Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn restaurant 2010

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#76 Geplaatst 14 mei 2010 - 08:08

Bij mij staat nogsteeds Genk op 1
Ik had eigenlijk liever dat nieuwpoort genomineerd was, inplaats van halle.
Maarja het is nu zo.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#77 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:44

Genk gaat winnen, dat is toch al duidelijk :thumb:

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#78 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:53

ik snapte gisteren eigenlijk niet goed waarom Aalst genomineerd is.
Nieuwpoort kreeg totaal geen goede kommentaar :wi st niet waar zijn producten vandaag komen,alles wat te zout,te veel peper.
Koken met stikstof vond die een niet echt een meer waarde.

Ik sms ook normaal niet voor zulke dingen maar heb deze keer toch al sinds gisteren al enkele keren gestemd.
(moet nu wel zeggen;als Aalsternaar kan ik moeilijk Halle steunen he ;) )Neenee grapje,als Genk nu gisteren was genomineerd zou ik ook gestemd hebben.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:01

molleken zei:

ik snapte gisteren eigenlijk niet goed waarom Aalst genomineerd is.
Nieuwpoort kreeg totaal geen goede kommentaar :wi st niet waar zijn producten vandaag komen,alles wat te zout,te veel peper.
Koken met stikstof vond die een niet echt een meer waarde.

Ik sms ook normaal niet voor zulke dingen maar heb deze keer toch al sinds gisteren al enkele keren gestemd.
(moet nu wel zeggen;als Aalsternaar kan ik moeilijk Halle steunen he ;) )Neenee grapje,als Genk nu gisteren was genomineerd zou ik ook gestemd hebben.

Het zal om die garnalen geweest zijn, net zoals om dat darmkanaal bij Halle
Ik denk dat Nieuwpoort niet veel verschilt van Aalst qua punten
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

rocket_queen
rocket_queen
  • 284 berichten

#80 Geplaatst 14 mei 2010 - 10:06

Als Limburger supporter ik voor Lucie en Jimmy, maar Aalst wint meer en meer mijn hart... Ik hoop dat de jongens de kans krijgen zich verder te verbeteren! Ze hebben nog zoveel ruimte voor progressie, ben benieuwd!
Heb zelfs met de rode knop voor ze gestemd (eerste keer ever)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 14 mei 2010 - 15:09

Mijn favorieten zijn Lucie en Jimmy!!
Ze zijn zo eerlijk, werken kei-hard, verzinnen geen excuses en doen het goed!
Op de tweede plaats staan Aalst. Zij winnen ook meer en meer mijn hart.
Van mij mocht Nieuwpoort eruit, daarna Ludo.

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#82 Geplaatst 19 mei 2010 - 09:55

Ik vrees dat Aalst ook wel wat kans kan maken.   Ze zijn inderdaad al twee keer genomineerd maar ze zijn supergeliefd bij het publiek en hun acties die ze voeren zijn grandioos.  

Hoewel ik als inwoner van Halle, Halle liever zie winnen vrees ik dat er veel steden tegen Aalst het onderspit gaan moeten delven.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 19 mei 2010 - 10:33

Op de facebookgroep lijkt het alsof het gelekt is dat Aalst gewonnen heeft :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: ooh, ik hoop het zo! Ik heb zeker al tien smsjes gestuurd :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#84 Geplaatst 19 mei 2010 - 10:47

Bibie zei:

Op de facebookgroep lijkt het alsof het gelekt is dat Aalst gewonnen heeft :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: ooh, ik hoop het zo! Ik heb zeker al tien smsjes gestuurd :ha

kan dat dan al? ik dacht dat het voor de deelnemers van mijn restaurant ook nog niet bekend was. Mrja kan altijd é :) Aalst is goed bezig :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 19 mei 2010 - 10:55

Ze hebben het gisteren bekendgemaakt en blijkbaar waren ze vergeten de livecam van Halle af te zetten. Enkele mensen hebben gisteren Ludo en Jurgen zien huilen, en ze werden getroost. Nu ja, ik heb het zelf niet gezien, dus met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar ik weet wel dat we massaal gestemd hebben :ha .. Nu mogen we Nieuwpoort in de pan hakken!

Bewerkt door Bibie, 19 mei 2010 - 10:55.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#86 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:09

't is inderdaad al bekend wie gewonnen heeft.  't staat overal te lezen.

Stom eigenlijk.... zo is de spanning eraf!

Bewerkt door Lalientje, 19 mei 2010 - 13:24.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:37

Ik denk dat Aalst het wel eens zou kunnen winnen van iedereen hoe het er nu aan toegaat... Had wel niet verwacht dat Halle er zo snel ging uit liggen eigenlijk, maar van zodra het bekend was dat ze het moesten opnemen tegen Aalst, wist ik het wel. Vraag me af met hoeveel stemmen verschil Aalst gewonnen heeft, het zullen er wel heel wat zijn :mrgreen:

Bewerkt door Spanishke, 19 mei 2010 - 13:43.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#88 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:43

Goh ik weet niet wat het verschil geweest is.   Ik vind ook dat de media daar heel veel inbreng in heeft.   Halle heeft ook enorm veel acties ondernomen.  
Gratis vaten in cafe's = een pintje voor een sms'je enzo.  
Naar leuven gegaan , naar brussel gegaan.   Maarja Aalst is niet te onderschatten en het zijn ook Antwerpenaars en gans Antwerpen staat er dan ook achter.
Nu persoonlijk vind ik het twee toffe gasten dus van mij mogen ze ook winnen hoor.  't is uiteindelijk maar een spel.  Maar ik ben niet van plan om ervoor te sms'en.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#89 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:49

Ohnee, ik was hier beter niet komen piepen! Wat stom dat er al bekend gemaakt is wie eruit ligt. Ik vind het echt jammer want Ludo & Jurgen waren mijn favorieten.
Van mij mag Nieuwpoort eruit liggen, ik vind dat echt schandalig wat ze met die afwasser "Pipo" gedaan hebben. :o
Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen zo provincie-gericht zijn. Ik zou stemmen voor het restaurant dat ik het best vind, niet omdat het in mijn provincie ligt.

Bewerkt door elixeryen, 19 mei 2010 - 13:49.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#90 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:51

elixeryen zei:

Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen zo provincie-gericht zijn. Ik zou stemmen voor het restaurant dat ik het best vind, niet omdat het in mijn provincie ligt.

Als het restaurant in je eigen stad ligt en je ben nog in geen 1 van de zovele restaurants gaan eten, dan denk ik dat je automatisch voor je eigen stad bent.
En kwestie van provincie... dat maakt mij niet zoveel uit.  
Maar Halle - Aalst is op vele vlakken een strijd.  Niet alleen met mijn restaurant maar zeker en vast ook met hun carnaval!  
En vind het jammer dat ook dit meespeelt in echte keuzes maken op vlak van restaurant.