|
|
 |
|
|
Kattenprofiel: Mánäzaran (Kater van 3elfje)
|
 |
| Naam: | Mánäzaran |
| Roepnaam: | Mánäzaran |
| Geslacht: | Kater |
| Ras: | Maine Coon |
| Kleur: | Ros/wit |
| Geboortedatum: | 13 augustus 2007 (Ik ben dus 4 jaar en 9 maand oud!) |
|
|
Ik ben bij mijn baasje sinds: 9 februari 2011
Mijn herkomst:
Persoonlijke opvang voor operatie zwerfkat te Eine
Mijn karakter:
Ik laat me zeker niet doen!
Meer over mij:
Mijn bazinnetje zag een oproep ivm mij. Blijkbaar keek ik op die foto helemaal niet happy! NU ik was ook niet happy! Kon ik maar zelf zeggen wat er met mij allemaal gebeurt was! Het enige wat mijn nieuwe baasjes weten is dat ik in een asiel terecht kwam. Nu blijkt dat dit mijn eindstation zou zijn na mijn al ongelukkig leventje (kan niet anders)!! Het was er een verschrikkelijke plaats, al mijn maatjes daar werden ziek of nog meer ziek , kregen zelden eten, zaten in kleine kooitjes, En dan stond "DE TON" te wachten!!!!! maw het einde !!!!!!Ik ben dus aan de dood ontsnapt!!
Gelukkig zijn er mensen bezig met deze plaats proberen te doen sluiten en doen ze echt alles om dit voor elkaar te krijgen. Deze gaan dan ook voor de voet gewoon dieren adopteren daar om deze tenminste te kunnen redden, verzorgen ze en zoeken een gouden mandje dan. Mij hebben ze dus ook zo gered. Doch voelde ik me ook niet zo happy daar en kroop ik steeds achter een kast zodat iedereen mij gerust zou laten, ik had er genoeg van!
Plots stonden mijn nieuwe baasjes daar en ik wist dat ik deze kon vertrouwen. Ik heb me dan ook dadelijk laten oppakken, knuffelen,..... gaf mijn bazinnetje maar dadelijk wat likjes,.... zou ik bij hun mogen blijven??? Ze hebben me dan ook niet meer losgelaten en mocht dadelijk in een heerlijk warm mandje gaan liggen. Hier werd ik dadelijk voorgesteld aan een heleboel toekomstige maatjes en zo een superkerel die hier heel de boel in goede banen laat lopen, Pluche! ZO te zien zijn die andere poezen hier allemaal heel gelukkig, ik krijg hier lekker eten en mag gewoon mijn ding doen! Niet te geloven! Toch door alles wat ik al heb meegemaakt vertrouw ik echt niemand meer hoor!Het zal nog even duren ik mij durf bloot te geven, alhoewel ik wel al uit mijn bazinnetje haar handen durf te eten. Ik wil eerst eens wat tijd om te bekomen van mijn slechte leventje wat ik gehad heb . Maar als ik al die andere poesjes hier zie denk ik dat ik hier heel vlug mijn eigen plaatsje vind hoor want ze zijn hier zo lief voor mij en dat ben ik nog niet gewoon.Ik denk dat ik hier een gelukkig leventje uiteindelijk zal mogen leiden!!
Ze hebben hier ook een mooie naam voor mij gezocht en daarben ik dik tevreden mee hoor!
Ik zal voortaan MÁNÄZARAN = Prachtig gezegend leven mijn leeuwenkoning !!!
Ik ben echt gezegend dat ik van de dood gered ben en zulke lieve baasjes gevonden heb, en ik heb blijkbaar nogal een imposant uiterlijk wat alleen maar ontzag vraagt zoals een echte leeuwenkoning. Nu ik voel me hier echt wel een koning hoor hoe er hier van mij gehouden wordt!!!
Mijn fotoalbums:
|
|
Dit profiel werd het laatste bewerkt op: 17-02-2011 17:32:39
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.