Spring naar inhoud

- - - - -

Wat als je niet meer voor je kat kan zorgen?

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1 Geplaatst 23 januari 2010 - 11:25

Hebben jullie daar reeds over nagedacht?

Bij mij staat het vast dat mocht ik om welke reden dan ook niet meer voor Beertje kan zorgen (laat ons hopen dat dat noooooit voorkomt!!!! :pray: ),
hij bij 1 van mijn zussen gaat.

Ze zijn ook gek op Beer. :heart: Hoe kan het ook anders :d :wi

Hebben jullie daar al over nagedacht?

Ik hoop dat het voor niemand voor jullie gaat voorvallen, maar het kan maar beter al geregeld zijn, niet?

Ik ben dus alvast gerust dat Beer niets kan overkomen :hug:
Da's echt een hele geruststelling voor mij :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 januari 2010 - 11:37

oesje, nog niet over nagedacht,
denk wel dat mijn dochter ze zou opvangen

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 23 januari 2010 - 11:51

We denken daar ook vaak over na en we moeten daar echt eens regelingen voor treffen.

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#4 Geplaatst 23 januari 2010 - 14:51

hmmhmm... is wel iets om over na te denken.. bij ons zal het ook thuis worden opgevangen...

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#5 Geplaatst 23 januari 2010 - 14:53

mijn drie schatten zouden of bij men vriend blijven of bij men ouders terug :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 januari 2010 - 15:19

Mijn zus houdt niet van katten dus daar kunnen ze niet, ik hoop dat misschien iemand van KS ze zou kunnen opvangen, anders gaan ze misschien naar Nederland naar dat dierentehuis (maar daar moet ik nog goed over informeren)
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 7 katten

#7 Geplaatst 23 januari 2010 - 16:29

het kan mss heel belachelijk klinken maar ik heb hier een soort testament liggen, wat er moet gebeuren als er met mij iets voorvalt.......
en dan gaat het er vooral over de beestjes natuurlijk, de rest kan me eerlijk gezegd gestolen worden :oops:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 23 januari 2010 - 18:00

Ik hoop echt ook dat de kinderen ze gaan opvangen (en dat ze niet gescheiden worden).

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 23 januari 2010 - 18:43

Hier is alles geregeld, mij paardje gaat naar mij vriendin dat staat zwart op wit, en de hondjes staat ook zwart op wit, banjer naar mij mama,  maar mijn zoon is ook al 18 en de honden en de poezen blijven bij hem....
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 23 januari 2010 - 18:54

tash zei:

het kan mss heel belachelijk klinken maar ik heb hier een soort testament liggen, wat er moet gebeuren als er met mij iets voorvalt.......
en dan gaat het er vooral over de beestjes natuurlijk, de rest kan me eerlijk gezegd gestolen worden :oops:

Wel daar heb ik ook al over nagedacht omdat te doen. Voor de rest valt er hier niets te rapen dus daar maak ik mij ook geen zorgen over maar de poezies ... hoe moet het daarmee. Ik denk dat mijn ouders en mijn zus ze zouden opvangen. Ze mogen in ieder geval niet gescheiden worden.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 23 januari 2010 - 19:01

Als er iets met mij en mijn man overkomt en de kinderen zijn nog niet oud genoeg om alleen te wonen dan gaan ze naar mijn zus. Zijn mijn kinderen wel al volwassen dan gaan ze naar hen.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#12 Geplaatst 23 januari 2010 - 23:10

Al mijn eigendommen zullen naar mijn vader gaan. Kat inclusief. Hij zou het allerbeste doen voor Zwartje. Wat dat is, daar ben ik zelf niet zeker van. Maar ik ben er zeker van dat hij de beste oplossing wel zal vinden. Zwartje zal nooit in een asiel terecht komen!

leila
leila
  • 115 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 24 januari 2010 - 15:12

ik heb met mijn vriend besproken wat te doen als ik ter overlijden kom.
de katten zal hij dan voor zorgen.
mochten mijn kinderen tegen die tijd oud genoeg zijn, dan gaan ze naar de kinderen.
andere dingen heb ik niet vastgelegd of besproken, maar vind het wel belangrijk dat mijn dieren zeer goed terecht zullen komen

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#14 Geplaatst 24 januari 2010 - 15:20

Als er hier iets gebeurt zal ook mijn zus voor de hondjes en katten zorgen. Desnoods komt ze in ons huis wonen, ook dat is geregeld.
Zelf gewoon bij een ziekenhuis opname is het zo geregeld.
En de tweede optie is mijn moeder, voor het geval dat mijn zus en ikzelf iets tesamen zou overkomen. Want we zijn nogal samen veel op stap...
Dat is een zeer grote geruststelling. Ik weet wel dat zij niet zou fokken en er mogelijk wel enkelen zou herplaatsen. Maar dat zou ze heel goed doen, daar ben ik zeker van en dus ook gerust in.

Eigenlijk is dit zoiest waar ik zelf , mijn man en de kinderen heel vaak over nadenken. natuurlijk zeggen de kinderen wij zouden ze wel verzorgen. maar om daar op af te gaan zijn ze wel nog te klein...
Plan A en plan B lijkt me veiliger.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 24 januari 2010 - 15:38

goh eigenlijk weet ik dit niet echt....

bij afwezig heid v een paar dagen komt de buurvrouw of kinepeut regelmatig over de vloer om hen te verzorgen .
Maar stel dat er iets met mij gebeurd....

heb hier wel opgeschreven als ze alle 8 niet bijeen kunnen dat welke dat er zeker bijeen moeten blijven!
en geen asiel
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding