Spring naar inhoud

* * * * - 12 stemmen

Het klaag-topic

• Log in om te reageren
38137 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 01 februari 2010 - 10:56

Pinkbubblegum zei:

Dat ze toch eens fatsoenlijk strooien!!! Ik ben gewoon doorgeschoven toen ik een straat moest afslaan... :censored: :censored: :censored:

Ik geef je gelijk! 't is echt niet te doen dees kanten! eergisteren, die zaterdag, Lies zei dat de wegen er goed bijlagen... :s Ik heb nogal geslipt! en ik zag die borduur terwijl ik aant slippen was, ik dacht in mijn eigen "noooooooooooo" Steven droog e weg: "Tegensturen jo!" :onzeker: Ik ben op zo'n vijf cm achter een auto tot stilstand kunnen komen. Even later, op een parking, uiteraard ook niet gestrooid, en om van die parking af te gaan ging dat bergaf ... en komt op een grote baan. :onzeker: Ik rem, auto blijft gaan, rem nog harder, auto blijft nog gaan... o ooow... handrem durfde ik niet op te trekke uit schrik dat ik dan ging slippen, dus gewoon blijven remmen hahaha uiteindelijk ook tot stilstand gekomen. Ja er was echt goed gestrooid zaterdag :o Hier precies niet echt :onzeker:

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#32 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:14

leuk, leuk, leuk dit is een geweldig topic!!!! :p

hoewel ik nog wat hebben kunnen bijslapen, ben ik nog moe... de verwarming staat hier 's nachts af, tot 7h15, waardoor het 's morgens, als vriend op staat, ijskoud is... ik heb pijn in de onderbuik (menstru) en darmen doen nog beetje gekkig...??? pfff

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#33 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:14

*Pixel staat aan kop* ;)

Vanavond bij de dokter. Ik hou het haast niet meer uit van de pijn en mijn bezoek bij de tandarts kan niet doorgaan omdat ik dus een koortsblaas  heb en ze zegt dat ze heel zou openscheuren...

Ik moet zwijgen en da's heel frustrerend, dus ik zal hier maar veel typen als het lukt :p

Ik durf niet meer aan beer komen of zelfs maar in zijn buurt komen omdat ik schrik heb, hem te besmetten :( :( :( :( :(

En hij heeft tijdens een moment van onoplettendheid van mij aan mijn glas gezeten, dus nu ben ik bang dat hij iets besmet van mij :( :( :( :( :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:19

Kan dat overgaan van mens op dier?!
Ooo is het nog niet beter? Ben je al achter die zalf gegaan? :hug:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#35 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:21

:hug:

mijn mama gaat er deze namiddag omgaan.

Het verslechtert allemaal nog :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:23

Pfff, ik krijg dat altijd als ik zwakker ben..... Maar niet hard eigenlijk, nooit echt een blaasje, allee zelden. Dankzij die zalf. Ik vertelde het he, zaterdag voelde ik het ook opkomen, zalf en heb er geen gekregen!
:geluk: Hopelijk vind je de zalf en zo ja, hopelijk helpt hem!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#37 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:28

koorstblaasjes krijg ik als ik heel ziek ben of wel bij felle vermoeidheid.

Ik kleef er dan zo patch op waarvan de naam mij helemaal ontglipt.

Die zalf mag je wel alleen maar op het blaasje zelf aanbrengen, niet uitsmeren over je hele lippen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:41

Lies zei:

koorstblaasjes krijg ik als ik heel ziek ben of wel bij felle vermoeidheid.

Ik kleef er dan zo patch op waarvan de naam mij helemaal ontglipt.

Die zalf mag je wel alleen maar op het blaasje zelf aanbrengen, niet uitsmeren over je hele lippen.

