|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Tybaînil (Bloomingcoons 7th Twister) (Poes van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Tybaînil (Bloomingcoons 7th Twister) |
| Roepnaam: | Tybaînil |
| Geslacht: | Poes |
| Ras: | Maine Coon |
| Kleur: | Blue Tortie White |
| Geboortedatum: | 2 februari 2010 (Ik ben dus 2 jaar en 3 maand oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 3 januari 2011
Mijn opvallende kenmerken:
Opvallend knap!!
Mijn herkomst:
Meerle
Mijn karakter:
Verschrikkelijk zacht en lief!
Mijn medische achtergrond:
Ik heb dus op mijn 9maandjes plots gingivites gekregen en mogen er dus geen nakomelingetjes meer komen van mij! Maar dat vind ik helemaal niet erg want ik word nu heel erg verwend en mag gewoon van mijn leventje genieten!!
Meer over mij:
Ik werd geboren met zo'n prachtig snoetje en iedereen was meteen helemaal weg van mij! Toen ik oud genoeg was om op mijn eigen pootjes te staan kwam ik bij een hele lieve poezenmama terecht. Die mij zo goed verzorgde. Ik mocht ook enkele keren mijn schoonheid laten bewonderen op een show waar ik dan allemaal hele hoge puntjes kreeg en iedereen mij wou komen catnappen!! Maar als ik oud genoeg zou zijn mocht ik zorgen dat er enkele nakomertjes zouden zijn die net zo mooi zouden zijn dan mij! Doch toen werd ik ziekjes, kon bijna niet meer eten en mijn heel mondje deed zo pijn! Ik werd toen wel meteen heel goed verzorgd en was ook vlug weer beter! Maar er mochten geen nakomertjes meer komen of die kregen misschien ook zoveel pijn aan hun tandjes. Dus werd er een heel goed mandje voor mij gezocht bij mensen die onvoorwaardelijk van mij zouden houden en voor altijd de nodige zorgen zouden geven aan mij als ik die lelijke pijn zou terugkrijgen. Toen kwam er een heel lief telefoontje van mijn huidige baasjes en mijn toenmalig bazinnetje kreeg meteen een warm en goed gevoel erbij! Enkele daagjes later zijn ze dan gekomen. Ik ging dadelijk recht naar mijn nieuw bazinnetje toe want die zag ik meteen wel zitten en heb haar dan ook meteen een hele likjesbeurt gegeven. Die kwamen meteen tussen ons in zitten en hebben de hele avond met ons gespeeld en geknuffeld!Heerlijk!
Dan mocht ik in een lekker warm mandje mee en werd ik hier aan heel veel andere poezeltjes voorgesteld! Ik kreeg al meteen een likje van zo een mooie grote stoere zwarte bink, die blijkbaar hier de boel allemaal wat in orde houd. Daar stond ik dus al op een goed blaadje meteen! Voor de rest Ga ik hier rustig iedereen leren kennen op mijn gemakje, want zo te zien zijn mijn soortgenootjes hier allemaal heel gelukkig en dat zal ik hier ook worden.
Ze hebben me ook een andere naam gegeven die wel heel toepasselijk is en waar ik heel tevreden over ben!
TYBAÎNIL = geschonken kristallen geluksgodin , zo zien mijn baasjes mij!
Ik straal als een prachtig kristal maar ben ook breekbaar ivm mijn gezondheid,en ik word dan ook met de grootste zorg behandeld.Ze zijn zielsgelukkig met mij, ik zou voor iedereen geluk brengen en ze hopen dat ik mijn geluk hier gevonden heb(zeker weten). Ik straal dan ook als een godin waar iedereen alleen maar ontzag, eerbied en respect voor kan hebbenvolgens mijn nieuwe baasjes. Ze dragen me hier dan ook op handen als een echte godin! Hier wil ik dan ook voor altijd blijven!!!
Mijn fotoalbums:
Mijn filmpjes:
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 17-02-2011 17:34:42
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.