Spring naar inhoud

- - - - -

valentijn

• Log in om te reageren
104 reacties op dit onderwerp
Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#91 Geplaatst 12 februari 2011 - 16:37

Dubbel.

Bewerkt door Vedette, 12 februari 2011 - 16:40.

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#92 Geplaatst 12 februari 2011 - 16:39

Ik heb dit jaar wel wat voor mijn vriend. Hij heeft ook wat voor mij en het pakje staat mij al aan te staren vanaf de schouw :louche: :p
Ook al is het erg commercieel, zo nu en dan vind ik het wel weer eens leuk om aan de commercie mee te doen :)
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#93 Geplaatst 12 februari 2011 - 21:51

Smitten Kitten zei:

Niet té romantisch he! Want soms hebben die verhuizen, 9 maand later grote gevolgen :ha ;)

:lachen:

Hier geen valentijnplannen dit jaar.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 13 februari 2011 - 21:29

Ik heb gisterenavond al voor een stuk valentijn gevierd met mijn ventje :d Misschien zien we elkaar morgen nog even, wie weet.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#95 Geplaatst 14 februari 2011 - 00:44

valentijn is inderdaad heel commercieel gemaakt.
Ik vind dat dus schandalig dat rond die dag de bloemen stukken van mensen kosten tov andere dagen (dan zijn ze ook wel duur maar met valentijn nog een pak duurder) en dat ze er zo van profiteren.

Bij ons is t iedere dag valentijn wat ons betreft, we verrassen mekaar regelmatig met een kaartje of een lief briefje of een kleine attentie of lief gebaar (ik steek dan briefjes en kaartjes bij zijn boterhammekes voor op zijn werk en ik vind dan in huis tussen mijn gerief ook leuke briefjes/kaartjes of klein cadeautje).
Wat heb je er aan dat je op valentijn een cadeau krijgt (ook al zou het een duur cadeau zijn) als je partner je de rest van t jaar gewoon niet ziet staan...
Van mij moet dat niet persé, dat mijn man me een cadeautje geeft op valentijn zelf.
Maar natuurlijk is dat toch wel leuk dat hij ook op die dag attent is naar mij toe en hij me een lief kaartje geeft of een kleinigheid

We hebben afgesproken dat we geen grote uitgaves gaan doen op zo van die commerciële dagen maar een kleinigheid geven doen we wel.
Ik ben dit jaar eigenlijk een beetje ingegaan tegen onze afspraak :oops: (mijn excuus daarvoor is dat we normaal gezien twee maal per jaar op reis gingen en ipv cadeau's te kopen staken we dan ook ons geld in de reispot, sedert de kinders hier zijn gaan we niet meer op reis en dus hoeft het geld niet meer in de reispot O:) )
Ik had een link gevonden naar een site waar ze sphynxenspullen verkopen.
Je kan daar vanalles laten personaliseren (ook van andere kattenrassen trouwens).
Dus heb ik me een beetje laten meeslepen...
Ik heb voor mijn halve trouwboek een travellers mug gepersonaliseerd met een foto van ons kinders/sphynxen er op en er staat ook een tekst op "we love our daddy"
Omdat de poezels hier altijd met hun pootjes in den daddy zijn drinken gaan zitten of het omver stampen, en zo een travellers mug sluit goed af.
Ik heb ook een bumper sticker gepersonaliseerd met fotootjes van de poezels (omdat ze op tv hadden gezegd dat er tegenwoordig veel nummerplaat diefstal voorkomt, dan dupliceren ze je nummerplaat en krijg jij daarna de boetes van een ander in je brievenbus en door het achterste van je auto te personaliseren met bepaalde items zoals bv stickers kan je die diefstal voorkomen of toch moeilijker maken) en aangezien we allebei gewicht moeten verliezen zijn we begonnen met naar de fitness te gaan en ik heb een gym bag ook nog gepersonaliseerd met fotootjes van de kinders.
Ik heb me enorm geamuseerd daarmee :d
Ik wou eigenlijk nog een hoop dingen personaliseren maar dacht dat ik even genoeg geshopt had toch (als ik dan dacht aan onze afspraak van niet veel geld uitgeven voor zulke commerciële dagen, t kwam toch op goed 42 engelse pond en t kan zijn dat er douanekosten bijkomen...)
Halven trouwboek is dol op ons kinders en ik dacht dat ik hem daar toch wel een plezier zou mee doen.
Ondertussen heeft hij al geraden wat ik hem gekocht heb nadat ik hem een kleine tip had gegeven omdat hij zo nieuwsschierig was :p (t gerief gaat pas na valentijn geleverd worden dus had ik hem gezegd dat er nog iets op komst was maar het te laat ging zijn)
De verrassing is er dus al af (ik kan niet liegen, dus kan ik niet doen alsof hij het niet geraden heeft als hij het wel geraden heeft) maar den daddy is er heel blij mee en als hij blij is ben ik ook blij :love3:
En meer moet dat toch niet zijn, dat je blij bent met je partner, of die nu cadeautjes geeft of niet... :love3:

