Spring naar inhoud

- - - - -

Foto's Marley (a.k.a Purrlin), nieuwe op 5/01/11

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 21 februari 2010 - 19:32

:dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 21 februari 2010 - 19:37

Spanishke zei:

Goed nieuws :cheer:

Zijn baasje woont nog niet in Groningen dus we gaan hem binnenkort eens gaan bezoeken. Misschien gaan we broertje Fear ook meenemen, ben razend benieuwd om die twee eens bij elkaar te zien :loveshower:

:thumb: :thumb: :thumb: en geef hem nog een extra knuffel van Nellemieke he :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 04 januari 2011 - 07:08

Ondertussen heb ik met de feestdagen nog wat nieuws ontvangen van deze lieve vent :love3: :love:

Zijn baasje woonde eerst alleen op kot, daar zijn we hem nog een aantal keren gaan bezoeken. De laatste keer met Fearke erbij om de gelijkenissen goed te kunnen zien tussen hem en zijn broer. Ondertussen heeft hij er een vriendin bij en woont hij samen met zijn vriendin in Groningen om verder te studeren en heeft hij een huis met tuin. Marley heeft dus alle ruimte en plaats om zich uit te leven. Hij zegt ook dat hij nog dikker, nog luier en nog knuffeliger geworden is. :loveshower: :hart:
Ik ben zo blij dat we deze gast de kans hebben gegeven op een kitje van bij ons, had het er eerst wat moeilijk mee dat hij enige kat ging blijven en maar 1 baasje had, maar blijkbaar gaat hem dat perfect af en heeft hij nu zoveel meer ruimte en een extra bazinnetje

Van zodra ik kan en thuis ben, plaats ik foto's :love3:

Bewerkt door Spanishke, 04 januari 2011 - 07:10.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 04 januari 2011 - 15:24

:LOL: :LOL: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 06 januari 2011 - 00:06

Het is ietsje later geworden, maar dan toch uiteindelijk een aantal foto'tjes van de ondertussen niet meer zo kleine broer van Fearke :loveshower: :hart:

Bijgevoegde thumbnails

• marley1.jpg
  • marley2.jpg
  • marley3.jpg
  • marley4.jpg
  • marley5.jpg
  • marley6.jpg
  • marley7.jpg
  • marley8.jpg

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:11

Wauw, mooie kater zeg :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:13

:love3: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#38 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:24

Grote kerel geworden! Lijkt wel fel op Fear he? :love3:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:27

Smitten Kitten zei:

Grote kerel geworden! Lijkt wel fel op Fear he? :love3:

Hij lijkt heeeeeeel erg op Fear, hij is juist wat smaller van kop en ook wat slanker gebouwd. Hij is wel fel verdonkerd, dat zei zijn baasje ook. Ik heb een foto van ons bezoekje met Fearke van bij hem nog in Antwerpen. Daar zit Simon in de zetel met aan de ene kant Fearke en de andere kant Marley. Echt grappig die gelijkenissen en toen keken ze nog met een kwade blik naar elkaar ook :lachen:

Bewerkt door Spanishke, 06 januari 2011 - 09:31.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#40 Geplaatst 06 januari 2011 - 09:28

Spanishke zei:

Hij lijkt heeeeeeel erg op Fear, hij is juist wat smaller van kop en ook wat slanker gebouwd. Hij is wel fel verdonkerd, dat zei zijn baasje ook. Ik heb een foto van ons bezoekje met Fearke van bij hem nog in Antwerpen. Daar zit Simon in de zetel met aan de ene kant Fearke en de andere kat Marley. Echt grappig die gelijkenissen en toen keken ze nog met een kwade blik naar elkaar ook :lachen:

Tonen ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:30

Als ik eraan denk, zal ik hem hier plaatsen. Heb de foto's hier nog niet willen zetten omdat ik de rode ogen vooral wou bewerken (was er nogal vrij donker), maar dat is niet ten volle gelukt dus vandaar dat ze hier nog niet staan.
Ik wacht ook nog op een foto'tje van jou he :a :oops:
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#42 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:32

Hele knappe kater!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:39

Spanishke zei:

Als ik eraan denk, zal ik hem hier plaatsen. Heb de foto's hier nog niet willen zetten omdat ik de rode ogen vooral wou bewerken (was er nogal vrij donker), maar dat is niet ten volle gelukt dus vandaar dat ze hier nog niet staan.
Ik wacht ook nog op een foto'tje van jou he :a :oops:

Jep I know ;) Is er inderdaad ook nog niet van gekomen. (Je kaartje is gearriveerd, het adres (huisnummer) was verkeerd, denk dat het een hele weg heeft afgelegd in onze straat ;) ) Bedankt nog!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:45

Smitten Kitten zei:

Jep I know ;) Is er inderdaad ook nog niet van gekomen. (Je kaartje is gearriveerd, het adres (huisnummer) was verkeerd, denk dat het een hele weg heeft afgelegd in onze straat ;) ) Bedankt nog!

Geeft niet hoor :)
Het huisnummer verkeerd? Oei oei oei, sorry dan :oops: ik weet nog dat ik de verkeerde postcode had genoteerd omdat er eentje van Vlaams-Brabant onder dat van jullie stond en dat moest aanpassen, nochtans dat ik die van jullie nog maar al te vaak moet ingeven en zeker van buiten ken
Fijn dat het uiteindelijk dan toch is aangekomen :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 06 januari 2011 - 10:45.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#45 Geplaatst 06 januari 2011 - 10:46

Spanishke zei:

Geeft niet hoor :)
Het huisnummer verkeerd? Oei oei oei, sorry dan :oops: ik weet nog dat ik de verkeerde postcode had genoteerd omdat er eentje van Vlaams-Brabant onder dat van jullie stond en dat moest aanpassen, nochtans dat ik die van jullie nog maar al te vaak moet ingeven en zeker van buiten ken
Fijn dat het uiteindelijk dan toch is aangekomen :thumb:

Het stomme is wel dat ik dus helemaal geen kaartje naar jullie heb gestuurd he :oops: Enfin met Valentijn krijg jij een kaartje van mij dan :ha