Spring naar inhoud

- - - - -

Tuigje gebruiken succes! - 23

• Log in om te reageren
358 reacties op dit onderwerp
veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#211 Geplaatst 08 april 2010 - 16:32

Bedankt voor al jullie reacties!  Het helpt een beetje ...
Zaterdag ga ik nog eens kijken naar de kittens die ze nog ter beschikking heeft ... als ik er geen vind die ik graag zie (qua kleur) kan ik helemaal overnieuw beginnen en moet ik nog keilang wachten.  Na de dood van minneke (20 jaar) snakte ik naar een nieuwe kat en nu dit ...  Ik heb een beetje schrik nu ook, maar ga dat zaterdag even met de fokker bespreken.  Ze is zo'n toffe madam!  Ze vindt het zelf ongelofelijk vervelend en is mee verdrietig met mij :(
Duimen jullie aub voor zaterdag?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#212 Geplaatst 08 april 2010 - 17:33

Ah wat een verhaal. Veerle ik wens je alle sterkte toe; ook aan de fokker.

Ik heb hier geen woorden voor; ik zou dit ook heel erg vinden moest ik dit moeten overbrengen naar de kittenkopers, de fokker kennende zal zij ook heel veel verdriet hebben.

En jullie keken zo naar hem uit, dit is toch ongeloofelijk. Maar zoals Karolien als zei, het zijn levende wezentjes en er kan altijd iets gebeuren.

:hug:  :hug:  :hug:

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#213 Geplaatst 08 april 2010 - 17:52

Veerle, verschrikkelijk wat ik hier lees, ik krijg er gewoon kippenvel van. Jullie keken zo uit naar jullie kleine schat. Ik kan het gewoonweg bijna niet geloven. Alles ging zo goed met James'ke. Heel veel sterkte Veerle in deze moeilijke dagen. Ik weet zeker dat hij bij jou voor altijd in je hartje zal blijven zitten, al woonde James nog niet bij jullie.

James, rust zacht lieve schat.

:hug: :hug: :hug:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#214 Geplaatst 08 april 2010 - 18:01

Heel veel sterkte met je verlies en ja, zelfs al woonde hij nog niet bij jullie voelt het toch even erg aan. Kan ervan meespreken - vorig jaar heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt (1 week voordat Echalotte ging halen in Frankrijk was zij gestorven - toen ik het telefoontje kreeg was ik er dagenlang niet goed van).

gr.

veerle

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#215 Geplaatst 08 april 2010 - 20:01

Ik hoop dat er nog voor jouw een zusje of broertje vrij is, zo blijft er toch nog een stukje James bij jou :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#216 Geplaatst 08 april 2010 - 21:21

Ik hoop ook dat er een kitten bij is  dat jullie mooi vinden, zal moeilijk zijn want je was helemaal verliefd op jullie kleintje James. Heeft de cattery nog kittens vrij dan is het misschien niet verkeerd om er eentje te reserveren ook al is het niet de lang gewenste kleur die je zo graag wou. Opnieuw zoeken en wachten is niet prettig voor jullie daarvoor is het verdriet te groot.
Toen mijn kleine Timo stierf, hij was pas 18 weken jong, dacht ik ook dat ik nooit meer zoveel zou kunnen houden van een ander kitten maar dat is niet zo, Nomi ook een ragdoll van nu bijna 19 weken jong heeft ervoor gezorgd dat ik weer kan genieten en kan lachen. Nomi is bij ons gekomen toen Timo 4 weken overleden was.
Veel succes voor jullie as zaterdag :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#217 Geplaatst 08 april 2010 - 21:44

Hoe rot toch, hopelijk is er nog een zusje of broertje van james vrij zo heb je nog een klein stukje van hem bij je.  Rust zacht lief snuitje. Veel sterkte nog. :hug: :cry: :hug:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#218 Geplaatst 08 april 2010 - 22:45

Wat erg, zo'n knappe kitten! Ik hoop dat je bij de fokker een ander kittentje vindt zodat je toch een beetje James bij je hebt straks...

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#219 Geplaatst 08 april 2010 - 23:25

Er zijn geen woorden voor :( .Heel veel sterkte en rust zacht kleintje.

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#220 Geplaatst 09 april 2010 - 12:20

vreselijk, ik had van pascale ook zo'n verhaal gehoord zaterdag maar dan van een birmaan. Bij die fokker was het kitten dus tussen de deur geraakt en daardoor overleden. veel sterkte met het verlies van mooie james
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#221 Geplaatst 09 april 2010 - 12:27

Ocharme, veel sterkte!

Hopelijk is er een ander schatje bij dat je hart kan stelen!

Rust zacht, James.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#222 Geplaatst 10 april 2010 - 12:13

Ik lees het tragische nieuws nu pas. Veel sterkte met dit verlies :( :rub: :rub: . Hopelijk kan je je hartje vandaag eens luchten bij de fokker en is er nog een broertje of zusje van James dat jullie hart kan stelen :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#223 Geplaatst 10 april 2010 - 16:46

Ook ik lees je verhaal nu pas. Wat ontzettend triest voor je, Veerle.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#224 Geplaatst 10 april 2010 - 22:45

Wat vreselijk ik lees het nu pas heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Wim1979_*
Guest_Wim1979_*

#225 Geplaatst 10 april 2010 - 23:46

We leven hier met je mee.