Spring naar inhoud

- - - - -

valentijn

• Log in om te reageren
104 reacties op dit onderwerp
midi
midi
  • Geband lid
  • 3.507 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 01 februari 2010 - 15:23

sneeuwwitje zei:

:( :( :(
tja...tis al de vijfde keer ofzo...maar ik denk dat het nu echt is...denk dat het geen zin meer heeft om te blijven proberen.

oeie :s :hug:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#32 Geplaatst 01 februari 2010 - 15:33

Wij geven bij valetijn mekaar altijd een valentijnskaart. En dit jaar is het speciaal want ik had zelf gespaard voor mijn pupje maar mijn man betaalt hem voor mijn valentijn, lief hé. :)

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 01 februari 2010 - 16:19

is een excuus om mijn ventje nog eens in de watten te leggen en een cadeautje te kopen. :oops:

Kreeg een cadeautjes stop opgelegd omdat ik hem te fel verwende vond hij zelf, dus hier kan hij niets tegen inbrengen. :LOL: :LOL:

De bleuray speler van de playstation3 heeft het begeven dus gaat zijn playstation naar iemand die het kan vervangen en er nog eens meer geheugen insteekt. ;) ;)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 01 februari 2010 - 16:25

O o o wat ben ik dépri....zo helemaal in m'n uppie. :ha
Langs de ene kant:commerce maar langs de andere kant kan het toch ook zo fijn zijn om eens lekker melig te doen en een cadeautje voor mekaar te kopen, kusjes geven en de ganse rimram, niet?
Spijtig dat de meeste mannen altijd zo stoer moeten doen en beweren dat ze er niks aan vinden. Dat bederft de pret voor ons, sentimentele peperkoekenhartjes vrouwen, ook
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#35 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:33

Soms geven we elkaar iets, soms niet. Hoeft ook niet. Gaan eten hebben we ook al eens gedaan, ik had toen ver op voorhand gereserveerd O:) Dit jaar moeten we naar een familiefeest (vormsel), pff... :roll: :8

peterwalker
peterwalker
  • 1.955 berichten

#36 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:42

Het is de laatste jaren een commercieel gedoe geworden. de prijzen swingen de pan uit. Zoals de prijs van een roos verdrievoudigd. Al die winkels met posters, waar zogezecht de romantiek van afdruipt. Valentijn is iets wat je er zelf van maakt en niet mag bepaald worden door de commerciele handel. Ik verwen gewoon m'n vrouwtje eens door zelf lekker te koken en dan de tafel te dekken voor ons tweetjes, met kaarsjes en romantiesche muziek. De kinderen gaan dan die dag maar eens bij oma. Maar verder ga ik er geen geld aan uitgeven aan dure kadootjes.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 01 februari 2010 - 17:50

Het is onze tweede Valentijn samen. Vorig jaar was Jeroen niet thuis, hij was ne Roadbook 4x4 gaan doen, de romanticus.
Als klap op de vuurpijl hadden we die dag ook nog eens kletterende ruzie.

Ik had een doos zeevruchtjes gekocht in zo een hartjesverpakking en hij voor mij rode hartjessnoepjes, en we hebben die zo naar elkaar "gesmeten", zo van, "hier heb je het!". :ha

Dit jaar valt de jaarlijkse Familiebowling op die dag :roll: .

We gaan wel de 10de met z'n twee naar de saune en ik zorg ook voor een kaartje (ik hou van ouderwetse kaartjes!) en iets om te snoepen.
Geplaatste afbeelding

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#38 Geplaatst 02 februari 2010 - 20:57

Jess zei:

Het is onze tweede Valentijn samen. Vorig jaar was Jeroen niet thuis, hij was ne Roadbook 4x4 gaan doen, de romanticus.
Als klap op de vuurpijl hadden we die dag ook nog eens kletterende ruzie.
Ik had een doos zeevruchtjes gekocht in zo een hartjesverpakking en hij voor mij rode hartjessnoepjes, en we hebben die zo naar elkaar "gesmeten", zo van, "hier heb je het!". :ha
.

:ha :ha :ha :ha :ha

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 12 februari 2010 - 13:33

Hier is het de eerste valentijn samen. T valt samen met Carnaval hier in Maldegem :)
Dubbel feest dus :LOL:

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 12 februari 2010 - 13:47

Hier doen we niets speciaals. Is trouwens ook een familiefeest die dag.
Misschien dat we 's avonds dan nog een flesje bubbels opendoen om te klinken op elkaar :) .

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#41 Geplaatst 12 februari 2010 - 13:50

tis terug goed tussen mij en mijn lief :ha :ha
dus tzal toch nog romantisch worden :ha :ha

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#42 Geplaatst 12 februari 2010 - 13:54

sneeuwwitje zei:

tis terug goed tussen mij en mijn lief :ha :ha
dus tzal toch nog romantisch worden :ha :ha

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geniet er dan maar extra van.

Wij doen niets speciaals, althans ik heb niets gekocht :LOL: .
Ik zal morgen eens met de meisjes een mooie harten cake bakken en die versieren voor zondag :love: .
Wij gaan wel uiteten maar dat is met alle vrienden en toevallig op valentijn maar dat is alleen maar omdat iedereen kan :lachen:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 12 februari 2010 - 14:30

Ik vond dat vroeger altijd fijn, we gingen dan gezellig uit eten, nu dat ik alleen ben vind ik er niets meer aan.
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 12 februari 2010 - 14:31

PeggyJ zei:

Ik vind het gewoon een goed excuus om elkaar nog eens extra te laten zien hoeveel je van elkaar houd en om eens een nieuwe knuffelbeer te krijgen :x

Of een nieuwe knuffelpoes :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

crazy_catlady
crazy_catlady
  • 8.755 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 12 februari 2010 - 14:35

blijkbaar gaan we toch iets doen, men vriend neemt me mee op weekend :jump:
Geplaatste afbeelding
every meauw massages the heart :)