Spring naar inhoud

- - - - -

Waarom kozen jullie juist een Ragdoll?

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 22 september 2010 - 12:22

Wat een prachtig verhaal Lara :heart:

Sinds mijn ragdollmeisje hier is ben ik ook enorm verliefd op het ras... Ik ben al sinds kleinsaf gek van katten, maar sinds Caya hier is is dat gevoel alleen nog maar versterkt. Ragdolls hebben inderdaad een heel speciaal, lief, aanhankelijk en nieuwsgierig karakter, een combinatie die hen zo onweerstaanbaar maakt :love3: Pluspunten zijn dan nog hun geweldige schoonheid, zijdezachte vachtje en "slappe" lijfje :goofy: :heart:

In Caya's cattery was er ook zoooo'n lieve mooie poes, Saphira (van Amazing Dolls), met een enorm zacht karakter, en zij heeft me ook een beetje overtuigd dat ik echt een ragdoll wou :love3: :love3:
De kittentjes daar waren ook zo rustig en lief, vielen gewoon in slaap op schoot, helemaal niet bang of wild :love4:

Bewerkt door Louise, 22 september 2010 - 12:26.

Geplaatste afbeelding

Guest_temptation_*
Guest_temptation_*

#32 Geplaatst 27 september 2010 - 19:57

toen ik met men vriend ging samen wonen hadden we een hondje gekocht, onze pruts.
Maar dat ging niet zo met men oudste zoontje.
toen hebben we onze htk poezels ingesloten in onze familie.
maar ons Winx was op haar eigen, ze kwam van een boerderij en ons Bo was verzot op men vriend. ik voelde me alleen, en wou een nog een poes bijhalen,
toen ben ik beginnen zoeken op het internet, en men oog viel op een ragdoll seal bicolor! ik was op slag verliefd, de vrouw deed haar ragdoll weg omdat ze een kinderdagverblijf starte. ik heb na lang zagen men vriend kunnen overtuigen. ;)
wij zijn haar die dezelfde avond nog gaan halen :LOL: Ze was zo lief voor men oudste zoon, als ik thuis kwam, babbelde ze er op los, en toen ik burn out kreeg was zij mij licht aan het einde van de tunnel!!! :oops:

daarna is de liefde pas echt begonnen voor het ras, een halfjaar later hebben we onze lucas gekocht en vorig jaar ons Maya.
Ik zou niet meer voor een ander ras kiezen alhoewel men vriend de Maine Coon ook prachtig vindt!! :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 29 september 2010 - 13:06

Ik had er al zin in sinds de jaren '80.Eindelijk is het ervan gekomen nadat ik Canaille moest afgeven na 20jaar.Mijn living was zo leeg geworden zonder haar.Ik was het enige levende wezen waar ze om gaf.Dan heb ik maar besloten een dolleke te nemen en op korte tijd had ik er 3.Van verslaving gesproken!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 23 oktober 2010 - 00:55

heb mijn vorige hkt in april moeten laten inslapen ze was 11 geworden een schat van een poes maar heel associaal ,heb dan op shows de ragdoll leren kennen en was dadelijk verliefd ,heb nu nu 2 ragdolletjs van 6 mnd oud het zijn zusjes en superknuffels ik kan er alles mee ,wandelen ,terrasjes doen ,in één woord geweldig :heart: :love3:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 15 december 2010 - 09:19

Féline begint nu echt aanhankelijk te worden, vooral smorgens volgt ze me overal (omdat ze dan snachts alleen zitten beneden), als Ritchie de deur uitgaat, piept ze sinds kort ff, dan roep ik "Féline kom"!! en dan spurt ze naar boven om bij mij in bed te kruipen voor de laatste 20 minuten :d  Dan knort ze de hele kamer vol, echt zalig :LOL:

Heb ze nu bijna 2 weken en moet idd toegeven dat het een fantastisch ras is :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 15 december 2010 - 10:13

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 15 december 2010 - 23:49

Jessie_A&A zei:

Féline begint nu echt aanhankelijk te worden, vooral smorgens volgt ze me overal (omdat ze dan snachts alleen zitten beneden), als Ritchie de deur uitgaat, piept ze sinds kort ff, dan roep ik "Féline kom"!! en dan spurt ze naar boven om bij mij in bed te kruipen voor de laatste 20 minuten :d Dan knort ze de hele kamer vol, echt zalig :LOL:

Heb ze nu bijna 2 weken en moet idd toegeven dat het een fantastisch ras is :)

ja Jessie het is een echte verslaving die ragdollekes je geraakt er nooit meer vanaf en je wil er altijd maar meer ,zo geweldig knap ras :love4: :love2: :love2: hoe ouder ze worden hoe liever :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#38 Geplaatst 28 december 2010 - 20:02

Ja Ragdolls zijn zo apart van karakter ze zijn gewoon heel lief :love:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#39 Geplaatst 28 december 2010 - 21:22

Ik hoop dat ik al deze positieve berichtjes mag ondervinden, zaterdag komt er hier een ragdolletje bij ik heb nu 3 britjes dus ben benieuwd :) !!!

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#40 Geplaatst 28 december 2010 - 21:23

aaaahhhh vertel trio :love:

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#41 Geplaatst 28 december 2010 - 21:24

Ragdolls hebben een super karakter
nu zeg ik niet dat mijn andere katjes niet lief zijn hoor, maar ragdolls zijn toch meer schootkat achtig :d

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#42 Geplaatst 28 december 2010 - 21:30

Awel nu zaterdag word Jazz (eigenlijk Fucshia) gebracht ze is vandaag gesteriliseerd en gaat nog even bekomen bij haar huidige vrouwtje ze is net 7 md

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_9295.JPG

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#43 Geplaatst 28 december 2010 - 21:35

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  wat een lieverd trio
die lijk heel veel op chicco van kim...moet je maar eens ze heeft
er foto`s op gezet
:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#44 Geplaatst 28 december 2010 - 21:36

Ja ik had ze juist gezien ook supermooi hé :heart: !!!

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#45 Geplaatst 28 december 2010 - 21:37

wauw wat een schatje!

echt een dames koppie :heart: