Spring naar inhoud

- - - - -

Hoelang kan een kat wegblijven?

• Log in om te reageren
80 reacties op dit onderwerp
kelly vandeven
kelly vandeven
  • 14 berichten

#76 Geplaatst 24 maart 2016 - 15:24

Ik droom nog steeds dat mijn lief mustitje terug thuis is... .Maar telkens wordt ik wakker en bleek het maar een droom....
Ergens voelt het goed dat ik haar in mijn dromen tegenkom, ze beweegt tenminste in mijn dromen, ik zie haar lopen...

ik mis mijn popiieee

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 25 maart 2016 - 15:08

Bekijk berichtkelly vandeven, op 24 maart 2016 - 15:24, zei:

Ik droom nog steeds dat mijn lief mustitje terug thuis is... .Maar telkens wordt ik wakker en bleek het maar een droom....
Ergens voelt het goed dat ik haar in mijn dromen tegenkom, ze beweegt tenminste in mijn dromen, ik zie haar lopen...

ik mis mijn popiieee

:hug: zo herkenbaar :(

kelly vandeven
kelly vandeven
  • 14 berichten

#78 Geplaatst 12 oktober 2016 - 12:16

Dag mensjes allemaal. Volgende maand is mijn allerliefste al een jaar weg...  het went maar niet...
Maar ondertussen is er sinds een week een nieuw wandelaartje toegekomen. Net zoals ons Musti, uit het onverwachte opgedoken en ze wil niet meer weg :) Ik wil ook niet dat ze nog weggaat hoor, blijf maar mooi zeg ik zo. Enkel hoop ik dat ze aanhankelijker wordt. Strelen gaat, maar het mag niet te lang duren en oppakken heeft ze niet graag. Ik zal geduld moeten hebben denk ik. Volgende week ga ik met Lizzy'tje naar de dierenarts, ze eet veeeeeeeel te veeeeeeel wat volgens mij op wormpjes duid. Dan weet ik ook ineens hoe oud ze ongeveer is en of ze al gesteriliseerd werd of niet...Hier is ze dan: Lizzy
foto.JPG

Bewerkt door kelly vandeven, 12 oktober 2016 - 12:16.

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#79 Geplaatst 12 oktober 2016 - 12:51

Bekijk berichtkelly vandeven, op 24 februari 2016 - 14:44, zei:

bedankt lieve mensjes voor de lieve woorden, dat doet deugd :) Het is inderdaad zoveel meer dan maar een kat...

Ik kijk er zo naar uit om terug knuffeltjes en likjes te krijgen... ik hou jullie zeker verder op de hoogte als het nieuwtje er is.

veel plezier met jullie knuffeltjes en tot later

:rub:
zo jammer dat je je katje niet meer  teruggevonden hebt :cry:
moet idd verschrikkelijk  moeilijk moeilijk zijn.
misschien  kan een nieuw  katje toch weer wat vreugde in huis brengen

:geluk: met Lizzy

Bewerkt door lilymaya, 12 oktober 2016 - 12:52.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.597 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 13 oktober 2016 - 14:56

Plaats zeker overal foto's van haar, zodat eventuele eigenaars haar kunnen terugvinden.
Wie weet is er ook al weken iemand op zoek naar haar.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kelly vandeven
kelly vandeven
  • 14 berichten

#81 Geplaatst 18 oktober 2016 - 12:21

ik ben met haar naar de dierenarts geweest. Ze is nergens opgegeven als vermist en ze heeft geen chip... Ik wou er zeker van zijn zodoende ik niemand een gebroken hart als het mijne bezorg.
Gisteren was ze volgens mij wel kwaad op me als we zijn teruggekomen van de dierenarts. Normaal gezien (sinds drie weken vandaag) komt ze rond 19u naar huis en gaat ze niet meer weg. Gisteravond was ze nergens te bespeuren. Vanmorgen was ze mooi terug daar maar vergeet het dat ze mij ook maar één vorm van aandacht gaf...
Ik hoop enkel dat ze met verloop van tijd wat socialer en toegankelijker wordt naar ons toe. Ze zou max 2 jaar zijn dus alles is volgens mij nog mogelijk.