|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Midinùram (Kadoelen Itu Merra Darra) (Poes van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Midinùram (Kadoelen Itu Merra Darra) |
| Roepnaam: | Midinùram |
| Geslacht: | Poes |
| Ras: | Maine Coon |
| Kleur: | Red tabby wit |
| Geboortedatum: | 23 december 2007 (Ik ben dus 4 jaar en 4 maand oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 25 december 2010
Mijn opvallende kenmerken:
Oogverschil!
Mijn herkomst:
Breda
Mijn karakter:
Heel rustig en stil!
Meer over mij:
Mijn baasje heeft mijn bazinnetje verrast door mij op kerstdag uit mijn trieste leventje te halen en hier een heerlijk gouden mandje te bezorgen!
Hij had gereageerd op een dringende oproep in verband met mij!
Toen ik werd geboren werd ik na 3 maandjes verkocht aan mensen die verder zich niet zo zeer om mij bekommerden!! Ik kreeg geen inentingen meer of nazicht bij een DA, ze registreerden mijn chip zelfs niet , dus ik was eigenlijk nog van niemand. Ook heb ik een oogletsel gehad(jammer dat ik niet kan vertellen wat en hoe het gebeurd is) maar het werd in ieder geval niet verzorgd. Toen er zo een klein mensje werd geboren was ik nog meer een last voor hun! Ze wilden me in een asiel dumpen met de steeds belachelijke reden , allergie voor mij!!!!! Nou zeg, zou het eerder omkeren , maar ja. Dan ook nog in een asiel waar ze me heel waarschijnlijk een spuitje zouden geven. Er was een vage kennis van hun die dit gelukkig niet wou laten gebeuren en die kwam me weghalen daar. Maar daar was ik ook niet gelukkig want die mevrouw wilde mij wel redden maar zoals ze zelf zei was ze meer een hondemens dan poezenmens! Er liep daar dan ook zo een klein hondje rond dat me niet gerust kon laten. Dan ben ik maar 4 dagen lang rond gaan dolen want daar kon ik niet binnen blijven. Toen heeft die dame ook een dringende oproep gedaan om mij uit deze benarde positie te bevrijden. En zie daar op kerstdag kwamen daar ineens mijn nieuwe baasjes mij daar halen. Ik moest wel in zo een eng bakje een heel tripje doen wat ik niet zo leuk vond. Maar toen ik hier aankwam waren hier allemaal soortgenootjes en allemaal even lief naar mij! Wat een verademing! Ik begin me hier al meer en meer goed te voelen, lekker warm, steeds eten en drinken en word hier de hele tijd geknuffeld, dat is wennen maar heerlijk!!
Ze zijn dan ook met me naar de DA geweest en heb nu na 3 jaar nog eens een prikje gehad! Kreeg ik als kerstcadeautje van de DA, ......
Mijn oogje gaan ze nog laten nakijken door een andere arts, maar voor mij is alalles goed zo!
Ze hebben ook al een heel toepasselijke naam voor me gevonden!
MIDINÙRAM = Stille & Hoopvolle diepvuurwaterzwaan
Ik ben blijkbaar zo rustig en hoop om eindelijk een zalig, gerust leventje te leiden en stille waters hebben diepe gronden zeggen ze. De vuurkleur en mijn karakter draag ik volgens hun zo gracieus als een zwaan!!
Ik vind hem wel heel mooi en hier kan ik echt uitbloeien tot een mooie zwaan!
Je vind mijn kerstverhaal in het topic van stoute Yv, haha!!
Mijn fotoalbums:
Mijn filmpjes:
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 04-03-2011 21:59:55
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.