-inval op linkeroever in één van de garageboxen bij die talloze appartementsblokken aldaar, zijn alle kittens ontsnapt!!! Er werd in een garage aub gekweekt met noorse boskatten en main coons die allemaal in konijnekooien zaten. de katers mochten los in die garage lopen. Er was een klacht over geurhinder en zo is de politie binnengevallen . De kittens zijn dus gaan lopen bij deze actie omdat ze achter de katers aan het vangen waren. Zowel moeders als katers zijn bij dierenbescherming antwerpen binnengebracht. De beestjes kregen alleen brokken van een bepaalde winkelketen en er hingen voor te drinken van die konijnedrinkflesjes. (we moesten maar eens zien of het katertje op zoiets reageerde) Blijkt dat ze idd allemaal met een darmvirus zaten!!! Hadden wel geen vlooitjes !! Hier dus idem dito! We mochten zelfs bij de dierenbescherming van antwerpen een papier gaan halen dat we het kitten daar gehaald hebben!
Dus mensen in de buurt van het frederik van eeden plein in antwerpen kijk aub uit of jullie nergens geen verloren kitten zien!
Het katertje is dus idd een noorse boskat of main coon of mengeling van de twee, want blijkbaar mengde ze die twee rassen om gewoon grotere boskatten te kunnen verkopen! Weliswaar zonder papieren en vroegen ze er enkele honderden euro's voor!!!
Mijn mooie naam heb ik hier gekregen:
Mirrin = gekroond juweel!!
Ik ben gelukkig gered uit de handen van een broodfokker!! Nu ben ik zo gelukkig bij mijn nieuw baasje en heb ook een heleboel leuke speelkameraadjes!Ook hebben mijn baasjes verder gezocht naar andere slachtoffertjes van die broodfokker en hebben zo nog 2 broertjes/neefjes van mij terug gevonden, super van hen!
Mijn fotoalbums:
Mijn filmpjes:
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 21-10-2010 22:12:05
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.