Spring naar inhoud

- - - - -

Met Mirl naar de DA --> tandplakprobleem

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#31 Geplaatst 02 april 2009 - 17:38

:catscratchhead :catnoknow :catscratchhead daar vraag je mij iets
Wanneer heb ik ze nog brokjes zien eten? Het vlees is altijd op, maar er wordt op half tijd van kommen gewisseld, dus ik heb het dan niet in het oog wie hoeveel eet.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 06 april 2009 - 01:01

Ik hoop dat het tandvlees van Mirl snel beter is. Ik weet wat voor een ellende tandvleesontsteking bij katten kan veroorzaken :( .

Is dat product iets dat de da je gegeven heeft (gewoon nieuwsgierig)?

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#33 Geplaatst 06 april 2009 - 06:59

Ja komt van bij de DA. Ze heeft er gelukkig geen last van. Haar adem stinkt gewoon en haar tandvlees ziet rood. Maar op sommige tanden is al tandplak te zien. Dat begrijp ik echt niet, Mirltje is nog maar 8 maanden. Dus heeft ze haar tanden nog niet zo lang geleden gewisseld.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 09 april 2009 - 15:54

Lies zei:

Ja komt van bij de DA. Ze heeft er gelukkig geen last van. Haar adem stinkt gewoon en haar tandvlees ziet rood. Maar op sommige tanden is al tandplak te zien. Dat begrijp ik echt niet, Mirltje is nog maar 8 maanden. Dus heeft ze haar tanden nog niet zo lang geleden gewisseld.

Sam had dat op die leeftijd ook al, stinkbekje en rood tandvlees. Hij heeft later flinke tandvleesontstekingen gehad. Maar nu gaat het al maanden goed :) .
De da zei dat het aanleg was, sommige katten hebben gewoon pech.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#35 Geplaatst 09 april 2009 - 18:48

Dat zei de DA ook.
Mirl is een kat waarvan ik zeker moet zijn dat ze tandplak moet laten weghalen onder verdoving. Niets aan te doen dus.