Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn restaurant 2010

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#91 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:55

Lalientje zei:

Als het restaurant in je eigen stad ligt en je ben nog in geen 1 van de zovele restaurants gaan eten, dan denk ik dat je automatisch voor je eigen stad bent.

Dat vind ik niet. Dan stem ik op basis van wat ik op tv zie en voor wie ik de meest sympathie heb. :a
Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 19 mei 2010 - 14:08

Go Genk!
Jonge mensen die zoiets kunnen presteren, chapeau :d
Aalst eruit! Twee puberkoppen die venten.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#93 Geplaatst 19 mei 2010 - 15:04

je kan het overal lezen dat halle eruit is : ??? waar kan je het lezen
ik heb trouwens ook in een glip gezien dat ludo weende maar heb me daar toen geen vragen bij gesteld .... maar dat was niet gistere ...ofwel was het in een reclame stukje gistere kweetniet meer

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#94 Geplaatst 19 mei 2010 - 15:24

ik ga hier dus niet meer lezen he :p
nu is het niet meer spannend :(

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 19 mei 2010 - 16:05

Sorry jongens, een modje mag mijn berichtje verwijderen hoor. Nu ja, ik ben het ook niet 100% zeker. Ik had het enkel gelezen op de FB-groep van zowel Karnivale als Halle. Ik stem op Aalst omdat ik het vooral twee sympathieke en lieve jongens vind. Ik kom ook uit Aalst, dus ja, je kan wel zeggen dat ik logischerwijze op mijn eigen stad ga stemmen maar voor die twee trienen die er eerst in zaten zou ik geen enkele sms gestuurd hebben hoor!

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#96 Geplaatst 19 mei 2010 - 16:20

clyde zei:

je kan het overal lezen dat halle eruit is : ??? waar kan je het lezen
ik heb trouwens ook in een glip gezien dat ludo weende maar heb me daar toen geen vragen bij gesteld .... maar dat was niet gistere ...ofwel was het in een reclame stukje gistere kweetniet meer

nu lees ik dat het beelden waren van de vorige keer maar dan zegt iemand wat doet die deurwaarder dan op dat beeld

deurwaarder ? ik heb die niet gezien , heeft iemand dat beeld gezien
en er ging weer iets mis met de stemmen , bij halle kwamen er geen ontvangstbevestigingen aan .... vtm ging het oplossen

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 19 mei 2010 - 17:04

Waar lezen jullie dit allemaal? Facebook? Het enige wat ik lees is dat degene die zelf naar de deur van Halle zijn gaan kijken, bevestigen dat ze eruit liggen, maar nergens iets van camerabeelden en deurwaarders
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#98 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:25

het staat op de facebook pagina's van mijn restaurant, mijn restaurant halle en aalst

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#99 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:38

Ik wist vorige keer ook al woensdag ochtend de uitslag.
Van iemand die dinsdagavond tijdens de uitzending naar de Molenstraat was afgezakt,zoals vele.

Ze(in het restaurant)zeggen niks maar als binnen de lichten allemaal branden en ze zitten allemaal voor die tv en ze springen recht.Veel kun je niet aan u verbeelding over laten he.

Hebben vorige keer een feestje gebouwd tot half 6 's morgens.

Weet van iemand anders dat als je de uitslag verklapt er serieuze geldsommen op staan.van minstens 25.000€ :trance: :trance:

Zal dus maar zwijgen en best dat we allemaal morgenavond kijken

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:38

Ook op de groep "Karnivale" (dat is niet de officiële Mijn Restaurant groep).. Je moet wel al iets terugscrollen, naar de berichten van gisterenavond. :)

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:40

molleken zei:

Ik wist vorige keer ook al woensdag ochtend de uitslag.
Van iemand die dinsdagavond tijdens de uitzending naar de Molenstraat was afgezakt,zoals vele.

Ze(in het restaurant)zeggen niks maar als binnen de lichten allemaal branden en ze zitten allemaal voor die tv en ze springen recht.Veel kun je niet aan u verbeelding over laten he.

Hebben vorige keer een feestje gebouwd tot half 6 's morgens.

Weet van iemand anders dat als je de uitslag verklapt er serieuze geldsommen op staan.van minstens 25.000€ :trance: :trance:

Zal dus maar zwijgen en best dat we allemaal morgenavond kijken

Die schadevergoeding is inderdaad opgenomen in het contract dat de aanwezigen moeten ondertekenen. Maar wij waren niet aanwezig, en het zijn ook maar geruchten natuurlijk. :ha

De mensen die net naar een voorstelling in de Werf waren gaan kijken zullen alles goed kunnen volgen hebben. Je kan daar recht binnen zien. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#102 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:40

Ik zie liever Nieuwpoort er uit gaan...

Hopelijk krijgt Genk niet te veel financiële problemen.
Anders gaan ze het nog moeilijk krijgen.

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#103 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:44

Lucie gaan winnen Genk :p dat weet ik al zo :twisted:
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#104 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:46

ik heb het terug gespoeld wat ik had opgenomen gistere maar ik zie het niet meer .... dan was het toch in de reclame te zien dinsdag of gistere
ja maar met de smsjes is ook stom , elk jaar gaat iets fout met die smsen

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#105 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:46

ja ik denk ook dat genk wint
finale : genk - aalst :thumb: :thumb: :thumb: