Spring naar inhoud

* * * * - 12 stemmen

Het klaag-topic

• Log in om te reageren
38397 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#38326 Geplaatst 18 december 2019 - 12:51

Ik was zo blij dat ik niet zoveel pijn had van die operatie van dat vlekje op mijn rug, nu zit ik wel erg op mijn tanden te bijten omwille van de jeuk door de pleisters :o
Ik ben nooit allergisch geweest aan pleisters, nooit last mee gehad.
Mijn vriendin heeft al veel vlekjes moeten laten weghalen en zij heeft daar ook veel last van.
Maar ik dacht dat is iets dat niet zoveel voorkomt.
Nu kan ik niet anders dan denken dat er in die lijmen van tegenwoordig andere stoffen zitten dan vroeger. Om ze goedkoper te produceren misschien?
En nochtans hebben we hier een heel gamma aan pleisters speciaal voor de gevoelige huid. Helpt niets bij ons, ervaar het nu zelf :louche:

Maandag mogen de draadjes er uit. Tot dan loop ik wel rond zonder pleister :p Liever dat dan mij kapot te krabben.
Enkel nog de steristrips hangen er aan. Die heeft mijn vriendin ook net ververst en alles ontsmet.

Armani
Armani
  • 15.759 berichten

#38327 Geplaatst 21 december 2019 - 06:37

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 18 december 2019 - 12:51, zei:

Ik was zo blij dat ik niet zoveel pijn had van die operatie van dat vlekje op mijn rug, nu zit ik wel erg op mijn tanden te bijten omwille van de jeuk door de pleisters :o
Ik heb hetzelfde probleem.  Ik reageer ook fel op pleisters.
Het kleine rondje dat ze erop kleven na een bloedafname mag ik er nooit lang op laten.  Direct rode huid.
Deze zomer ook een wonde gehad waarbij de pleister dagelijks moest ververst worden en ik sukkel daar ook mee.
Ik denk ook dat het van de bestanddelen van de lijm komt.
Het is ofwel pijn ofwel jeuk :(
Heel vervelend

Smiko
Smiko
  • 273 berichten
  • 2 katten

#38328 Geplaatst 24 december 2019 - 18:17

Bekijk berichtArmani, op 21 december 2019 - 06:37, zei:

Ik heb hetzelfde probleem.  Ik reageer ook fel op pleisters.
Het kleine rondje dat ze erop kleven na een bloedafname mag ik er nooit lang op laten.  Direct rode huid.
Deze zomer ook een wonde gehad waarbij de pleister dagelijks moest ververst worden en ik sukkel daar ook mee.
Ik denk ook dat het van de bestanddelen van de lijm komt.
Het is ofwel pijn ofwel jeuk :(
Heel vervelend

Pure ontsmettings acohol erover? eventueel een allergeen gaasje en dat doordrenken en het er dan op leggen...

Zal even branden maar dan is et ook gelijk gedaan.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38329 Geplaatst 24 januari 2020 - 09:38

Ik ben mijn vinger beu...

Mijn reuma zit niet goed, heb 2 zware opflakkeringen al een hele tijd. Een teen sinds juli die continue dik en blauw ziet. En sinds september mijn linkerwijsvinger (ik ben linkshandig). We (reumatoloog en ik) zijn nu medicatie aan het aanpassen en misschien ga ik binnenkort over naar maandelijkse baxters.

Maar ondertussen verbetert die teen en vinger niet. Ik neem continue ook ontstekingsremmers, maar geen beterschap, in tegendeel. Mijn vinger kan ik al sinds september niet meer volledig plooien en dat wordt ook erger, ziet ook rood en blauw. Maar nu gaat die ook nog meer pijn doen. En ik ben het ondertussen dus beu...

Bewerkt door BlackScorpion, 24 januari 2020 - 09:41.

Geplaatste afbeelding

#38330 Geplaatst 24 januari 2020 - 10:10

Sinds juli pijn aan uw teen, kan geloven dat je het beu bent.
Hopelijk vind je snel medicatie waar je goed mee geholpen bent. Maar uit ondervinding weet ik helaas dat zoiets een hele tijd kan duren.
Sterkte en veel beterschap.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38331 Geplaatst 24 januari 2020 - 12:29

Goh ik was jaren goed met mijn eerste medicatie (die ik nu ook nog neem + de nieuwe). Maar af en toe korte opstootjes. Maar die is blijkbaar niet voldoende meer. Soit, ik heb een vingerspalk besteld. Weet dat ik die vinger zou moeten bewegen, maar kan er toch quasi nix meer mee. Dan kan ik die af en toe spalken dat ik toch effe geen pijn heb.
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38332 Geplaatst 01 februari 2020 - 19:32

Niet aan tickets voor TML geraakt  :cry:

Bewerkt door BlackScorpion, 01 februari 2020 - 19:33.

