Spring naar inhoud

- - - - -

Floreke en Nomi,(03/07)ze is vertrokken,snotter,snotter

• Log in om te reageren
668 reacties op dit onderwerp
krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#361 Geplaatst 06 april 2010 - 18:15

Oh wat een dotje!!!Sterkte met het verlies van de andere kittens.

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#362 Geplaatst 06 april 2010 - 18:19

Wat een schatje :loveshower:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#363 Geplaatst 06 april 2010 - 18:19

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#364 Geplaatst 06 april 2010 - 18:38

prachtige foto's - vooral foto 2 :heart: :love3: - geniet maar volop van deze kleine rakker.

gr.

veerle

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#365 Geplaatst 06 april 2010 - 19:47

Oooo Floreke kijkt kwee nie hoe gelukkig op die 2de foto :love: :love:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#366 Geplaatst 06 april 2010 - 20:11

Hoe reageren de andere katjes?

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#367 Geplaatst 06 april 2010 - 20:12

Aangezien ons kitten een poesje is, gaan we haar Nomi noemen.
Dit is 'alleen' in het japans

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#368 Geplaatst 06 april 2010 - 20:23

wat een überlieve foto's tiny ! Veel succes met Nomi verder, erg mooie naam ook. :)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#369 Geplaatst 06 april 2010 - 20:23

mooie naam Tiny :) :hug:

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#370 Geplaatst 06 april 2010 - 20:24

wat een schatje
jammer van de 2 andere kittens

Guest_Shaq_*
Guest_Shaq_*

#371 Geplaatst 06 april 2010 - 20:27

o wat een sgattig bolleke, een heel mooie naam :)

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#372 Geplaatst 06 april 2010 - 20:34

wat een mooi schatje

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#373 Geplaatst 06 april 2010 - 20:37

tiny zei:

Hey allemaal, :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Eindelijk ben ik hier nog eens, maar niet met heel goed nieuws.
Vanmorgen had ik de indruk dat ons Floreke lichte weeën had, maar ik wou het hier niet melden omdat ik dacht 'zie dat het terug loos alarm is'.
Om 18u30 vanavond kwam uiteindelijk het eerste kitten tevoorschijn, het bewoog niet echt en ik begon onmiddellijk alle mogelijke dingen te doen om er beweging in te krijgen, helaas.
Een half uurtje later kwam het volgende, zelfde scenario, weer al het mogelijke gedaan, tot mond op mond beademing toe (misschien belachelijk maar...).
Nadat ik met de twee overleden kittens huilend in mijn handen zat, zag ik dat het eerste totaal geen overlevings kansen had, het had namelijk een open buikje (erg dat ik dit niet onmiddellijk gezien had),het was een pointje waarvan ik het geslacht zelfs niet kon van bepalen.
Het tweede was een perfect point katertje, ik weet niet wat met hem fout gelopen was.( Voor de mensen die het aankunnen plaats ik morgen een fototje bij mijn profiel).
Ondertussen is er rond 20u een derde pointje geboren, 100gr, geslacht heb ik niet bekeken, ben redelijk over mijn toeren.
Ik ben razend, razend op mensen die roekeloos nestjes fokken :r :r :r . Wij die er alles voor doen om een gezond nestje te hebben komen dan zoiets tegen.
Ik heb hier al tranen met tuiten gehuild, en ben zo bang dat er met het derde ook nog iets fout zou lopen.
Ondertussen heb ik de indruk dat er nog eentje op komst is, afwachten

Tiny,

Ik wil hier even op reageren omdat ik zelf een tijdje terug ook dit soort ideeën had. Wij doen ook alles en meer om onze kittens blij en gezond groot te brengen en ook wij hebben dikke oneerlijke tegenslag gehad...

Echter, geloof maar niet dat al die prutsers (waar ik ook zoooo kwaad op was) nooit tegenslag hebben. Het verschil is dat zij er niet mee te koop lopen en dat het hen niet zo hard raakt... Ze gaan gemakkelijker weer gewoon verder, terwijl wij er ontzettend verdrietig van zijn als er wat mis gaat. Als je met levende dieren "werkt" gebeuren dit soort tegenslagen helaas. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed, dat is nu eenmaal de natuur en dat is iets dat je moet aanvaarden als je wilt fokken... maar gemakkelijk is het allesbehalve :(

Sterkte en succes met het kleintje dat jullie nog rest! Ik duim mee dat ze helemaal gezond en gelukkig mag opgroeien!

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#374 Geplaatst 06 april 2010 - 20:49

Ik vind het heel erg voor jullie matrine en Luc... veel sterkte met jullie verlies.
Het kleine meisje is een prachtig dotje met een hele mooie naam...

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#375 Geplaatst 06 april 2010 - 20:55

Je hebt een mooie naam gekozen voor je kleintje. :hug: