Spring naar inhoud

- - - - -

lotgenoten broodfok

• Log in om te reageren
273 reacties op dit onderwerp
ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#211 Geplaatst 21 oktober 2011 - 20:27

britjes zei:

Ik geef ook altijd kopie mee van alle testen aan alle kopers. Of ze voor de fok zijn of niet. :oops:

zo zou iedereen het moeten doen ik vind dit top dat je dit doet :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#212 Geplaatst 21 oktober 2011 - 20:54

ik geef ook aan iedere koper de kopijen mee van de testen van de ouders en wanneer ik een kitten verkoop aan een fokker dan gaan de kopijen van de testen van grootouders ook mee (als ik ze heb) en ik stuur telkens als de ouderdieren hertest zijn op HCM - is jaarlijks ongeveer - ook de nieuwe testresultaten door naar de fokkers.

gr.

veerle

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#213 Geplaatst 22 oktober 2011 - 13:50

Ik heb ook net de testen afgeprint die gaan ook mee in hun mapje + een kaartje van de radiologe er bij.

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#214 Geplaatst 22 oktober 2011 - 20:31

Veerle en Krulleke   :flower: :flower: :flower: :flower:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#215 Geplaatst 22 oktober 2011 - 21:01

britjes zei:

Ik geef ook altijd kopie mee van alle testen aan alle kopers. Of ze voor de fok zijn of niet. :oops:
ik doe dit ook steeds

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#216 Geplaatst 23 oktober 2011 - 08:25

nisha zei:

ik doe dit ook steeds

ook :flower: :flower: :flower: voor jou

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#217 Geplaatst 24 oktober 2011 - 21:59

Ik heb nog niet eerder een kopie meegegeven van de testen, heb dat zelf ook nooit gekregen dus gewoon niet bij stilgestaan eigenlijk.
Ik laat we alles zien als mensen op kittenbezoek komen en serieus geintereseerd zijn maar vaak hebben de mensen dan alleen maar oog voor de kittens, laatste keer ook, kom met de testresultaten op tafel en ze kijken er niet eens naar!
Als mensen wel geintereseerd zijn kunnen ze gerust een kopie meekrijgen hoor en ik geef ook toestemming dat het op internet wordt geplaatst.

Guest_Williams_*
Guest_Williams_*

#218 Geplaatst 28 oktober 2011 - 12:39

Contact mee gehad ivm de aanschaf van een kitten, geld is hier de enige drijfveer... zeer moeilijke, onvriendelijke mensen! :p
Heb dit bericht ook op kattenvrienden.be geplaatst maar was na 2 dagen gewoon verdwenen... Benieuwd wanneer er hier
wordt ingegrepen!

Bewerkt door Solotje, 28 oktober 2011 - 12:54.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#219 Geplaatst 28 oktober 2011 - 12:44

Beetje een raar bericht als 1e berichtje op het kattenforum.
Vaak stelt iedereen zich eerst even voor of loopt al een tijdje mee voor ze zo iets op de site plaatsen.
Nu komt het in mijn ogen een beetje over als een wraakactie (hoeft natuurlijk niet... maar wel raar)

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#220 Geplaatst 28 oktober 2011 - 12:53

Williams, vind dit een vreemde manier van doen om zo zonder je voor te stellen je gal komt spuwen over een medefokster.
Heb je problemen probeer dit dan eerst onderling op te lossen dan hier zomaar een cattery zwart te komen maken!!!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#221 Geplaatst 28 oktober 2011 - 13:04

Williams zei:

Contact mee gehad ivm de aanschaf van een kitten, geld is hier de enige drijfveer... zeer moeilijke, onvriendelijke mensen! :p
Heb dit bericht ook op kattenvrienden.be geplaatst maar was na 2 dagen gewoon verdwenen... Benieuwd wanneer er hier
wordt ingegrepen!

Mag ik vragen waarom je dit bericht plaatst? Graag wat meer informatie over jou. Wanneer heb je mij gebeld? Waarom denk je dat geld mijn enige drijfveer is? (is wel nogal moeilijk met 2 poezen, geen eigen dekkater en dan nog binnen de silver/golden perzen. :roll: ) Als geld de enige drijfveer was teste ik niet en al helemaal niet op HCM. En dan fokte ik erop los met beide poezen.
Nogal sneu dat er zo'n reactie komt, zonder enige verdere uitleg. Belachelijk!

Ik vraag me af wie u bent want dit slaat op nergens.
Soit, ik weet dat dit een grote leugen is en ik kan op beide oren slapen. Kan u hetzelfde zeggen? :wi

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#222 Geplaatst 28 oktober 2011 - 13:07

elixeryen zei:

Mag ik vragen waarom je dit bericht plaatst? Graag wat meer informatie over jou. Wanneer heb je mij gebeld? Waarom denk je dat geld mijn enige drijfveer is? (is wel nogal moeilijk met 2 poezen, geen eigen dekkater en dan nog binnen de silver/golden perzen. :roll: ) Als geld de enige drijfveer was teste ik niet en al helemaal niet op HCM. En dan fokte ik erop los met beide poezen.
Nogal sneu dat er zo'n reactie komt, zonder enige verdere uitleg. Belachelijk!

Ik vraag me af wie u bent want dit slaat op nergens.
Soit, ik weet dat dit een grote leugen is en ik kan op beide oren slapen. Kan u hetzelfde zeggen? :wi

IS dat jullie cattery? Meteen toen meneer Williams het bericht plaatste even op jullie site gekeken... Ziet er super uit :duim:
Niks van aantrekken... er zijn altijd zeuren die anderen weinig gunnen

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#223 Geplaatst 28 oktober 2011 - 13:20

Ja, het gaat idd over mijn cattery.
Ik vermoed niet dat Williams nog online gaat komen om zijn antwoord te rechtvaardigen. Hij plaatst dit bericht en gaat dan snel weer offline. Dat alleen al maakt het zo ongeloofwaardig.

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#224 Geplaatst 28 oktober 2011 - 14:00

Héél vreemd!!!!
Wetende dat merendeel van de Perzencattery's zelf niet op HCM test, iets wat Gaetane wel doet (en wat ik enorm apprecieer).
Ze is een supervriendelijke en toffe meid en verdient dit soort gemene commentaar echt niet! :neen:
Ze heeft maar heel af en toe een nestje dat ze vol liefde en toewijding grootbrengt.

Bewerkt door sneeuwwitje, 28 oktober 2011 - 14:01.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#225 Geplaatst 28 oktober 2011 - 15:28

Maar Gaetane wist je dat nog niet dan. ;)
Ach wie hoog van de toren blaast, zal ook hoog vallen.
BTW Gaetane, Anoya en Amira waren toch al weer zwanger *krijgt het beeld voor ogen, Moeder en poes puffen samen de weeen weg* LOL.

Bewerkt door jubikelcats, 28 oktober 2011 - 15:29.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!