|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Etharhin (Poes van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Etharhin |
| Roepnaam: | Etharhin |
| Geslacht: | Poes |
| Ras: | HTK |
| Kleur: | beige tabby |
| Geboortedatum: | 22 augustus 2010 (Ik ben dus 1 jaar en 9 maand oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 24 september 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Heel speciale kleur, net een zebra
Mijn herkomst:
Vondeling
Mijn karakter:
lief
Ik houd van:
Tegen mijn nieuwe mama aanliggen!
Ik houd niet van:
lawaai
Mijn medische achtergrond:
Ik ben al ontvlooid, ontwormd en ingeënt toen ik 4 weekjes was door de mensen die me vonden.
Meer over mij:
Ik kreeg hier mijn naam Etharhin = kind van oneindig zonlicht!! Nou ik zal wel het zonnetje hier wezen!
Ik werd geboren ergens in een tuinhuisje maar plots na 4 weekjes kwam plots mijn mama niet meer en was ik ook mijn broertje/zusje kwijt. Moederziel zat ik daar alleen in dat tuinhuis. Gelukkig hadden de mensen van het tuinhuis mijn mama geregeld wat eten gegeven en vonden mij dan ook alleen. Ze zijn de dag erna met me naar een DA gegaan die me dadelijk een lelijke prik gaf, en ik was nog maar zo klein!! Maar ik had honger want mijn mama was al zolang weg en die mensen zette me zo rare brokjes voor daar moest ik niets van weten. Plots kwam mijn nieuw baasje naar me kijken want die hadden ze opgebeld, die kende veel van poesjes. Die heeft me dan ook lekker warm tegen zich gehouden en naar mijn nieuwe mama gebracht. Die stond al klaar met zo een raar flesje, maar ik had zooooo honger, ik wou die melk die in dat flesje zat!!!! Dus beet ik er op los, lap die hele speen weggebeten dan maar en heb mijn nieuwe mama ook mijn tandjes leren kennen!!
Maar toen gaven ze me dat uit een schaaltje en toen heb ik me toch gedronken, bijna de hele avond door! Daarna mocht ik lekker heel dicht tegen mijn nieuwe mama gaan liggen! Hier zijn ze zo lief voor mij en ik heb hier zoveel vriendjes! Hier wil ik nooit meer weg.
Oh ja iemand die zo hele speciale poesjes kweekt die bengalen heten, is er van overtuigd dat ik een mengeling ben van een Toyger en een tijgerkat! Nou dat zullen we dan wel op termijn zien!
Mijn fotoalbums:
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 30-09-2010 23:42:59
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.