Ik ben bij mijn baasje sinds: 19 oktober 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Weet duidelijk wat ze wil
Mijn herkomst:
Cattery Ashleyhof
Mijn karakter:
Heel lief en rustig
Meer over mij:
Mijn baasjes blijven alles verder onderzoeken ivm die broodfokker van mijn nieuwe broertjes. Zo kijken ze dus elke dag ettelijke sites na of er nergens iets opduikt in verband hiermee. Welnu ik heb er blijkbaar voor gezorgd dat ik telkens weer opdook op een andere site! Beetje wazige foto van mij maar toch duidelijk te zien dat ik heel dringend een gouden mandje zocht! Maar voor de meeste mensen was ik ofwel te oud, of ik moest bij honden gaan wonen en dat zag ik niet zitten, of ze wilden me gratis (wie weet waarvoor!), of ze wilden nog met me kweken!! Sorry , maar met 4 nestjes op mijn 6 jaar heb ik mijn diensten wel bewezen denk ik! Mijn nieuw bazinnetje was zo begaan met mij door mijn trieste blik dat ze naar mij informeerde. Er scheelde helemaal niets aan mij, integendeel, Ik heb ettelijke kampioentitels behaald, werd maandelijks nagekeken door een DA, ben volledig in orde met al mijn papiertjes ... Ze kon het helemaal niet begrijpen dat niemand mij een thuis wou geven!!!(Ik heb lekker gewoon gewacht tot zij voor me kwamen)
Toen ze naar mij kwamen kijken waren ze opslag verliefd op mij, jippie!!!
Ik ging meteen kopjes geven en knuffelen want nu had ik al gekozen, daar wilde ik voor altijd bij blijven. Ik mocht meteen in een lekker warm schapevelletje liggen, zalig gewoon! Eens hier aangekomen werd ik hier meteen hartelijk verwelkomd door een hele poezenfamilie met een heleboel kittens .Tja, daar heb ik nu eenmaal een zwak voor . Dus ik voelde me meteen volledig thuis. Ik mag hier de hele dag gewoon vrij rondlopen, hangen, staan, liggen,spelen, luieren,krijg een heleboel knuffels, slapen, eten,.... wat ik maar wil. Ik ga hier nu gewoon genieten van mijn geweldig leventje want voel me heel gelukkig nu.
Ze hebben me hier ook een andere naam gegeven, is nog een beetje wennen maar vind hem heel geslaagd!
ZANIQUESSE = koninklijke sneeuwpluim
Nou ik voel me hier koningin te rijk hoor!
Mijn fotoalbums:
|