Mijn man is een dierenmens en vind alles geweldig, vandaar ook zoveel katten, en mijn partner zit ook gerust catterysites af te speuren. Dit even ter zijde.
Afijn we hebben 2 van die blafdingen op 4 poten, we hadden er 3 vader en zoon newf, vader hebben we 3/4 jaar gehad toen hij stierf aan de gevolgen van hartproblemen en had vermoedelijk een tumor in zijn gewricht. En dan Spikey een htk hond, vanaf het begin mag ik dat beest al niet. Maar ze worden oud. Spikey heeft nu als geschatte leeftijd 12 jaar, kan ook gerust al ouder zijn, jonger in ieder geval niet, en Donar de newf is 6 jaar.
Nu zit mijn man alweer overal te zoeken naar nog een blafdinges

Gelukkig dan wel een herplaatser en geen pup meer, sorry maar die vliegt er echt liniarecta eruit.
en wat krijg ik ineens te horen.
Er staat hier een herplaats teef ( clumberspaniel, eigenwijze krengen). Dus mijn 1e reactie als het maar wel op kosten van de huidige eigenaar ( en tevens fokker) gecastreerd wordt. Mot geen loopse teven hebben en zeker met een dominante reu als Donar.
Wat krijg ik te horen, dat kan ik niet vragen en is toch leuk een nestje puppies argggggggggggggggggggggg NEE NEE NEE
Ik wil al geen honden, laat staan een nest puppies.
En dan de combi, Donar een newf van 75 kilo, bovenop zo'n clumber, wat zullen ze wegen max 45 kilo.
Daarbij Donar heeft HD en ectropion, daar wil je gewoon niet mee fokken.
Bij de katten hebben we alles zo voor elkaar en dan wil die bij de honden dit

Tja genoeg tegenargumenten heb ik al opgenoemd, en er wordt heerlijk overheen gewuifd.
Weet er nog iemand goede argumenten waar ik mee kan komen.
asiels e.d. is hij van op de hoogte.
BTW momenteel is Spikey naar de d.a., daardoor zit mijn man ook te kijken naar een nieuwe, want hij wil er 2 houden in ieder geval, grrrrrrrr