Spring naar inhoud

- - - - -

catstop

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_simonegolob_*
Guest_simonegolob_*

#1 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:37

Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn katten.
De favoriete plek van mijn katten is de motorkap van de dure auto van de buurman. De kap is de afgelopen tijd helemaal onder de krassen geraakt. Ook hebben mijn lieve poezen er af en toe wat gezellige haarballen overheen gespuugd, die de lak hebben aangetast. Maw de auto moest opnieuw gespoten worden.
Ik ben dus op zoek naar een kattenwerend middel voor mijn buren.
Ik heb al gelezen over catstop een apparaatje dat gebruik maakt van ultrasoon geluid om de kat te verjagen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Of misschien heeft iemand een andere tip?

Simone

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:39

Er bestaan wel sprays of dergelijke, maar of dit nog gaat baten om de katten van de auto te houden, dat weet ik niet. Bovendien als de auto buiten staat, zal het produkt er met dit weer niet lang op blijven. Kan hij geen autozeil over zijn auto doen ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:49

Heb je een tuin?
Zo ja dan kan je die katproof maken, kijk eens op mijn site, daar vindt je ook link om je tuin katproof te maken en verschillende redenen dat het beter is om je kat een katproof tuintje te geven, is maar een voorstel he! ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:50

Solotje zei:

Heb je een tuin?
Zo ja dan kan je die katproof maken, kijk eens op mijn site, daar vindt je ook link om je tuin katproof te maken en verschillende redenen dat het beter is om je kat een katproof tuintje te geven, is maar een voorstel he! ;)

Dat is nog een beter idee, zo moet je buurman geen maatregelen nemen voor jou kat ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 23 februari 2010 - 12:54

:geluk: :geluk:

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#6 Geplaatst 23 februari 2010 - 13:10

Hier hetzelfde probleem, in de zomer maanden flikt Tommie dit ook keer op keer.
Een keer dacht ik de oplossing te hebben gevonden en zei tegen de overbuurvrouw; stap gewoon in de auto als hij der weer eens opligt en rij dan langzaam weg, dan springt hij gegarandeerd er nooit meer op. Zo gezegd zo gedaan, maar Tommie vond het wel interesant zo'n auto wat beweegt en bleef prinsheerlijk liggen terwijl buurvrouw de straat op en af reed tot grote hilariteit van ons natuurlijk en de buurvrouw kon er ook mee lachen gelukkig.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 23 februari 2010 - 13:18

Ik heb je berichtje verplaatst naar het topic "Overige"onder "De katjes". ;)

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#8 Geplaatst 23 februari 2010 - 14:50

denk ook dat dat het beste is, anders kiezen ze misschien een andere auto ofzo?

Guest_tuinman Hans_*
Guest_tuinman Hans_*

#9 Geplaatst 14 september 2010 - 10:45

Goedendag ,

Ik heb twee jaar en vier maanden geleden een Catstop aangekocht en heb een wat mindere ervaring.
Een aantal maanden geleden was de batterij leeg en heb deze vervangen waarna hij niet meer reageerde op warmte van de kat(poes) maar constant een geluid signaal bleef uitsturen en de batterij na twee dagen leeg was.
Na contact met de leverancier werd er aangegeven dat deze artikelen niet reparabel zijn en de garantie verlopen is.
Ik heb toen gevraagd wat de verwachte levensduur is van de Catstop waar ik als antwoord op kreeg dat hij "wel eens" een Catstop heeft gehad die 8 jaar gewerkt heeft.
Let dus op bij het kopen van een Catstop dat deze tov het aanschafbedrag kort mee gaat.
Daarbuiten is het resultaat tov het netjes verjagen van katten niet bevredigend en moet de kat binnen drie meter langs het apparaat lopen eer hij een geluid signaal gaat uitzenden.

Succes.

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#10 Geplaatst 14 september 2010 - 11:09

een miniauto op jullie oprit zetten voor de poezel? :x

het idee jullie tuin catproof te maken is een goed idee..

veel succes!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 14 september 2010 - 11:13

Solotje zei:

Heb je een tuin?

Mee eens! Als je kat de tuin niet meer uit kan, kan ze ook niemand meer overlast bezorgen! ;)
Geplaatste afbeelding