Spring naar inhoud

- - - - -

dierenpark

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 22 februari 2010 - 23:42

Ja ze hebben zelfs niks om op te klimmen of onder of op te gaan liggen. :evil: Niet normaal dat ze zo'n een kleine ruimtes toestaan aan grote dieren.
In de meeste circussen zijn geen dieren meer en nog maar gelukkig ook, want die zitten constant in kooien in de vrachtwagen.
En in veel steden en dorpen zijn circussen met dieren niet welkom meer, zoals bij ons. :thumb:
Hopelijk krijg je snel gehoor, alhoewel ik er voor vrees. :(

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#17 Geplaatst 23 februari 2010 - 08:33

ze kunnen niet eens schuilen voor regen of voor felle zon :( arme tijgers... :cry:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#18 Geplaatst 23 februari 2010 - 08:38

Serenity zei:

Om misselijk en vooral woedend van te worden.Mijn tuin is haast even groot ! Dat kan je toch niet maken man :( Vergeleken met dierentuin plankendael zitten deze diere echt rotslecht. Een heel saaie omgeving ook... Tja en ook al helpt kwaadmaken niet voor ons, als iedereen er niet meer kwaad om werd dan zou er helemaal niets gebeuren. De dag dat ik me niet meer druk maak over zo een dingen is de dag dat ze mijn kist onder het zand steken :LOL:

ik ken dierenparken die hebben moeten sluiten omdat één van de grote dieren te slecht zat, dus er is hoop!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 23 februari 2010 - 08:38

Het is waar :( in vele dierentuinen zitten dieren te klein. Maar we mogen ook niet vergeten dat er veel dierentuinen goede zaken verrichten, fokprogramma's (dieren die met uitsterven bedreigd zijn kweken en soms opnieuw vrijlaten...). En sommige dieren zijn mss bij iemand thuis geboren en hebben het wild nooit gekend en zouden er niet overleven. Dan is het toch zo slecht nog niet als ze in een GOEDE zoo terechtkomen...

Geplaatste afbeelding

Guest_ummagumma_*
Guest_ummagumma_*

#20 Geplaatst 23 februari 2010 - 10:06

dolfjeweerwolfje zei:

Man man, dit is echt wel een kleine kooi!!!! Ik zie zelfs geen schuilplaats! :cry:

dat vroeg ik mijzelf ook direct af hebben die wel iets om te schuilen
zeker in deze tijd van het jaar ik zie ook geen water

Guest_ummagumma_*
Guest_ummagumma_*

#21 Geplaatst 23 februari 2010 - 10:15

en wat moet die put voorstellen is dat om in de zomer er een bad in te kunnen nemen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:35

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Daphnii__x3_*
Guest_Daphnii__x3_*

#23 Geplaatst 01 juni 2010 - 09:10

Ik vindt dierentuinen heel gezellig zolang er goed voor de beestjes gezorgd zordt en dat ze genoeg plaats hebben om te kunnen leven en overleven.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 01 juni 2010 - 12:00

Wat is dat voor iets? Een betonnen klein pleintje. Dat is toch totaal niet geschikt voor twee tijgers (kon niet zien op de foto of er meer zaten). :trance: Heel goed van je dat je gemaild hebt naar het FOD. Hou ons op de hoogte van hun reactie hé. :thumb:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#25 Geplaatst 01 juni 2010 - 12:19

je ziet daar dus echt niets staan van eten of drinken é. En geen schuilplaats of niets, echt zielig!

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#26 Geplaatst 09 juni 2010 - 12:42

En niet eens een boom of een stukje natuur of gewoon iets waarmee ze zich kunnen amuseren :evil: :evil: :evil:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=