Spring naar inhoud

- - - - -

Catwalk Exotic/Perzisch Langhaar

• Log in om te reageren
216 reacties op dit onderwerp
salediga
salediga
  • 726 berichten
  • 4 katten

#211 Geplaatst 15 april 2012 - 12:25

jubikelcats zei:

Linda, hierbij een foto van een Cream Lynx Point Geplaatste afbeelding
Deze kater is van Cattery Double Forgeron.
De kin is wit, de snor is wit, de oorranden zijn wit.
Bij je meisje is de kin al gekleurd, de snor is ook al gekleurd. De oorrandjes zijn ook niet wit. Het heeft niks te maken met het feit dat zij een Red is en deze kater een cream. Het heeft ook niks te maken met het feit dat dit al een volwassen kater is. En jouw meisje een kitten nog. Gekleurde delen zullen namelijk niet meer wit worden. Kijk maar eens op de website van Cattery Double Forgeron. Double Forgeron Colourpoints 2012 (NL)- (Joke Smid-Smit) Hierbij zie je dat de kittens al duidelijke tabby markings hebben. Dit heeft Hadassah niet. Laat anders een DNA test doen op tabby. Geef het dan bij de fokker ook aan. De stamboom moet namelijk veranderd worden, als hierop tabby staat.
Vind het overigens jammer dat je het kitje niet volledig noemt op je website met de catterynaam. Nu lijkt het net of je het kitje zelf gefokt hebt. Hopelijk is ze negatief getest op HCM en PKD, dat kan ik namelijk op de site van de fokker niet terugvinden.

Ik zal dat met de kleur nakijken! Goh, volgens mij heb je contact met een andere fokker! Hadassah staat er net een paar uurtjes op en ik wordt er op aangesproken dat ik de naam niet heb vermeld! Ik heb het dotje gister net opgehaald en wilde snel haar foto erop zetten. De stamboom krijg ik nog en ik wilde met de cattery naam geen spelfouten maken (hou ik niet van op de website). Ik heb haar gisteravond gesproken en het vanochtend aangepast...
Wel goed dat collega's een en ander schijnbaar goed in de gaten houden!!! :o Op FB heb je trouwens kunne zien dat ik her en der Virginie al bedankt heb voor de mooie meid!

Groetjes van Linda :catrollover
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#212 Geplaatst 15 april 2012 - 12:44

salediga zei:

Ik zal dat met de kleur nakijken! Goh, volgens mij heb je contact met een andere fokker! Hadassah staat er net een paar uurtjes op en ik wordt er op aangesproken dat ik de naam niet heb vermeld! Ik heb het dotje gister net opgehaald en wilde snel haar foto erop zetten. De stamboom krijg ik nog en ik wilde met de cattery naam geen spelfouten maken (hou ik niet van op de website). Ik heb haar gisteravond gesproken en het vanochtend aangepast...
Wel goed dat collega's een en ander schijnbaar goed in de gaten houden!!! :o Op FB heb je trouwens kunne zien dat ik her en der Virginie al bedankt heb voor de mooie meid!

Hoe kom je daar bij dat ik contact heb met een andere fokker?
Flinke beschuldiging vind ik dit. Het is een constatering van mij hier op het forum. Ik hou absoluut niet van deze beschuldigingen.
Ik zal je dan ook niet snel meer helpen. Het gaat je goed Linda.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_Margo_*
Guest_Margo_*

#213 Geplaatst 15 april 2012 - 13:04

:oops: Oei mijn nieuwe aanwinst staat hier nog niet, bij deze dan :)
Hier is Louis De Funès :d (cream exotic):

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Margo, 15 april 2012 - 13:06.

salediga
salediga
  • 726 berichten
  • 4 katten

#214 Geplaatst 15 april 2012 - 14:35

jubikelcats zei:

Hoe kom je daar bij dat ik contact heb met een andere fokker?
Flinke beschuldiging vind ik dit. Het is een constatering van mij hier op het forum. Ik hou absoluut niet van deze beschuldigingen.
Ik zal je dan ook niet snel meer helpen. Het gaat je goed Linda.

Was niet bedoeld als belediging of beschuldiging hoor, ik dacht eigenlijk dat de opmerking van iemand anders kwam, had niet goed gekeken omdat mijn eigen foto erbij stond. Ik kreeg van iemand anders in bijna dezelfde bewoordingen dezelfde opmerking, zodoende. De insinuatie dat ik geen volledige namen vermeld zou trouwens ook als beschuldiging kunnen worden opgemerkt, zou ik persoonlijk dan gewoon in een privé berichtje doen. Maakt verder niet uit hoor! Ik had vanochtend na Virginie gesproken te hebben één en ander al meteen op mijn website aangepast.
Jammer dat je dan ook meteen meld dat je niet meer wilt helpen. :s

Geplaatste afbeelding

salediga
salediga
  • 726 berichten
  • 4 katten

#215 Geplaatst 15 april 2012 - 15:37

Margo zei:

:oops: Oei mijn nieuwe aanwinst staat hier nog niet, bij deze dan :)
Hier is Louis De Funès :d (cream exotic):

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Wat een scheet Margo, echt een lekker ding! BEn blij dat hij weer min of meer de oude is...geniet lekker van het ventje!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#216 Geplaatst 15 april 2012 - 19:07

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smiko
Smiko
  • 152 berichten

#217 Geplaatst 23 februari 2014 - 04:16

Tarzan (brombeer)

Onze senior (gisteren 14 jaar geworden) en de grote baas in huis.

Geplaatste afbeelding

Hij was onze allereerste en lange tijd ook de enige, ondertussen heeft hij 4 vriendjes :)

Altijd nieuwsgierig, nergens bang voor en ondanks zijn leeftijd nog vol praatjes en energie. Zijn lievelingsbezigheid is mee op bed komen liggen als je gaat slapen en dan heel hard in je oor spinnen... Door zijn luide gespin heeft hij al de bijnaam 'Brombeer' gekregen.

Quinten:

Ons eerste kitten, Tarzan was enorm kwaad in het begin maar zou nu niet meer zonder kunnen.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Quinten is een 'Himalayan', een Perzische colourpoint.Oftwel een pers die heel veel babbelt :)

Quinten is ondertussen een volwassen kater maar is eigenlijk een eeuwig kitten in zijn gedrag.

We hebben nog 2 hele mooie persjes (een cream en een zwarte) maar daar heb ik niet direct goede foto's van.