Ik ben bij mijn baasje sinds: 7 maart 2011
Mijn karakter:
Heel lief!
Meer over mij:
Ik heb er 2,5 jaartjes over moeten doen om eindelijk gelukkig te mogen worden en te genieten van een heerlijk poezenleventje hier!
Voor zover geweten is moest mijn eerst respectievelijk eerste baasje niets van mij hebben en dumpte me dan ook op een vreselijke plaats "asiel" genoemd waar voor mij een "beruchte TON" voor mij stond te wachten! Mijn beschermengeltje heeft er dan voor gezorgt dat ik op tijd daar werd weggehaald door een hele lieve dame , die voor mij hele lieve mensen zou zoeken om voor mij te zorgen en waar ik veilig zou zijn voor de rest van mijn leventje want ik ben een voorbeeldig heel lief poesje dat al zoveel onrecht was aangedaan! Er kwam eerst een jong meisje die mij wilde meenemen. Doch zij stond daar zonder iets waar ik zou kunnen inzitten en zou met haar mee op een iets moeten gaan zitten wat een trein heette!! Die dame die me uit dat vreselijke asiel gered had wilde haar toch nog het voordeel van de twijfel gunnen en zou mij met die juffrouw wel eventjes helemaal naar Gent brengen waar ze dus zou wonen. Nou wat ze daar toen zag tartte haar verbeelding en gelukkig maar dat ze dit gezien had, een piepklein, vuil, smerig zeer onhygiėnisch appartementje waar ik mijn daagjes zou moeten slijten. Resoluut werd ik terug meegenomen want dit was gewoon van de regen in de drop komen. Die dame was heel boos en blij tegelijk dat ze me daar niet had achtergelaten en omwat ze daar gezien had! Ik kwam terug op mijn kamertje terecht waar ik me veilig voelde. Er kwam enkele dagen later een iets oudere dame voor mij . Het klonk heel belovend, zou een heel rustig leventje krijgen samen met nog een andere poezel die ze had en ze zou heel goed voor me zorgen. Daar ging ik weer!! Nou ik ik kan jammer genoeg niet vertellen wat er daar met mij gebeurt is, maar waarom was die dame niet lief tegen mij?? Ze belde na een paar daagjes op om te zeggen dat ik een hele wilde stoute poes was die haar hele armen had opengehaald!!! Zucht, ...kon ik maar zeggen wat ze met me deed! Vol ongeloof en boos stond mijn redster vanuit dat vreselijke asiel er dan ook meteen op dat ik terug bij haar werd gebracht!! Oef ,terug op mijn tot nu toe veilige plekje!! En ik kon genieten van de lieve knuffels die ik terug kreeg. Nu was de maat vol , dit kon echt niet meer, genoeg onrecht was mij aangedaan. Het was onbegrijpelijk! Er mocht mij nu niets meer overkomen en wilde mij geen stress of miserie meer laten overkomen! Nu was het zo dat ze twee daagjes later zich zou ontfermen over een hele bende poezen die van een asiel dat gelukkig gesloten werd bij haar zouden komen en zo de dodendans ,die voor mij oorspronkelijk ook was weggelegd, konden ontkomen. Gelukkig voor ons dat er zo nog mensen bestaan. Eerst en vooral zou ik geholpen worden zodat er op dat vlak me al niets meer zou kunnen overkomen, maar waar zou ik veilig kunnen zijn ??? Ze had onlangs mijn nieuwe baasjes leren kennen omdat die aan twee lotgenootjes van mij een geweldig gouden mandje hadden bezorgd en dat kon ze ook dagelijks opvolgen hoe gelukkig dat die twee geworden zijn plus kenden die ook veel van mijn rassoort af . Ze heeft dan ook heel lief gevraagd of zij mijn reddende engeltjes zouden willen zijn omdat ik nergens beter zou kunnen belanden volgens haar dan bij hun. Ik was net een uurtje terug van mijn ingreep bij de DA toen ze mij kwamen halen. Toen ik hun zag was ik ondanks ik nog een beetje suf was zo blij en ben dadelijk beginnen te spinnen toen ze mee streelden en knuffelden. Ze legden me in een heerlijk zacht en warm mandje. Hier werd ik aan mijn nieuwe familie voorgesteld en iedereen was hier blij dat ik erbij kwam, ongelooflijk!! Ik mocht hier heel rustig herstellen van mijn ingreep, kreeg heerlijk eten voorgeschoteld en hier word heerlijk met me geknuffeld!!! Waarom heeft dat toch zolang moeten duren eer ik gelukkig mocht zijn en eindelijk een lui lekker poezenleventje mag leiden???
Ik geniet zo erg als ze me beginnen te kammen en vertroetelen.
Ze hebben me ook een prachtige naam gegeven die ik heel waardig zal dragen want ik ben nu eindelijk gelukkig!!!
RUTĮRĖLISSE = Gedroomde honingzoete krachtige gouden zonnekoningin
Ze vinden me echt een droompoezeltje met prachtige kleuren van honing en goud, maar ook zo verleidelijk en heerlijk als zoete honing . Ik heb de kracht gehad om toch ondanks al mijn toegedane leed terug vertrouwen te schenken en mijn ware aard niet te verloochenen. Ik straal dan ook de gratie uit van een waardige,warme, lieve ,speciale koningin die ze voor geen goud meer willen missen en ik hun al helemaal niet meer!! Nee hier ga ik nooit meer weg en ben ik eindelijk heel gelukkig!!
|