Spring naar inhoud

- - - - -

Tuigje gebruiken succes! - 23

• Log in om te reageren
358 reacties op dit onderwerp
veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#346 Geplaatst 05 juni 2010 - 21:54

Vandaag een grote stap vooruit!  Voor de tweede keer binnen zijn tuigje aangedaan.  Ging heel goed... dus dacht ik ... meteen het lesje eraan en buiten proberen.  Ik nam hem op mijn arm en heb hem in het gras gezet.
Ging allemaal super goed.  Nu volg ik hem nog, maar binnenkort zal hij mij moeten volgen :oops:
Hij heeft geen gekke tuimelingen of sprongen gemaakt... hij was supergefascineerd door al het geluid buiten en de vogels :s
Dat ziet er dus goed uit.
Weer een stapje vooruit :heart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#347 Geplaatst 06 juni 2010 - 23:03

Ik uiteindelijk zo'n keramieken grote pot gekocht met rubber aan de onderkant. Was een redelijke dure, maar groot genoeg en zwaar genoeg om niet verplaatst te worden. Silas was hier echt een krak in en ELKE dag vond ik een waterpot leeg, omdat hij het had omgestoten. Wat in combinatie met hun uitloop van kattengrind... ik kan je verzekeren dat ik het beu was en met plezier 25 euro voor die pot heb betaald ;) .
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#348 Geplaatst 07 juni 2010 - 16:43

Mieke zei:

Ik uiteindelijk zo'n keramieken grote pot gekocht met rubber aan de onderkant. Was een redelijke dure, maar groot genoeg en zwaar genoeg om niet verplaatst te worden. Silas was hier echt een krak in en ELKE dag vond ik een waterpot leeg, omdat hij het had omgestoten. Wat in combinatie met hun uitloop van kattengrind... ik kan je verzekeren dat ik het beu was en met plezier 25 euro voor die pot heb betaald ;) .

Ik begrijp je volledig :oops: .  Bij Tom en Co is er een verkoopster met een maine coon.  Zij had een waterfonteintje gekocht en zelfs dat werd omgegooid.  Zij heeft het nu met een elastiek en twee vijsjes in de muur "verankerd" :p
Nu kan hij het niet meer omgooien.
Ik wacht nu verder af. :goofy:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#349 Geplaatst 07 juni 2010 - 19:25

veerlevs zei:

Vandaag een grote stap vooruit! Voor de tweede keer binnen zijn tuigje aangedaan. Ging heel goed... dus dacht ik ... meteen het lesje eraan en buiten proberen. Ik nam hem op mijn arm en heb hem in het gras gezet.
Ging allemaal super goed. Nu volg ik hem nog, maar binnenkort zal hij mij moeten volgen :oops:
Hij heeft geen gekke tuimelingen of sprongen gemaakt... hij was supergefascineerd door al het geluid buiten en de vogels :s
Dat ziet er dus goed uit.
Weer een stapje vooruit :heart:

Foto's!

Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#350 Geplaatst 07 juni 2010 - 21:57

Foto's van een omgegooid potje of natte poten op mijn vloer :p :oops:

Guest_Daphnii__x3_*
Guest_Daphnii__x3_*

#351 Geplaatst 08 juni 2010 - 20:11

Wij willen ons poesje ook aan een tuigje leren lopen, hopenlijk gaat het evengoed als bij jullie :d

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#352 Geplaatst 09 juni 2010 - 10:55

veerlevs zei:

Foto's van een omgegooid potje of natte poten op mijn vloer :p :oops:

Van alles! :d

Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#353 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:50

Anja zei:

Van alles! :d

Gij zot model!  Ge wilt gewoon evenveel dweilen bij mij zien liggen als bij u :p .  Heb ondertussen iets anders aangeschafd en nu doet hij het niet meer (voorlopig!).
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren :LOL:

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#354 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:58

proficiat en inderdaad lekker spannend...

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#355 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:58

oeps verkeerd topic :ha

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#356 Geplaatst 17 juli 2010 - 16:54

Het gaat nog steeds goed met het tuigje.  Heb ondertussen een langere lijn aangeschaft.  Hij kan nu samen met mij uren en uren op het terras zitten.  Wij genieten dan samen.  Ik zal er morgen eens foto's van nemen.  Hij gaat dan met achterpoten en staart in een bord water liggen, rolt dan op zijn rug en speelt regelmatig met zijn pootjes in het water.  Fantastisch om te zien.
Het aandoen van het tuigje gaat super gemakkelijk.  Als ik het neem, zet hij zich al klaar.  Hij weet dus al goed waarvoor het dient! :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#357 Geplaatst 17 juli 2010 - 21:36

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#358 Geplaatst 25 juli 2010 - 13:55

:thumb: :thumb: :thumb:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#359 Geplaatst 25 juli 2010 - 13:56

veerlevs zei:

Het gaat nog steeds goed met het tuigje. Heb ondertussen een langere lijn aangeschaft. Hij kan nu samen met mij uren en uren op het terras zitten. Wij genieten dan samen. Ik zal er morgen eens foto's van nemen. Hij gaat dan met achterpoten en staart in een bord water liggen, rolt dan op zijn rug en speelt regelmatig met zijn pootjes in het water. Fantastisch om te zien.
Het aandoen van het tuigje gaat super gemakkelijk. Als ik het neem, zet hij zich al klaar. Hij weet dus al goed waarvoor het dient! :heart:

Waar blijven die foto's?

Geplaatste afbeelding