Spring naar inhoud

- - - - -

lotgenoten broodfok

• Log in om te reageren
273 reacties op dit onderwerp
Guest_yakedo_*
Guest_yakedo_*

#121 Geplaatst 05 mei 2010 - 09:27

Nou ik hoop dat je er snel achter komt!
Zo'n man moet gewoon gestopt worden.
De gezondheid van de katten gaat toch voor? Niet het fokken voor het geld!!!

Guest_BUFFYKE_*
Guest_BUFFYKE_*

#122 Geplaatst 05 mei 2010 - 09:42

wat erg voor je ... ik vind de site zelfs al nemeer op internet ... heb ook problemen gehad bij mijn katje maar dan uit een dierenwinkel ... ik heb een email naar t minesterie van dierenwelzijn geschreven en naar de schepen van dierenwelzijn ...
en van t minesterie moest ik kopieeen maken van de dierenarts van de winkel van alles wat het mij koste en opsturen naar hun zeiden ze ... moet ik dringend werk van maken :( ... en de schepen daar was ze mee bezig ging ik nog iets van horen ... je kunt maar proberen he ...
lieve groetjes nele en buffy

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#123 Geplaatst 05 mei 2010 - 14:05

De site bestaat wel nog hoor, maar heeft een andere naam.
Het heet al lang niet meer Het Elzenhof...
Ze verkopen honden en katten. Dit terwijl ze al, voor de honden, eens lang gelden een verbod gekregen hadden en toen enkel katten verkochten.
Nu hebben ze onder een andere naam weer beiden.
Ik vrees dat ze erg veel achterpoortjes kennen, dierenartsen eraan meewerken en nog veel onbegrijpelijker !!!!dat clubs daar stambomen voor uitleveren !!!!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:38

@ Feroesti: mijn kweker heeft niets te maken met het elzenhof, dat was van iemand die ook dacht dat het deze cattery betrof.

Ik wil mezelf geen problemen aantrekken door zijn naam hier te vermelden, wacht toch nog eventjes tot ik de aangetekende zending kan versturen na de 2de controle in Merelbeke eind deze maand!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#125 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:40

yakedo zei:

Nou ik hoop dat je er snel achter komt!
Zo'n man moet gewoon gestopt worden.
De gezondheid van de katten gaat toch voor? Niet het fokken voor het geld!!!

Ik weet eigenlijk niet waarom hij fokt, zeker niet voor het geld, hij vind zelf de volle prijs voor een britje te duur, laat ze gaan aan 8 weken voor de helft van de gewone prijs...

Ik weet het ondertussen wel, ben stom geweest, beklaag het me nog iedere dag, maar geniet zo lang en zo veel mogelijk van mijn lieve schat!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:41

BUFFYKE zei:

wat erg voor je ... ik vind de site zelfs al nemeer op internet ... heb ook problemen gehad bij mijn katje maar dan uit een dierenwinkel ... ik heb een email naar t minesterie van dierenwelzijn geschreven en naar de schepen van dierenwelzijn ...
en van t minesterie moest ik kopieeen maken van de dierenarts van de winkel van alles wat het mij koste en opsturen naar hun zeiden ze ... moet ik dringend werk van maken :( ... en de schepen daar was ze mee bezig ging ik nog iets van horen ... je kunt maar proberen he ...
lieve groetjes nele en buffy

Dat zal nog volgen, ben alles bezig met verzamelen en wacht het 2de onderzoek af!

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#127 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:54

Veel sterkte :b

Net je ganse verhaal gelezen. ik vind dit zo erg

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#128 Geplaatst 20 mei 2010 - 20:52

Tirza zei:

Veel sterkte :b

Net je ganse verhaal gelezen. ik vind dit zo erg

Bedankt!

Donderdag 27 mei terug op controle naar Merelbeke...
Ik weet niet of er veel aan kan veranderen bij het groeien, hoop toch dat het niet slechter is, :thumb: maar!

Buiten het hartruis zie je er nog steeds echt niets aan, een normaal, speels, zot kitten :)
Mijn hoop is dat ze zo lang mogelijk zo mag blijven, zonder symptomen!

Heb er ondertussen ook nog ander slecht nieuws bijgekregen:

http://www.kattensit...tproblemen.html

Bij Echo is er gelukkig nog niets van te merken, hopelijk weet ze er nooit van!
Ik verwacht nog een update, maar dat zal niet op enkele weken tijd opgelost raken...

Geplaatste afbeelding

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#129 Geplaatst 30 juni 2010 - 18:13

Naar aanleiding van deze link Katten te koop aangeboden - MarktPlaza.be - Pagina 2 kon ik me niet houden en heb ik op de vrouw af gebeld naar het ministerie van dierenwelzijn en gevraagd of het om dezelfde eigenaar gaat als 't elzenhof en dit werd me onmiddellijk zonder omwegen bevestigd !!!!
Tof dat dat allemaal zomaar gaat...... :misselijk: :misselijk:
Ze vroeg me wel, als er klachten en bewijzen van ziektes waren, ze graag deze bewijzen had bekomen....

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#130 Geplaatst 30 juni 2010 - 18:27

poezenmoeder zei:

Naar aanleiding van deze link Katten te koop aangeboden - MarktPlaza.be - Pagina 2 kon ik me niet houden en heb ik op de vrouw af gebeld naar het ministerie van dierenwelzijn en gevraagd of het om dezelfde eigenaar gaat als 't elzenhof en dit werd me onmiddellijk zonder omwegen bevestigd !!!!
Tof dat dat allemaal zomaar gaat...... :misselijk: :misselijk:
Ze vroeg me wel, als er klachten en bewijzen van ziektes waren, ze graag deze bewijzen had bekomen....

Mijn poesje kwam niet van het Elzenhof, of die eigenaar dan, dat was een reactie van iemand anders.
Gelukkig maar, ik heb het zo al erg genoeg getroffen!

Over welke kittens gaat het op die pagina?

De fokker waar ik Echo heb gehaald heeft me verteld dat zijn kater gecastreerd zijn, ze hebben hier onlangs wel nog 2 nestjes gekregen, dus nog 9 risico-kittens meer in omloop, maar nu stopt hij met kweken.

Ivm Echo had ik een schadevergoeding aangevraagd, hij stelde me voor om 2 kittens van het laatste nestje in ruil te geven, of de terugbetaling van Echo uit te voeren.
Jullie kunnen waarschijnlijk wel mijn keuze raden!
De terugbetaling zou ik volgende maand ontvangen, afwachten maar!

Bewerkt door haemoglobine, 30 juni 2010 - 18:30.

Geplaatste afbeelding

Guest_elien89_*
Guest_elien89_*

#131 Geplaatst 30 juni 2010 - 20:35

een tip, vernoem nooit de naam van een cattery als het slechte kritiek is, ze kunnen er een klacht voor indienen wegens laster en eerroof!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#132 Geplaatst 01 juli 2010 - 10:59

elien89 zei:

een tip, vernoem nooit de naam van een cattery als het slechte kritiek is, ze kunnen er een klacht voor indienen wegens laster en eerroof!!

Dat heb ik zelf dus ook niet gedaan, maar in dit topic werd een andere cattery ook besproken, waardoor er wat verwarring is in gekomen...

Geplaatste afbeelding

Guest_elien89_*
Guest_elien89_*

#133 Geplaatst 01 juli 2010 - 20:51

ja van zodra je de naam van een cattery negatief vernoemd kunnen ze al klacht indienen...

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 04 juli 2010 - 13:30

elien89 zei:

Dat is niet zomaar waar, dus zeg aub geen zo'n dingen.
Laster en feiten zijn 2 verschillende dingen.
En het is niet omdat men kan dréigen met een klacht wegens laster en eerroof, dat er effectief ook sprake van is.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#135 Geplaatst 04 juli 2010 - 16:46

arifiene zei:

Dat is niet zomaar waar, dus zeg aub geen zo'n dingen.
Laster en feiten zijn 2 verschillende dingen.
En het is niet omdat men kan dréigen met een klacht wegens laster en eerroof, dat er effectief ook sprake van is.

Hangt ervan af hoe je het brengt hé ;)

Maar ik vermijd het toch, als mensen echt willen weten wie het is, kunnen ze me het vragen via pb, maar daar hij normaal gezien gestopt is met kweken zouden er zich geen dergelijke problemen meer mogen voordoen, voor die kweker toch!

En diegene die wat verder zoeken kunnen het ook wel afleiden uit mijn berichten, katten, fotoalbums en info ;)

Geplaatste afbeelding