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#38333 Geplaatst 03 februari 2020 - 05:43

Oh jammer :(
Ticketswap in het oog houden en je notificiaties aanzetten zou ik zeggen

Time spent with cats is never wasted

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38334 Geplaatst 03 februari 2020 - 09:58

Volgens de site van Ticketswap doen zij geen Tomorrowland. Spijtig... ik kijk nog even op Viagogo en anders is het pech.
Geplaatste afbeelding

#38335 Geplaatst 05 februari 2020 - 09:39

Bekijk berichtBlackScorpion, op 03 februari 2020 - 09:58, zei:

Volgens de site van Ticketswap doen zij geen Tomorrowland. Spijtig... ik kijk nog even op Viagogo en anders is het pech.

Ach zo jammer.
En je vond het vorige keer nog wel zo leuk.

Mijn klaag;

Dus iedere keer, maar echt iedere keer dat ik van een product of zo tevreden ben nemen ze het uit de rekken.
Ik heb van die mega donkerblauwe wallen onder mijn ogen en had na lang zoeken eindelijk iets gevonden dat ik erover kon doen, viel niet meer zo erg op en dat bleef zitten, zag ik er de rest van de dag een beetje toonbaar uit.
En nu dus hup, wordt niet meer gemaakt.

Kan ik weer op zoek, vanalles kopen en testen en er niets mee zijn want werkt niet. Komt ook duur uit zo :roll: .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#38336 Geplaatst 05 februari 2020 - 15:47

Bekijk berichtSeabert, op 05 februari 2020 - 09:39, zei:

Dus iedere keer, maar echt iedere keer dat ik van een product of zo tevreden ben nemen ze het uit de rekken.
Ja, dat zal je altijd zien he. Of ze hebben ineens een fantastische nieuwe samenstelling waar je niets meer mee bent. Hopelijk vind je toch snel iets anders zonder veel te moeten testen.

Bewerkt door Machteld., 05 februari 2020 - 15:48.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

#38337 Geplaatst 06 februari 2020 - 09:38

En wéér hé....

Wil ik eten bestellen voor de katjes, blijkt dat ze Seaberts absolute lievelingssmaakje -> zalm niet meer hebben. Is nu zalm met mosselen. Maar, Seab eet geen mosselen. Toch maar besteld, je weet nooit dat hij ineens minder hoge eisen aan zijn eten zal stellen...
Maar waarschijnlijk zal ik ermee over staan, want wat Seabert niet eet, moet Dumblebee ook niet hebben...
Echt hé, ze begint er dan van te eten, Seabert ruikt, miauwt, weent, ruikt, trekt zijn neus op, jankt, krijst, valt "dood" neer, begint heel zijn overacting-repertoire af te draaien om duidelijk te maken dat het echt not-done is zoiets voor zijn edele neus te placeren. Ik denk dan, ruik eraan en ga weg, maar nee dus.
En dan wil Dumbje het ook niet meer.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38338 Geplaatst 11 februari 2020 - 20:19

Mijn lichaam is weer op en top gespannen. Tegenwoordig haak ik s'avonds voor tv. Ik vind haken heel leuk. Maar ik zit gespannen alsof ik iedere moment ga barsten. Mijn nekspieren enzo pff... Mijn moeder zei nog, ge ziet gewoon dat gij enorm gespannen zit. Maar dat is onbewust.

Heb ook al 4 dagen spanningshoofdpijn, komt van mijn nek enzo. Maar zowel ik als mijn moeder kennen het begrip ontspannen niet. Wij zijn continue gespannen, echt continue. Al hangend voor tv, al lezend, whatever. Maar soms wreekt zich dat.

Heb nu voor zondag een stress massage van schouders, nek en hoofd gereserveerd. Probleem alleen is dat ik bij massages ook als een gestreste plank er lig. Maar soit, ik kan maar proberen...
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.957 berichten
  • 2 katten

#38339 Geplaatst 14 februari 2020 - 13:24

@BlackScorpion
las nét dees :
De consumptie van een kopje heet water met twee eetlepels honing en een theelepel kaneelpoeder behandelt de symptomen van artritis en geneest chronische artritis als het dagelijks wordt ingenomen.

Onderzoekers van de Universiteit van Kopenhagen ontdekten dat toen de artsen hun patiënten voor het ontbijt behandelden met een mengsel van één eetlepel honing en een halve theelepel kaneelpoeder van de 200 mensen 73 patiënten volledig van pijn waren bevrijd en binnen een maand de meeste patiënten die niet konden lopen of bewegen zonder pijn liepen.

helpt t niet schaad t niet hé ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#38340 Geplaatst 14 februari 2020 - 14:03

Hmm... ik ben er eerlijk gezegd sceptisch over. Maar zoals je zegt: het schaadt ook niet. Alhoewel ik me wel afvraag hoe icky een theelepel kaneelpoeder is. Ik lust kaneel, maar een hele theelepel?? Maar ik ga het straks eens proberen sè! Straf dat jij onthoudt dat ik artritis heb  :duim:
Geplaatste afbeelding