Spring naar inhoud

- - - - -

Filmpje: Boris en Santos demonstreren hun krabpaal.

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 24 februari 2010 - 19:45

We hebben de Petfun krabpaal nu al iets langer dan een half jaartje en de poezies hebben er nog iedere dag er heel veel plezier aan.

Het is ook al een tijdje geleden dat ik een filmpje van hen gemaakt heb, dus hier: Boris en Santos demonstreren hun krabpaal, speciaal voor Manon :engel:

http://www.kattensit.....html#bekijken

Bewerkt door Bibie, 24 februari 2010 - 19:46.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:00

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:02

Na deze demonstratie zal de krabpaal goed verkopen :d
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:14

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:18

:loveshower: :loveshower: tof filmpje !!!
Knappe poezels :love: op een knappe krabpaal :d

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:20

Wat een geweldig filmpje weer :LOL: en dat is een zeer mooie krabpaal (minder lelijk dan veel andere dingen die ik al gezien heb...)  en die is handig want hij is smal en toch hoog... Dat zou ik nog wel kunnen zetten :d alleen gaat ons ma daar gigantisch veel commentaar op hebben :louche: en ja, ik woon alleen, maar dan nog :) mijn moeder... die gaat dan een afzicht vinden en daar over zagen en zagen... Waar heb je die gehaald Bibie? En hoe hoog is ie exact? Dat ie zeker binnenkan... Dan kan ik het eens bekijken O:)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:31

Prachtig filmpje. Nelleke, Zita en Finn zijn mee aan het genieten :thumb: :thumb: :thumb:
Maar... onze Finn zie ik eerlijk gezegd nog niet naar boven te klimmen. Die valt patapoef met zijn poep terug op de grond :ha .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:33

Weer zo'n heel leuk filmpje, ik geniet altijd met volle teugen van je filmpjes :love3: :love: die gaan er wel nog zacht mee om hoor, die van ons maakt wat anders mee. Als ik eraan denk kan ik er ook eens een filmpje van maken, met een beetje geluk als ze tabasco in hun gat hebben :lachen:

@ Manon: Die paal is echt prachtig! Hij staat er perfect, zou zo'n meubelstuk kunnen zijn zonder katten :ha , vind hem stukken mooier dan die van ons. Een krabpaal hoeft niet altijd lelijk te zijn ;)

Bewerkt door Spanishke, 24 februari 2010 - 20:35.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:40

Leuk filmpje!!
en mooie poezels!!! :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:47

:love3: :love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:51

English Rose zei:

Wat een geweldig filmpje weer :LOL: en dat is een zeer mooie krabpaal (minder lelijk dan veel andere dingen die ik al gezien heb...)  en die is handig want hij is smal en toch hoog... Dat zou ik nog wel kunnen zetten :d alleen gaat ons ma daar gigantisch veel commentaar op hebben :louche: en ja, ik woon alleen, maar dan nog :) mijn moeder... die gaat dan een afzicht vinden en daar over zagen en zagen... Waar heb je die gehaald Bibie? En hoe hoog is ie exact? Dat ie zeker binnenkan... Dan kan ik het eens bekijken O:)

Je kan hem vinden bij Zooplus, of via de site van Petfunzelf. Dat is een Duitse fabrikant, maar ze zijn wel betrouwbaar want er zijn al enkele van het forum die rechtstreeks daar hun krabpaal gekocht hebben. De onze komt van Zooplus, aangezien die soms eens mooie kortingen geven op de krabpalen en omdat je geen verzendingskosten moet betalen vanaf 29euro :) .

Hij komt in losse delen dus je krijgt hem zeker binnen hoor :ha . En de hoogte is verstelbaar: van 242cm tot 260cm.

Ze hebben ook vele andere modelletjes. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:53

Spanishke zei:

Weer zo'n heel leuk filmpje, ik geniet altijd met volle teugen van je filmpjes :love3: :love: die gaan er wel nog zacht mee om hoor, die van ons maakt wat anders mee. Als ik eraan denk kan ik er ook eens een filmpje van maken, met een beetje geluk als ze tabasco in hun gat hebben :lachen:

@ Manon: Die paal is echt prachtig! Hij staat er perfect, zou zo'n meubelstuk kunnen zijn zonder katten :ha , vind hem stukken mooier dan die van ons. Een krabpaal hoeft niet altijd lelijk te zijn ;)

:lachen: :lachen: Soms zijn ze hier ook wel wilder, maar ik heb al veel moeite moeten doen zodat ze hem eens op camera wilden showen, dus ben al heel erg blij met het resultaat :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#13 Geplaatst 24 februari 2010 - 20:59

prachtige poezels :) en mooi gemaakt filmke :thumb: :thumb:

Nashota
Nashota
  • 17.978 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 24 februari 2010 - 21:12

Heel leuk filmpje :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#15 Geplaatst 24 februari 2010 - 21:30

:LOL: