|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Silthasaën (Poes van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Silthasaën |
| Roepnaam: | Silthasaën |
| Geslacht: | Poes |
| Ras: | HTK |
| Kleur: | silver |
| Geboortedatum: | 13 november 2009 (Ik ben dus 2 jaar en 6 maand oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 6 december 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Prachtige zilver tabby pels!
Mijn herkomst:
Bredene
Mijn karakter:
Ongelooflijk lief!
Ik houd van:
knuffelen!
Mijn medische achtergrond:
Toen ik de eerste maal werd gevonden op een boerderij was ik helemaal onderkomen en zat mijn linkeroogje volledig dicht! Daar hebben ze bijna anderhalve maand allerlei zalfjes in gedaan maar met heel weinig resultaat. Gelukkig heeft mijn nieuw bazinnetje kennis van zaken en zag dat er meer aan de hand was. Mijn buitenste ooglid is helemaal naar binnengekeerd zodat mijn oogbol voortdurend geïrriteerd werd met ontsteking tot gevolg en derde ooglid helemaal opgetrokken. Met het nieuwe zalfje wat ik nu krijg gaat het al stukken beter maar ik zal nog even onder het mes moeten voor het helemaal in orde te brengen!
Meer over mij:
Mijn bazinnetje zag mij op het net staan , met mijn ene oogje dicht en mijn verhaal! Gedumpt op een boerderij bij een oudere zieke man die werd opgenomen in het ziekenhuis. De dochter ging eens per week eten zetten voor een andere poes die daar rondliep, maar wist van mij bestaan niet af. Dus werd ik volledig aan mijn lot overgelaten tot ze me eindelijk vonden! Volledig onderkomen, oogje ontstoken,......Er werd dus meteen een oproep gedaan die mijn bazinnetje dus zag staan. Maar toen ze wilde reageren hierop was ik al geplaatst bij een hele lieve vrouw die alles voor dieren doet, maar daar waren enkele andere poezen en honden die mij niet moesten hebben en ik dus daar heel ongelukkig was want werd steeds opgejaagd. Ineke (zo heette ze) heeft dan ook meteen een ander plekje voor mij gezocht waar ik wel gelukkig zou kunnen zijn. Ook nu zag mijn bazinnetje de oproep!! Nu had ze in de voorbije tijd steeds opnieuw mijn foto terug gezien ondanks dat ik al geplaatst was. Zonder dat ik het wist bleef ik haar eigenlijk achtervolgen, goed hé!
Toen ze het verhaal las herkende ze het meteen en liet er dan ook geen twijfel over bestaan dat ze me meteen een gouden mandje wilde geven!
Mijn baasjes zijn dan ook meteen in de auto gesprongen en helemaal naar Bredene gereden om mij te komen halen. Er was hun niets teveel voor mij! Ze waren meteen zo lief voor mij en ik voelde me al meteen een stukje stoerder tegen die andere beestjes.
Toen ik na een lange autorit hier thuis kwam werd ik meteen aan alle andere poezen voorgesteld. Maar daar deed niemand akelig tegen mij, wat een verademing! Gelukkig kent mijn bazinnetje heel wat over oogjes dus die zag meteen dat er iets anders aan de hand was met mijn oogje. Ik ga even onder het mes moeten om mijn oogje te verhelpen maar met dat nieuwe zalfje wat ik nu krijg gaat het ondertussen al stukken beter en kan ik mijn oogje al terug opendoen. Dat komt wel allemaal in orde want mijn baasjes doen echt wel alles voor me om me goed te voelen, raar hoor! Het heeft zo moeten zijn dat ik uiteindelijk hier terecht ben gekomen, dat heeft het lot zo teweeggebracht en blijkbaar heb ik nog meer veroorzaakt want ik heb geholpen om de droom van mijn bazinnetje te doen uitkomen. Maar dat lezen jullie wel in het volgende profieltje!
Ik ben dus haar geluksbrengertje volgens haar en ik heb hier dan ook een hele mooie naam gekregen !!!
Ik heet nu SILTHASAËN = mijn zilveren geluksengel!!
Ik ga hier eindelijk heel gelukkig worden!!!!
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 12-12-2010 13:29:09
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.