Spring naar inhoud

- - - - -

Smitten Kitten Abellio's Appletree & Apple of My Eye

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 21 februari 2010 - 10:01

:heart: :heart: :heart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 21 februari 2010 - 10:20

Hééééééééééérlijke foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 21 februari 2010 - 13:37

:love: :love: :love:  mooie foto's!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 21 februari 2010 - 15:26

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 10 maart 2011 - 10:54

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Ik kijk alvast uit naar de nieuwe foto's van de mooie A-tjes een jaartje later! :heart:

Heb even gezocht naar aanleiding van je bericht in het goede nieuws topic, en ben op deze super-mooie foto's gevallen! :heart:
Sommige foto's doen het niet meer, maar die zijn ondertussen ook al van een jaar of zo geleden...

Dit was dus allemaal van in de periode toen ik pas op ks zat, ik heb blijkbaar nog heel wat "oudere" topic's ook na te lezen om volledig mee te zijn! ;)
Ik heb alles wel al gezien op je site maar hier dus nog niet... :oops:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#21 Geplaatst 10 maart 2011 - 14:11

Prachtige foto's :heart: :heart: :heart: :heart:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 10 maart 2011 - 14:40

haemoglobine zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Ik kijk alvast uit naar de nieuwe foto's van de mooie A-tjes een jaartje later! :heart:

Heb even gezocht naar aanleiding van je bericht in het goede nieuws topic, en ben op deze super-mooie foto's gevallen! :heart:
Sommige foto's doen het niet meer, maar die zijn ondertussen ook al van een jaar of zo geleden...

Dit was dus allemaal van in de periode toen ik pas op ks zat, ik heb blijkbaar nog heel wat "oudere" topic's ook na te lezen om volledig mee te zijn! ;)
Ik heb alles wel al gezien op je site maar hier dus nog niet... :oops:

Grappig... als ik de foto's nu zie vind ik dat vreselijk beschamend :oops: Wat waren deze foto's slecht!!!

Nu ja, geen enkele foto kan mislukken als er een Smitten Kittentje op staat :ha Ze zijn altijd supersnoezig, ongeacht de fotograaf :love3:

Maar qua belichting enz zijn deze foto's echt een DIKKE FLOP 8)

Maar ook leuk om te zien, mijn foto's zijn er echt wel op vooruit gegaan nu.

Je moet eens kijken naar het topic van het A-Nestje, Ann. Dat heb ik paar dagen terug ook gelezen met een brok in de keel! :heart:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 10 maart 2011 - 14:50

Smitten Kitten zei:

Grappig... als ik de foto's nu zie vind ik dat vreselijk beschamend :oops: Wat waren deze foto's slecht!!!

Nu ja, geen enkele foto kan mislukken als er een Smitten Kittentje op staat :ha Ze zijn altijd supersnoezig, ongeacht de fotograaf :love3:

Maar qua belichting enz zijn deze foto's echt een DIKKE FLOP 8)

Maar ook leuk om te zien, mijn foto's zijn er echt wel op vooruit gegaan nu.

Je moet eens kijken naar het topic van het A-Nestje, Ann. Dat heb ik paar dagen terug ook gelezen met een brok in de keel! :heart:

Zo slecht zijn ze nu ook niet die foto's, maar wel leuk om te zien dat je erop vooruitgaat! :thumb:
En idd, met een Smitten Kittentje erop kan een foto gewoonweg niet mislukken! ;)

De nieuwe fotoshoot van je A-tjes zal dus nog mooier worden met de kennis die je sindsdien al opgedaan hebt! :thumb:

Met de zwangerschap van je popje ben je aan het "tripping on memory lane" geslaan! ;)

Ik zal het ook eens nalezen, ben wel al eens op jouw gestarte berichtenpagina geweest om eens een topic op te zoeken, maar zover ben ik nog niet teruggekeerd!

Voor jou een mooie herrinnering, voor mij een ontdekking! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 10 maart 2011 - 14:51.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:27

Heb ondertussen al 8 pagina's verslonden, maar 85 meer te gaan! :lachen:
Héél leuk om eens na te lezen! :LOL:

En een voordeel: ik moet niet wachten op een of andere gebeurtenis, want alles is al voorbij, gewoon de tijd vinden om alles te lezen! ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#25 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:35

:love4:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#26 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:39

Zo'n mooie beertjes zeg :love: :love:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:43

haemoglobine zei:

Heb ondertussen al 8 pagina's verslonden, maar 85 meer te gaan! :lachen:
Héél leuk om eens na te lezen! :LOL:

En een voordeel: ik moet niet wachten op een of andere gebeurtenis, want alles is al voorbij, gewoon de tijd vinden om alles te lezen! ;)

Cool he, het is zoals een tvserie die je op hebt gespaard om in een keer te zien ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 10 maart 2011 - 16:04

Smitten Kitten zei:

Cool he, het is zoals een tvserie die je op hebt gespaard om in een keer te zien ;)

:lachen:

Ja, idd! :LOL:

Ik zit ondertussen aan pagina 18 en merk wel op dat als je de evolutie van Poppie ziet waar er 7 kittens werden geboren en de huidige vooruitgang van Amber ziet het ernaar uit dat ze goed op weg is om in mama's voetstappen te treden qua grootte van het nestje... :oops:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#29 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:37

haemoglobine zei:

:lachen:

Ja, idd! :LOL:

Ik zit ondertussen aan pagina 18 en merk wel op dat als je de evolutie van Poppie ziet waar er 7 kittens werden geboren en de huidige vooruitgang van Amber ziet het ernaar uit dat ze goed op weg is om in mama's voetstappen te treden qua grootte van het nestje... :oops:

Awel, ik denk het niet :LOL: Heb na te vergelijken eerder het gevoel dat Poppie veel en veel dikker was. Echter is het allemaal maar speculatie he... we zullen eind maart wel zien wie gelijk krijgt ;) Waar wedden we voor? :LOL:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 10 maart 2011 - 22:45

Smitten Kitten zei:

Awel, ik denk het niet :LOL: Heb na te vergelijken eerder het gevoel dat Poppie veel en veel dikker was. Echter is het allemaal maar speculatie he... we zullen eind maart wel zien wie gelijk krijgt ;) Waar wedden we voor? :LOL:

Aha, een wedstrijd? ;)
Hoofdprijs: 1 kitten! O:)

Heb ondertussen gans het topic nagelezen, echt heel leuk om dit allemaal eens te "beleven" zonder te moeten wachten! ;)
En al die mooie foto's en filmpjes waar je ze echt ziet groeien :love:
Zoveel gemengde emotie's en belevenissen, en dan had ik er nog niet eens zelf iets mee te maken!

En het verhaal van Ambertje, grappig hoe de dingen op enkele weken tijd kunnen veranderen! ;)
Maar ik wist natuurlijk al van bij het begin van het verhaal dat ze een blijvertje was O:)

Geplaatste afbeelding