ik vind valentijn trouwens niet alleen een dag om attent te zijn of misschien extra attent te zijn naar je partner toe, ik vind dat ook een dag voor vrienden/vriendinnen.
Als ik een goeie vriendin heb dan zal ik daar ook een kaartje naar sturen of daar toch iets voor doen zodat ze weet dat ik haar vriendschap heel hard waardeer.

cies
cies
  • 1.268 berichten
  • 26 katten

#96 Geplaatst 14 februari 2011 - 07:50

Bij ons staat Valentijn in het teken van onze grootste liefde ,en wat is dat........juist de 21 pluizige schatje die hier rondlopen , wij zelf zijn 30 jaar al getrouwd ,hebben alles en kopen graag iets in het teken van de poezen... je moet het zo bekijken niet alleen Valentijn maar ook andere feestdagen staan in het teken van de commercie , "geld moet rollen" :d :d :d

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#97 Geplaatst 14 februari 2011 - 08:31

Hier geen valentijn.Ik vind het belangrijker elke dag vriendelijk zijn tegenover elkaar en dat lukt ook niet altijd.
Het is niet alleen de dag van de verliefden maar van alle mensen die je lief hebt.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:55

Frances zei:

Geeeeen commercieel gedoe hier! Een week ervoor zijn we twee jaar samen, dus dan vieren we al genoeg :LOL: :love3:

hehe hetzelfde hier, 9 februari 2 jaartjes samen, dus dat is onze Valentijn

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:01

Nouja ik doe niet aan valentijn dit jaar omdat ik zaterdag al een trouwjurk heb uitgekozen en dat is een rib uit je lijf.... wij bepalen liever zelf wanneer we lief zijn voor elkaar. (altijd!)
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:31

DORIS zei:

Hier geen valentijn.Ik vind het belangrijker elke dag vriendelijk zijn tegenover elkaar en dat lukt ook niet altijd.
Het is niet alleen de dag van de verliefden maar van alle mensen die je lief hebt.

Correctie!
Vandaag is de echtgenoot voor de allereerste keer thuis gekomen met een rode roos!
Vinden jullie dat niet verdacht?Zal hij vreemd gaan?
Toen ik het aan hem vroeg zei hij:"Ondankbaar schepsel!"
Maar ja, ik kon mijn ogen niet geloven.Vanwaar die plotselinge romantisme?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:46

Hier doen we daar niet teveel tralalala rond. Al moet ik zeggen dat ik blij verrast was toen ik thuis kwam. Mijn vriend had de tafel gedekt en was aan het koken (recept van Jeroen Meus). Aangezien hij NOOIT kookt, was dit voor mij wel een leuk gebaar :love3: .
Geplaatste afbeelding

Debora
Debora
  • 72 berichten
  • 3 katten

#102 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:03

Hier doen wij er ook niet aan.
Groetjes Van Debora, Luna, Bikkel, Jabba,Joélle en Tessa. :d

ZoeB
ZoeB
  • 142 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:08

Hier wordt niets gevierd. Ook nog nooit gedaan

We hebben nu zelfs ruzie al kun je dat ook op een andere dag hebben lol.

flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#104 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:09

Toch boquet bloemen gekregen van mijn vriend met rode rozen, dat ben ik niet gewoon van hem:-)
Geplaatste afbeelding

catwoman27
catwoman27
  • 1.229 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:36

door omstandigheden kan ik echt nie tegen diene valentijn bullshit dit jaar :cry:

Geplaatste afbeelding

Mensen die niet van katten houden, waren in hun vorig leven vast een muis!