Tandplak
#16 Geplaatst 31 maart 2009 - 15:16

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#17 Geplaatst 31 maart 2009 - 15:33
Je moet er alleen op letten dat het bot niet te hard is voor de kat of hond. Ik weet vb dat ik nooit diersoorten met erg harde botten ga geven aan Aynoa. Kwartel krijgt ze wel op, maar kip(penkarkas) gaat al iets moeilijker. Het komt voor dat ze niet al de botten kan opeten van kip.
Hierdoor geef ik haar eigenlijk niet veel verschillende dieren qua (vlees)bot. Enkel kwartel en kip. Kippennek is zacht en dat krijgt ze ook goed op. Met karkas heeft ze wat meer moeite..

#18 Geplaatst 31 maart 2009 - 15:39

#19 Geplaatst 31 maart 2009 - 16:11
#20 Geplaatst 01 april 2009 - 08:37

En waar halen jullie dan dat vlees? bv, die kippennekjes? Of die kwartels?
Hoeveel mag je daar van geven?
#21 Geplaatst 01 april 2009 - 10:51

#22 Geplaatst 01 april 2009 - 11:14
mobius zei:

En waar halen jullie dan dat vlees? bv, die kippennekjes? Of die kwartels?
Hoeveel mag je daar van geven?
Ik bestel het bij dogshape
Als Belg heb je eigenlijk niet zoveel keuze om rauwe voeding te kopen die wat betaalbaar is. Vroeger haalde ik mijn vlees bij supermarkten en bij slagers. Nuja, die kostprijs liep natuurlijk wel hoog op..
Daarom dat ik nu bestel bij Dogshape, het is veel goedkoper en je hebt ook een ruim assortiment.
Aynoa staat volledig op rauw, voor haar heb ik een weekmen.
Amira wil geen rauw meer hebben maar Aaron geef ik af en toe ook wat. Hij vind rundsvlees wel lekker. Ik geef hem gewoon wat en als hij genoeg heeft, geef ik de rest aan Aynoa of Bolo..

#24 Geplaatst 01 april 2009 - 16:38
Roosje zei:
Ja, ze brengen het aan huis.
Boven de 100€ betaal je geen vervoerskosten wanneer je in van deze regio's woont: Klik. Indien je voor minder dan 100€ koopt, betaal je 5€ vervoerskosten dacht ik.
Indien je elders woont, moet je hen contacteren en zeggen zij hoeveel leveringskosten je moet betalen.
De voeding is inderdaad diepvriesvoeding.
#25 Geplaatst 01 april 2009 - 17:56
De Haaksbarf haal ik hier in de ruitershop, bij Tom & Co hebben ze geen versvlees.
#26 Geplaatst 02 april 2009 - 10:45
elixeryen zei:
Boven de 100€ betaal je geen vervoerskosten wanneer je in van deze regio's woont: Klik. Indien je voor minder dan 100€ koopt, betaal je 5€ vervoerskosten dacht ik.
Indien je elders woont, moet je hen contacteren en zeggen zij hoeveel leveringskosten je moet betalen.
De voeding is inderdaad diepvriesvoeding.
Interessante site en inderdaad, niet duur in vergelijking met de supermarkt.