Spring naar inhoud

- - - - -

De nieuwe krabpaal

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 24 maart 2009 - 12:51

Ziet er inderdaad een mooie leuke paal uit voor de poezeltjes :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 24 maart 2009 - 13:43

hele mooie krabpaal inderdaad :LOL:
enne...dat appelblauwzeegroene doosje had ik nog niets eens gezien als je niets had gezegd :ha

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 24 maart 2009 - 14:05

mobius zei:

enne...dat appelblauwzeegroene doosje had ik nog niets eens gezien als je niets had gezegd :ha

Alleen de zijkant is appelblauwzeegroen. De voorkant was je vast al opgevallen. :misselijk: :ha

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 26 maart 2009 - 09:35

elixeryen zei:

Alleen de zijkant is appelblauwzeegroen. De voorkant was je vast al opgevallen. :misselijk: :ha

nee hoor...als ik fotos van poezels te zien krijg zie ik ineens niets meer van de omgeving :LOL:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 26 maart 2009 - 09:51

Wat een mooie krabpaal en de poesjes zien er echt wel tevreden uit :) Zo schattig dat ze elk hun plaatsje hebben :LOL: Echt heel mooie en leuke fotootjes :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#36 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:10

Ik ben echt super blij met mijn koop. Aynoa ligt er alweer heel de morgen in. (nu ligt ze eens vanboven. Tja, de snuggle ligt daar het is dus niet raar dat ze daar wil gaan liggen. :ha )
Amira zit er tot nu toe het minst in. Al heeft ze gisteren de hele tijd in dat holletje gelegen. :cheer:

En wat natuurlijk nog belangrijker is: ze krabben eraan! Al heb ik Amira gisteren wel nog eens aan mijn kast bezig gezien.. :twisted: Maar al doende leert men hé!

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:32

elixeryen zei:

Ik ben echt super blij met mijn koop. Aynoa ligt er alweer heel de morgen in. (nu ligt ze eens vanboven. Tja, de snuggle ligt daar het is dus niet raar dat ze daar wil gaan liggen. :ha )
Amira zit er tot nu toe het minst in. Al heeft ze gisteren de hele tijd in dat holletje gelegen. :cheer:

En wat natuurlijk nog belangrijker is: ze krabben eraan! Al heb ik Amira gisteren wel nog eens aan mijn kast bezig gezien.. :twisted: Maar al doende leert men hé!

Prijs je gelukkig dat het je kast maar is. Bij mij gebruiken ze nog af en toe mijn benen :evil:
Allez...af en toe....elke dag als ik van mijn werk thuis kom zetten ze bij wijze van wakker worden hun nagels in mijn benen! :d

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 02 april 2009 - 11:19

Prachtige krabpaal!

Is hij groot genoeg of kleiner dan je verwacht had? Hij ziet er perfect uit voor drie poezeltjes :)

Mijn vriend heeft het ook al eens ter sprake gebracht om eventueel een Banana Leaf krabpaal te overwegen (ondanks de hoge kostprijs) omdat we toch wel merken dat de krabpaal die we nu staan hebben, enorm veel haar aantrekt en dat is zo'n ondankbare job! Vooral met Taiga in de buurt, die gaat gewoon liggen waar net gestofzuigd is of gaat in de weg zitten en dan vliegen de haren nog meer in't rond :ha

Heb nu ook vooral medelijden met onze lieve mamapoes, een echte hygiënefreak is ze en ze heeft momenteel erg veel noten op haar zang. Kan alleen maar denken wat ze voelt als er wat haartjes in haar mandje liggen ofzo :d

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 02 april 2009 - 11:26

De krabpaal is zo groot als ik verwacht had. Ik had hem namelijk al eens in het echt gezien. ;)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 02 april 2009 - 11:33

En het wordt geen Banana Hairy Leaf krabpaal? ;)
Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 5.023 berichten
  • 5 katten

#41 Geplaatst 02 april 2009 - 11:42

mooi
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 02 april 2009 - 11:43

Ik vind dat het haar echt super goed meevalt. Mijn andere krabpaal die toch wel wat pluche/tapijt heeft vangt meer haar op.
Natuurlijk blijft de banana leaf niet helemaal haarloos. Af en toe vind ik wel een plukje haar die aan het leaf blijft hangen.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 02 april 2009 - 12:03

Perfect nieuws :) tuurlijk blijft er wat haar aan hangen, iets haarloos is onmogelijk met poezels in huis :LOL: :) , maar het mag wel wat beperkt blijven als het kan natuurlijk, want vind dat die gewone krabpalen toch wel haaraantrekkerers zijn.

Misschien toch eens mijn vriend proberen overtuigen om een Banana Leaf krabpaal te nemen, momenteel zitten we ook nog met een krabton in gedachten dus het zal waarschijnlijk toch niet voor direct zijn
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#44 Geplaatst 02 april 2009 - 12:54

mooie paal se , mn vriend zn oog was ook al op die gevallen maar ik zou liever ene hebben tot aan het plafond , mits die bengels echt wel wild kunnen viegen ,maar nu ik hem zie is hij inderdaad wel schoon se
ik dacht dat hij kleiner was in het echt , als k die foto op zooplus zie
mooi se
zou wel schoon passen in de living ;)