Die patch helpt niet bij mij, komt altijd los :s
Het gaat niet over die zalf "zovirax" :) Over een homeopatische zalf, die kan je op alles smeren als je wil :ha . ik gebruik die ook voor kloofjes in mijn lippen :duim:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#39 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:44

ik gebruik ook in afwachting die compeed-patches maar mijn blaasje blijft nu in het stadium dat het heel wit staat.
Dus geen goed teken. Ik zal blij zijn als ik seffens 1 van die zalven heb :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 01 februari 2010 - 11:48

Ik heb reeds sinds vorige zondag enorme pijn in mijn hals en schouders, door de vele pijnstillers ben ik dan ook nog eens enorm suf, voel me een echte zombie. Zal blij zijn als ik morgen naar de osteopaat kan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 01 februari 2010 - 12:27

Ik wil ook even klagen. :mrgreen: We zijn dit weekend naar een appartement gaan zien in Aalst waar we een hele nacht over getwijfeld en gediscussieerd hebben. Uiteindelijk hebben we beslist om het niet te kiezen aangezien het terras te klein was. Het is een echt balkonnetje zoals we hier hebben, en eigenlijk wil ik echt eens een terras waar we een tafel en stoelen op kunnen zetten en vooral zodat de poezies eens een frisse neus kunnen halen, spelen in de sneeuw of baden in het zonnetje.. Zondagochtend zijn we naar het huisje in Denderhoutem gaan kijken, maar dat nemen we uiteindelijk ook niet, aangezien het echt aan een heel erg drukke baan is gelegen, en we zouden al een deur moeten kopen en in de gang inplanten zodat de poezies niet onmiddellijk naar buiten kunnen lopen van zodra de voordeur open gaat O:) . Het had wel een leuk tuintje en plaats genoeg, maar ja.. Achteraan was er 1 groot raam met schuifdeuren (zo kon je naar de tuin) en dat is ook niet echt gemakkelijk voor de poezies. Je zou er een ren kunnen voor zetten maar het is dus het enige raam aan de achterzijde en een kooi die ervoor staat is dan toch ook niet zo mooi :ha . Soms wou ik dat ik het aan hen eens kon vragen "zouden jullie daar graag wonen?". Ik word zenuwachtig van de hele zoektocht, al hebben we nog tijd genoeg om te kiezen. En ik had een heel erg mooi appartement gezien in Nieuwerkerken, een duplex met drie slaapkamers en 2 terrassen, die mooi binnen het budget viel, maar dat was al vrij tegen het einde van vorige week.. Net alsof iemand zo snel kan verhuizen. Je zit al met een opzegtermijn van drie maanden. O:) Pffffft!

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#42 Geplaatst 01 februari 2010 - 12:40

ikke ook klagen!
ik ben dooooodmoe, al maaanden, en gisteren kreeg ik eindelijk terug wat meer energie, maar die is er vandaag terug aan :8

bijna elke hoge school/unif krijgt een week vakantie na de examens, buiten wij, ik wil ook vakantie! :catcurs en dan denk je, t is bijna krokus? voor de fun geven ze ons dan nog 1 of 2 examens NA krokus :catcurs :catcurs ik wil vakantie!!! ik wil kunnen luieren/ontspannen!!! :8 :8

en ik heb hoooooooooofdpijn!!!

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#43 Geplaatst 01 februari 2010 - 12:42

En kan je vandaag en morgen is geen Silke-dagen inlassen? Soms moet je dat echt voor jezelf doen hoor, om even te herbronnen zodat je er weer tegenaan kan.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#44 Geplaatst 01 februari 2010 - 12:44

Mélina zei:

En kan je vandaag en morgen is geen Silke-dagen inlassen? Soms moet je dat echt voor jezelf doen hoor, om even te herbronnen zodat je er weer tegenaan kan.

ze vinden het fantastisch leuk om verplichte lessen op de meest ambetante manieren te verspreiden :( woensdag heb ik 1 dag dat ik niet persé naar de les moet gaan, maar dat is dan weer de enige moment dat ik kan kuisen,afwassen,... want na school heb ik daar al zeker geen energie meer voor :(

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#45 Geplaatst 01 februari 2010 - 12:47

crazy_catlady zei:

ze vinden het fantastisch leuk om verplichte lessen op de meest ambetante manieren te verspreiden :( woensdag heb ik 1 dag dat ik niet persé naar de les moet gaan, maar dat is dan weer de enige moment dat ik kan kuisen,afwassen,... want na school heb ik daar al zeker geen energie meer voor :(

En kan je bij je dokter geen ziektebriefje vragen? Zo geraak je er nog onderdoor jong