Spring naar inhoud

* * * * - 12 stemmen

Het klaag-topic

• Log in om te reageren
36587 reacties op dit onderwerp
Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#1 Geplaatst 31 januari 2010 - 20:30

Mag ik eens lekker zagen? :(

Ik heb zo een pijn door die stomme koortsbaas :8

Het is net of ik er mijn hartslag in voel :cry:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 31 januari 2010 - 20:52

joepie een klaagtopic! Hier ben ik heel goed in :mrgreen:

Klaag :8 Gebbie heeft de dekens in beslag genomen en nu moet ik kou lijden.

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#3 Geplaatst 31 januari 2010 - 21:02

En je wilt haar er niet afnemen, om haar niet te storen ;)

Ik ben ook zo een muts die dat zou doen :)

Isjuh
Isjuh
  • 2.160 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 31 januari 2010 - 21:06

Oooh een klachtentopic :)

Mijn armen staan weer vol met uitslag :cry:
Het brand en jeukt verschrikkelijk, het irriteert me echt ... :onzeker:
Geplaatste afbeelding
      Groetjes Iris & de andere diertjes :rub:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 31 januari 2010 - 21:20

:d Klagen doen we allemaal wel eens he!

Mijn rug doet echt pijn :cry: .

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 31 januari 2010 - 21:41

ik ben de slaapkamers aan het legen (sorteren voor rommelmarkt, weg, te bewaren, voor zolder...) omdat de meubels verkocht zijn, en alles dus leeg moet, en Kristof heeft geen zin om te helpen (tis zondag...) :louche:
Geplaatste afbeelding

Ashley
Ashley
  • 1.380 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 31 januari 2010 - 21:43

ohja even klagen!
barst op dit moment van de hoofdpijn en volgens mij gaan mijn klieren ook opzetten...... :( heb geen zin om ziek te worden bah
Geplaatste afbeelding

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#8 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:15

bah ik ga een vreselijke zieke nacht tegemoet.

Heel mijn lijf doet pijn :(

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#9 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:16

Oei oei, een klaagtopic. Ik zal maar niet beginnen met al mijn klachten op te sommen. Dan gaan jullie klagen dat jullie te veel moeten lezen :mrgreen:

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#10 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:18

het lucht eigenlijk wel op hoor :)

En da's goed voor je om te lezen dat er anderen zijn die iets erger meemaken, dan denk je zelf mss.

"He, eigenlijk valt dat van mij nog mee :ha "

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#11 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:28

In dat geval, zal ik mijn beklag eens doen :mrgreen:
Ik ben misselijk, mijn eten komt altijd omhoog, mijn drinken ook, ik heb hoofdpijn, mijn borsten doen pijn, ik heb buikpijn (zal sebiet nog eens wat kiwi's eten), ik heb steken onderaan mijn buik (bandenpijn), ik ben een beetje duizelig, ik zie soms zwarte vlekjes voor mijn ogen, mijn neus kriebelt heel de tijd, mijn ogen jeuken, ik ben 24u per dag doodmoe, mijn onderrug doet wat pijn. Euhm... ik denk dat het dat voorlopig is... :louche:

Edit: Nog iets vergeten: Mijn neus zit constant verstopt waardoor ik vaak door mijn mond moet ademen waardoor ik keelpijn krijg en gesprongen lippen.

Nu wil ik dat er hier iemand erger komt zagen, want volgens Elfonia voel ik mij dan beter :mrgreen:

Bewerkt door Pixel, 31 januari 2010 - 23:30.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#12 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:35

:ha :ha :ha Sorry ik moet hier toch mee lachen zunne.
We kunnen mss een topic hier aan breien, voor elke klacht een oplossing.

Bewerkt door catherine, 31 januari 2010 - 23:35.

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#13 Geplaatst 31 januari 2010 - 23:54

Een van de katten heeft net mijn hartjeslampje kapot gemaakt :8

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 01 februari 2010 - 00:04

Pixel zei:

In dat geval, zal ik mijn beklag eens doen :mrgreen:
Ik ben misselijk, mijn eten komt altijd omhoog, mijn drinken ook, ik heb hoofdpijn, mijn borsten doen pijn, ik heb buikpijn (zal sebiet nog eens wat kiwi's eten), ik heb steken onderaan mijn buik (bandenpijn), ik ben een beetje duizelig, ik zie soms zwarte vlekjes voor mijn ogen, mijn neus kriebelt heel de tijd, mijn ogen jeuken, ik ben 24u per dag doodmoe, mijn onderrug doet wat pijn. Euhm... ik denk dat het dat voorlopig is... :louche:

Edit: Nog iets vergeten: Mijn neus zit constant verstopt waardoor ik vaak door mijn mond moet ademen waardoor ik keelpijn krijg en gesprongen lippen.

Nu wil ik dat er hier iemand erger komt zagen, want volgens Elfonia voel ik mij dan beter :mrgreen:

Dat van die neus heb ik ook. Allergie. Kat. Tja...

En ik ben helemaal op, ik heb geen energie meer, ik ben heel erg moe en ik ben op maandag al aan het aftellen naar het weekend en ik heb geen-zin-meer en ik kan bijna niets doen aan alles dat ik zo graag deed en ik ben 10kg bijgekomen en nog niet eens zwanger!!! en dan heeft de kat ook nog eens daarnet mijn pyjama in het bad geduwd (of eerder, de kat zijn staart heeft dat gedaan) en mijn andere pyjama is vuil en nu heb ik geen propere/droge winterpyjama. En de vuilniszak scheurde toen ik die buiten wilde zetten waardoor alles op de grond viel, slechte biefstuk inclusief die ik dan direct moest redden van poezenmondjes enzovoorts

Helpt het al een beetje?

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 01 februari 2010 - 01:38

Ooh, klagen, ik doe mee maar ik zal niet kunnen overtreffen...  
't Gaat thuis niet goed, voor de zoveelste keer ruzie waardoor we beiden zéér gefrustreerd zijn, ik heb al sinds enkele jaren (facet)artrose en heb gemakkelijk serieuze pijn in m'n hoofd, nek en onderrug, morgen heb ik voor de eerste keer een afspraak bij een therapeut (beetje persoonlijke kwestie maar als het me lukt om vol te houden, laat ik mijn succes weten hier) zéér belangrijk voor mij maar de drempel is hoooog... zie er erg tegenop maar ik weet dat het zal helpen dus zet ik door.  Voilà, dat was het maar vooral het eerste VREET energie vind ik persoonlijk... :(
Gelukkig heb ik m'n poezeltjes nog... :heart:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...