Ik ben bij mijn baasje sinds: 15 november 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Prachtig(nu) zacht langharig pelsje met een witte kraag!
Mijn herkomst:
Dierenasiel Rekkem
Mijn karakter:
Ik ben een superlief poesje! Heel zachtaardig, lief voor iedereen en word heel graag geknuffeld!!
Ik houd van:
Knuffelen, gekamd worden,...
Meer over mij:
Toen mijn bazinnetje mij op het internet zag staan , smolt ze meteen voor mijn zielige blik die ik toen had. Ze zag meteen dat ik verwaarloosd was, dat mijn pelsje vol klitten zat en ik helemaal niet gelukkig was!!Ik heb een hele tijd moeten overleven in mijn eentje daarbuiten, zo ging ik dus steeds naar dezelfde tuin waar er nog een poes was want daar kon ik aan wat eten geraken. Maar die mensen wilden dat niet dat ik er steeds kwam eten te zoeken,....dus werd ik maar in een asiel gestopt in Rekkem!
Ze heeft meteen mijn fotootje aan mijn baasje laten zien en die was blijkbaar ook meteen verkocht! Ik weet wel niet hoe ik dat gedaan heb hoor? Maar ze hebben meteen kontakt genomen om mij te mogen zien.Er waren nog twee andere poesjes die net boven en onder me zaten in het asiel die ze ook wilden zien want blijkbaar proberen mijn baasjes voor poesjes die veel hebben afgezien of hebben meegemaakt een gouden mandje te zoeken. Toen ze na een hele rit aankwamen was het al donker. Mijn bazinnetje was heel lief voor me, ze streelde me meteen , zei allerlei lieve woordjes en probeerde te spelen met me (al ken ik dat niet echt) . Daarna nam ze mij heel dicht tegen haar aan en ik voelde pure liefde, ook toen mijn baasje mij opnam!! Die wilde ik niet meer kwijt!!!(En zij blijkbaar mij ook niet, haha)Dan hebben ze nog even naar die andere twee poesjes gekeken maar die waren niet zo lief voor mijn baasje, ik denk dat die hele boze baasjes gekend hadden. Ik mocht mee, jippie!!!Ik heb heel braafjes in de auto geslapen en hier werd ik meteen voorgesteld aan allemaal lieve andere poezen!! Ik heb me heel voorbeeldig gedragen en heel lief en rustig gebleven. Zo heb ik ondertussen de harten van iedereen hier kunnen veroveren. Die andere kittens hier hebben blijkbaar heel wat speelgoedjes maar ik moet nog leren wat ik daar allemaal mee kan doen. Ik kijk wel hoe zij het me voordoen en dan probeer ik het zelf wel uit. Ook kreeg ik dadelijk hier een hele grote kam/verwenbeurt, wat heb ik me daar van genoten!!! Nu zie je eindelijk mijn verborgen schoonheid en ik voel me hier net een prinsje.
Ik heb ook een heel toepasselijke naam gekregen namelijk:
Kymelháran met betekenis = Robijnen elfenkoning van de liefde!!! Ik straal volgens mijn baasjes pure liefde uit en door mijn zacht, superlief en edel karakter veel voornaamheid, vandaar de robijn !!!
Het afscheid van je nemen is heel hard want je was zo uniek mijn sprookjeskoning. We zullen je hier blijven missen en je dikke maatjes ook! Rust zacht mijn lieve robijnen elfenkoning van de liefde!
Mijn fotoalbums:
Mijn filmpjes:
|