Spring naar inhoud

- - - - -

U zult de kat weg moeten doen

• Log in om te reageren
73 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 04 februari 2010 - 20:10

Heb je die haar e-mail adres niet :x

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 04 februari 2010 - 20:10

MAAR een kat ???? MAAAR ???? :trance: Pfff, is een dier dan geen volwaardig lid van een gezin? Je kan het weggooien zoals een oud paar schoenen? Beseffen ze dan niet dat je dat beest mss graag ziet en dat je er een band mee hebt na al die jaren? MAAR een kat!!! :censored:

Geplaatste afbeelding

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#18 Geplaatst 04 februari 2010 - 20:20

wat een zot mens :gek:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#19 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:01

Typisch! Is al even erg of gyneacologen!
Ik informeerde even naar toxoplasmose en zij: aja ofwel ga je de kat moeten wegdoen ofwel niet meer aaien :trance: . Ja tuurlijk direct :o !!

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#20 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:06

Lisje zei:

Typisch! Is al even erg of gyneacologen!
Ik informeerde even naar toxoplasmose en zij: aja ofwel ga je de kat moeten wegdoen ofwel niet meer aaien :trance: . Ja tuurlijk direct :o !!

Serieus? Mijn gynaecoloog vindt dat allemaal overdreven. Ze vond het zelfs niet nodig dat Andy de kattenbakken moet doen van mij. (Maar hij blijft ze toch mooi verder doen hoor :twisted: ) Ze zei dat het praktisch alleen maar kwaad kan als je "de kaka van de poes zou opeten" :lachen:

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:08

Maar een kat... :censored:

Die 2 van mij willen wel mee met Zwartje, dus je zegt maar wanneer en hoe laat e ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:09

Zo radicaal altijd die artsen.
Ik slik hier ver dagelijks zyrtec, maar geen haar op mijn hoofd (en ik heb er veel) dat eraan denkt om daarvoor mijn schatjes weg te doen

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#23 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:09

Pixel zei:

Serieus? Mijn gynaecoloog vindt dat allemaal overdreven. Ze vond het zelfs niet nodig dat Andy de kattenbakken moet doen van mij. (Maar hij blijft ze toch mooi verder doen hoor :twisted: ) Ze zei dat het praktisch alleen maar kwaad kan als je "de kaka van de poes zou opeten" :lachen:

Eindelijk eens een gynaecoloog die weet hoe het is.

Maar de kaka moet je niet gaan opeten hoor sara. Neem nog maar een boterham met puree en pickles.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#24 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:14

Lies zei:

Maar de kaka moet je niet gaan opeten hoor sara. Neem nog maar een boterham met puree en pickles.

Sssht! Ik krijg er al zin in...

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:17

Florisje zei:

Stuur Zwartje maar! :)
Die heeft zelf geen huisdieren, anders kunt ge zoiets niet zeggen!!!

Ik denk dat ik ook wel een lichte allergie heb, sinds Floris bij ons is ben ik verkouden... krijg mijn neus niet terug normaal... oftwel is het door het kl*te weer!

Zo heb ik ontdekt dat ik een lichte allergie had. Permanent verkouden precies ;)

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#26 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:23

Pixel zei:

Ja echt waar! Ze keek nogal raar toen ik zei dat ik dat serieus overdreven vond. Heb het er eergisteren met de DA nog over gehad. Ze zei dat ze dat wel meer hoorde, maar dat er absoluut niets van aan is. De kans om toxoplasmose te krijgen via niet doorbakken vlees of americain toestanden ligt 100keer hoger dan dat je het van een kat krijgt. En als je het 100% zeker wil zijn kan je de kat altijd laten testen.

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#27 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:23

Leve Zwartje :hart: :hart:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:27

tja mijn nko-arts vond dat ook. en helaas vond mijn mama dat geweldig advies en vloog de kat buiten. werd nog gevoederd en zo maar mocht geen poot meer binnen zetten. behalve als ik alleen thuis was natuurlijk :x

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#29 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:31

Mijn Tommie een kater van zo'n 7 kilo wil ook persé mee om aan te vallen, en tanden dat hij heeft!!!!!

Alle katten verzaaamelen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 04 februari 2010 - 21:58

English Rose zei:

MAAR een kat ???? MAAAR ???? :trance: Pfff, is een dier dan geen volwaardig lid van een gezin? Je kan het weggooien zoals een oud paar schoenen? Beseffen ze dan niet dat je dat beest mss graag ziet en dat je er een band mee hebt na al die jaren? MAAR een kat!!! :censored:

@English Rose: kan je die "mss" in
Beseffen ze dan niet dat je dat beest mss graag ziet
niet veranderen in "heel" :p
Ik moet hier ook elke dag druppeltjes in mijn ogen doen en 's avonds voor het slapen gaan zalf maar wat kan mij dat schelen :heart: . Als ik allergisch word aan mijn man, moet ik die toch ook niet buiten zetten?

Geplaatste afbeelding