Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn restaurant 2010

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#61 Geplaatst 25 april 2010 - 13:04

Ik kijk ook meestal mijn conclusie zoals de meeste hier: Halle en Genk zijn de beste!
Maar bij Halle moeten ze iets doen aan die trage barvrouw en hopelijk komt Genk niet in geldproblemen! Niewpoort en Mechelen hebben een groot zelfbeeld volgens mij...
En jammer dat Aalst zo laat is moeten beginnen want als ze meer tijd zouden hebben zouden ze het mss beter kunnen! :)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#62 Geplaatst 25 april 2010 - 13:19

De barvrouw is al weg bij halle ;)
Ik vind het eigenlijk wel erg voor mechelen :oops:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#63 Geplaatst 25 april 2010 - 22:27

Ja, ik heb ook medelijden met Mechelen. Ze doen nu toch echt hun best.. Altijd de laatste zijn (of deze keer de voorlaatste) moet echt niet leuk zijn.

Mijn favoriet koppel blijft nog steeds Halle. Ze doen dat echt schitterend. Ik ben blij dat de barvrouw weg is want ik ergerde me dood aan haar. ZO traag!

Geplaatste afbeelding

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#64 Geplaatst 25 april 2010 - 22:33

Die barvrouw was echt erg hé, werk daar mee samen seg :)
Mijn voorkeur gaat ook naar genk en halle...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 25 april 2010 - 22:37

Mijn voorkeur gaat naar Halle en Genk,enik ben blij dat die barvrouw weg is  .Zo traag daar werd je moe van als je die bezig zag. :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#66 Geplaatst 25 april 2010 - 23:03

Mij spreekt Halle het meest aan. :loveshower:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 25 april 2010 - 23:34

Ik ben nog steeds voor Aalst! Die jongens zijn fantastisch. Jammer voor hen dat ze zo'n achterstand hebben opgelopen, ik ben zeker dat het anders beter zou lukken. En hopelijk vinden ze gauw een oplossing voor de zaal, want daar knelt het schoentje toch.

Bewerkt door Bibie, 25 april 2010 - 23:34.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#68 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:37

Hmmmmmmm... ik vind Aalst eigenlijk sympathieker worden met elke aflevering :ha

Het probleem dat ik'n beetje heb is dat ik Genk absoluut geweldig vind. Maarrrrr ik denk niet dat ze klaar zijn om zo'n zaak te leiden. Als je ziet hoe zwaar de stress nu is enzo bedoel ik dan. Over 5 jaar misschien, maar nu nog niet. En ik zou bij hen eigenlijk vrezen dat ze een jaar later ook failliet zijn, zonder dat ze eigenlijk iets verkeerd hebben gedaan maar gewoon omdat ze het niet konden trekken. Heeft er nog iemand dat gevoel?

Wat ik net bij Aalst heb is dat die mannen weten wat ze moeten doen om het te doen slagen. Zoals er een chef bij halen zodat ze de zaal onder controle krijgen, dat vind ik wel chique om te doen als twee koks... Wat denken jullie?

Nieuwpoort en Halle, daar geloof ik nu eigenlijk minder in.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:48

Stemmen voor Aalst allemaaaaaaal!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Ik heb ondertussen al zes berichtjes gestuurd, drie keer met de digibox gestemd en mijn vriend ook al drie keer laten sturen :ha .

6677 -> Aalst :dancer:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#70 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:52

ik 5 keer. en ik stem nooit met die zaken :ha

moest jij trouwens niet verder werken aan je thesis juffrouw :p

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:57

Ik heb toen 5 keer gestemd voor Mechelen omdat we dat beloofd hadden toen we daar binnen stonden en mijn zus vroeg voor hun handtekening met haar vrijgezellenfeest. Omdat ik wist dat de andere het niet gingen doen heb ik dan maar gestemd in hun plaats. Vind het echt oneerlijk hoe het is gelopen voor hun en het is nu wel meer dan duidelijk dat MR opgezet spel is.

Toegegeven, ik vond Mechelen en dan vooral Isaura ook echt onuitstaanbaar, maar het is maar hoe vtm hun wil laten doen overkomen en in die opzet zijn ze meer dan goed geslaagd. Als je vlak voor ze eruit vliegen nog voor heel Vlaanderen laat zien dat hij "kakkers" op zijn bonnetje schrijft bij echt ongelooflijk hatelijke mensen die het gewoonweg verdienden (om eigenlijk 5 euro toegesmeten te krijgen om een hamburger te gaan halen :censored: ) en waarbij iedereen het wel zou gedaan hebben, is het echt laag van vtm om dat dan ook effectief uit te zenden.

Nieuwpoort is ook een aantal keren grof in beeld gekomen en Kristof is waarschijnlijk echt wel geen slechte kok die het ook niet zo bedoelt met zijn personeel, het was gewoon de sous-chef die hem aanzette tot zulk gedrag.

Daarom dat ik nu ook niet meer stem, vind het ook moeilijk deze keer, maar ik vrees dat Halle erg veel stemmen zal mogen ronselen, want het draait nu eenmaal allemaal om populariteit en daar kent Aalst (als stad) wat van

Bewerkt door Spanishke, 14 mei 2010 - 00:05.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#72 Geplaatst 14 mei 2010 - 00:02

Ik blijf fan van Genk! Aalst komt er ver achter, maar staan toch nog op mijn tweede plaats. En de andere twee bengelen helemaal onderaan.
Ik ben wel heel tevreden dat Mechelen er als eerste uit is. Ik ergerde me dood aan die twee.

Bewerkt door Pixel, 14 mei 2010 - 00:03.

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#73 Geplaatst 14 mei 2010 - 00:03

Vosse zei:

Hmmmmmmm... ik vind Aalst eigenlijk sympathieker worden met elke aflevering :ha

Het probleem dat ik'n beetje heb is dat ik Genk absoluut geweldig vind. Maarrrrr ik denk niet dat ze klaar zijn om zo'n zaak te leiden. Als je ziet hoe zwaar de stress nu is enzo bedoel ik dan. Over 5 jaar misschien, maar nu nog niet. En ik zou bij hen eigenlijk vrezen dat ze een jaar later ook failliet zijn, zonder dat ze eigenlijk iets verkeerd hebben gedaan maar gewoon omdat ze het niet konden trekken. Heeft er nog iemand dat gevoel?

Wat ik net bij Aalst heb is dat die mannen weten wat ze moeten doen om het te doen slagen. Zoals er een chef bij halen zodat ze de zaal onder controle krijgen, dat vind ik wel chique om te doen als twee koks... Wat denken jullie?

Nieuwpoort en Halle, daar geloof ik nu eigenlijk minder in.

heb net hetzelfde gevoel

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 14 mei 2010 - 00:52

Vosse zei:

ik 5 keer. en ik stem nooit met die zaken :ha

moest jij trouwens niet verder werken aan je thesis juffrouw :p

:mrgreen: Hij is zo goed als klaar! Morgen nog eens op mijn gemakje lezen en misschien mijn slotbeschouwing nog wat langer maken, maar dan is het gedaan :cheer: .

Terug on-topic: ik nog maar eens gesms't :mrgreen: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#75 Geplaatst 14 mei 2010 - 06:08

Wij volgen eigenlijk helemaal niet dit jaar. :)