Spring naar inhoud

- - - - -

goedkoop natvoer??

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#16 Geplaatst 26 januari 2010 - 12:35

Ik heb eigenlijk alles geprobeerd, warm water, magnetron, mengen..... nietske, alleen als het brol is, is het blijkbaar goed. Heb nu weer een bestelling gedaan bij zooplus met weer andere smaakjes en merken dus we houden vol maar moedeloos word ik er wel van, heb zo al heel wat geld weggesmeten :oops:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 januari 2010 - 12:37

*mikkeke* zei:

Ik heb eigenlijk alles geprobeerd, warm water, magnetron, mengen..... nietske, alleen als het brol is, is het blijkbaar goed. Heb nu weer een bestelling gedaan bij zooplus met weer andere smaakjes en merken dus we houden vol maar moedeloos word ik er wel van, heb zo al heel wat geld weggesmeten :oops:

Misschien goed voor Catshelter ?
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#18 Geplaatst 26 januari 2010 - 12:39

Roosje zei:

Misschien goed voor Catshelter ?

Ik heb tot nu toe alles aan poezennetwerk gegeven, ze komen dat dan netjes thuis ophalen :) .
Ze hebben ondertussen zo al heel wat hier op kunnen halen :)

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 26 januari 2010 - 15:12

Mikkeke, anders moet je eens Porta 21 proberen?
Die van mij lusten Animonda ook niet, en heb daar straks Porta 21 gehaald (nu maar 2 blikjes om te proberen) en dat lusten ze wel... Tot nu toe ;)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:13

:cheer: :cheer: :cheer:
Jaaaaaa, ik had gisteren maar weer eens een nieuwe bestelling van zooplus binnengekregen en ik had een paar blikjes schmussy besteld met tonijn.
En je zult het niet geloven maar Kiki heeft er van gegeten!!!!! Haar bakje niet leeg hoor, oh nee dat doet ze nooit maar ze heeft er toch van gegeten.

Weet er iemand of dat een beetje een oké merk is???

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#21 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:41

Bij mij blijft de almo ook liggen, volgende keer ga ik eens porta proberen...

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#22 Geplaatst 28 januari 2010 - 09:42

Schmuzy is goed, de blauwe blikken is puur vis!
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#23 Geplaatst 28 januari 2010 - 10:38

jubikelcats zei:

Schmuzy is goed, de blauwe blikken is puur vis!

Laten we dan maar hopen dat ze het blijft lusten :) .
Het is ook nog eens super goedkoop, ik ben content :LOL:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#24 Geplaatst 22 april 2010 - 20:48

Nog maar eens even een upje van dit topic.

De schmuzy tonijn wil er nog steeds wel in gaan maar is dat niet wat te weinig afwisseling als ze altijd maar de tonijn krijgen. De andere smaken wil mevrouw dus ook niet van schmuzy.
Had nu nog weer eens een verpakking bij de aldi gekocht van het natvoer en dat eet ze dus echt gewoon super goed op :cry: .

Is dat aldi natvoer dan echt zoooo super slecht als ze er RC en sanabelle brokken bij krijgen?? Het lijkt mij toch ook niet goed als ze geen natvoer eet of altijd maar de tonijn van schmuzy of wel??

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 23 april 2010 - 19:23

Mijn eerste poes Tijger heeft ook heel haar leven natvoer van de Aldi gekregen hoor, ik wist toen ook nog niet beter, het is kwalitatief niet zo hoogwaardig, maar als zehet andere voer echt niet wil is het ook zinloos om dat steeds voor te schotelen hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 23 april 2010 - 20:35

*mikkeke* zei:

Nog maar eens even een upje van dit topic.

De schmuzy tonijn wil er nog steeds wel in gaan maar is dat niet wat te weinig afwisseling als ze altijd maar de tonijn krijgen. De andere smaken wil mevrouw dus ook niet van schmuzy.
Had nu nog weer eens een verpakking bij de aldi gekocht van het natvoer en dat eet ze dus echt gewoon super goed op :cry: .

Is dat aldi natvoer dan echt zoooo super slecht als ze er RC en sanabelle brokken bij krijgen?? Het lijkt mij toch ook niet goed als ze geen natvoer eet of altijd maar de tonijn van schmuzy of wel??

Als je dat maar geeft als tussendoortje en niet als hoofdvoedsel, zal het wel niet zo kwaad kunnen (maar dat is dan mijn idee). Hier lusten ze sinds de laatste levering porta 21 ook geen porta 21 meer. Ik vraag me af of er iets veranderd is? En ik heb hier Schesir staan en dat willen ze ook niet meer. Op dit moment krijgen ze enkel maar af en toe nog een beetje natvoer omdat Nelleke er "de platte" van krijgt.

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 23 april 2010 - 20:38

Mijn poezels eten hier elke dag natvoer van de aldi, elke ochtend krijgen ze dat standaard hier en ze doen het er super op..

Ik had gisteren een blikje natvoer van de lidle gekocht en dire poezels eten het niet en de vierde die het wel eet die gaf over, dus ik hou het bij de aldi.

En broken en rauw voer is hoofdvoedsel dus ik maak me geen zorgen..
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#28 Geplaatst 23 april 2010 - 21:34

Mijn onderbuurkater is hier de gelukkige smulpaap van dienst als ons verwende haarbal weer iets niet lust...die is ook zo moeilijk!!

Ze is echter wel gek op Hill's natvoer zakjes, die kan je trouwens los kopen (per 1) in de speciaalzaak dus misschien moet je die eens proberen?

En geloof me ik heb ook al vanalles en nog wat geprobeerd, ze lust ook ofwel rommel  ofwel Hill's...O wee als ik ze iets bio geef...of gewoon etensrestjes zoals stukjes gebakken vis, kip etc , trekt ze haar neusje voor op...

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 23 april 2010 - 22:14

Hier worden ze het voer soms ook beugegeten ;)

Ik gaf altijd animonda carny, maar nu willen ze het niet meer en hebben we bozita geprobeerd.  Hier krijgt Ninna dan weer platte stoelgang van, zucht.  Dus als deze lading op is, eens porta21 proberen, hopelijk slaat dat goed aan bij al de katten :pray:
Als ze het heel graag lusten, ga ik er wat rauw voer ondermengen, zou wel leuk zijn als ik ze daarnaar overkrijg.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#30 Geplaatst 24 april 2010 - 00:29

Ik heb dat "slechte voer" enkele maanden niet meer gegeven. En ook het goede natvoer niet. Toen ik daarna het goede natvoer weer voorschotelde, was het zoooooooooo ongelofelijk lekker volgens Zwartje... ;)