Spring naar inhoud

- - - - -

Perfect fit in home

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 09 februari 2010 - 13:07

Aangezien ik een relatief groentje ben met mijn kat maak ik dankbaar gebruik van dit forum om mijn vraagjes te stellen :) Mijne lieve vent is ne moeilijk eter(moet afwisseling zijn)Natvoer wissel ik af met Hills,Iam's,e.d.Droogvoer lijkt hij alleen maar Waltham Perfect Fit In Home te apprecieren.min.24% kip,41% ruw eiwit,enz.Lijkt deze voeding jullie goed of niet?Verder krijgt hij soms rauwe biefstuk of rosbief,kip e.d.
Aangezien dat hij 9 maanden in het asiel heeft gezeten voor bij mij te komen weet ik niks van zijn vorige eetgewoonten.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 09 februari 2010 - 13:45

Ken de voeding niet, kan je helaas geen raad geven
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#3 Geplaatst 09 februari 2010 - 13:47

Denk dat het geen premium voer is, dat zijn toch die witte zakken uit de supermarkt? Denk dat hill's enzo beter is...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 09 februari 2010 - 13:57

We hebben het hier als tussendoortje soms gegeven, en hier vinden ze het lekker.

Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#5 Geplaatst 02 april 2010 - 13:41

Hallo, één van mijn 2 poezen (toen 4 en 5 mdn) raakte maar niet van de stinkende diaree verlost al verschillende brokken geprobeert RC, Hill's zelfs brokken van de dierenarts nog eens ontwormd, maar het bleef zo.  Haar stoelgang was al naar het labo geweest voor onderzoek naar Gardia maar er bleek niks mis te zijn tot ik op aanraden van een collega die al jaren meerdere poezen heeft  ook PERFECT FIT in-home heb gegeven. Het is dan wel geen premium voer maar na enkele dagen had ze vaste stoelgang en de geur was weg.  Ze krijgen dit nu al enkele maanden dus ik hou het hier bij !

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 06 april 2010 - 16:54

Als het vleesgehalte maar 24% is, vind ik dat eerlijk gezegd niet zo hoog. Hoe het geconserveerd is dat weet ik niet, dat zou op de ingrediëntenlijst moeten staan.

Guest_grietje54_*
Guest_grietje54_*

#7 Geplaatst 06 april 2010 - 19:48

mijn mainecoon heeft het liefs tonijn en hij krijgt mainecoonbrokken

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#8 Geplaatst 29 april 2010 - 21:07

Hier zijn ze ook gek op perfect fit home brokken, verder hebben ze nog 4 andere merken, tja verwende katten he maar ik doe het zelf ha ha :wave:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#9 Geplaatst 29 april 2010 - 21:57

Ondertussen eet hij alleen nog maar Royal Canin Sensitive.Ik heb zowat alles geprobeerd,maar hier geleerd dat RC beter is en idd hij wil niets anders meer(tot hij dit weer beu is O:) Ik denk dat we met onze eigenwijze poezels  zelf moeten zien wat het beste is.Eerlijk,ik heb heel veel geleerd hier over voeding e.d,dingen waar ik vroeger zelf niet aan gedacht zou hebben.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 03 mei 2010 - 13:49

Dat van die eigenwijze poezels klopt zeker hoor ;) Je kan ze de duurste voeding voor zetten, maar als ze weigeren ervan te eten. Tjah... Katten kunnen nogal koppig zijn :ha