Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Dilara's Babies

• Log in om te reageren
355 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#121 Geplaatst 15 maart 2010 - 20:36

jubikelcats zei:

ehhhh ik verwacht met 1,5 week een nest ;)
Alleen de mijne zijn niet zo enorm druk. het vorige nest van haar die zette ik naast elkaar en ze bleven ook staan hihi.
Maar het rooie nest, breek me de bek niet open hihi.

Anders houdt Marc gewoon zijn voorkeur en hou jij je voorkeur, allebei tevreden hihih.

Maar je hebt zeker nog de tijd, kan je ze mooi nog wat laten uitgroeien en kan je een betere keuze misschien maken.

Ooo leuk!! bolletjes langhaar of korthaar?

Je krijgt het zelf dus ook nog druk zat, nee oppassen zal er even niet inzitten ;)

Vooruit, het is je vergeven :)

Wat foto's betreft heb jij het net even makkelijker met je kittens geloof ik. Hier is het echt een drama af en toe. Zelfs met een filmpje kom je er niet. Dan schieten ze even door het beeld. Zie je een vlek langsvliegen. Schiet ook niet op!

Ach, uiteindelijk lukt het wel. Na 1000 foto's hebben we er vast wel een paar die waardig zijn hihi

En wie er uiteindelijk blijft? Geen idee. Geen twee denk ik. Eentje is genoeg. denk ik. weet ik. denk ik..... pfff

Nee, echt, eentje. niet meer. Echt niet! :s

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#122 Geplaatst 15 maart 2010 - 21:24

Dit jaar alleen lh. Katers brown tabby/wit; zwart/wit. Poesjes torbie/wit en calico.
Weet je een lijmplankje doet wonderen hahaha.
Loop je je eigen niet af en toe het lazerus te zoeken naar een stel vliegende baby's?
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#123 Geplaatst 15 maart 2010 - 22:00

jubikelcats zei:

Dit jaar alleen lh. Katers brown tabby/wit; zwart/wit. Poesjes torbie/wit en calico.
Weet je een lijmplankje doet wonderen hahaha.
Loop je je eigen niet af en toe het lazerus te zoeken naar een stel vliegende baby's?

calico's........ sjucht........ leuk!!!

lijmplankje hihi denk dat ze niet lang genoeg blijven zitten om die lijm te laten werken :ha

en ja, af en toe is het goed zoeken. Gelukkig komen ze nog als je ze roept :)

en als ik eten pak, zijn ze er ook zo :)

Lopen is trouwens moeilijker. Zelfs al doe je de kittenshuffle, dan nog gaat er af en toe eentje heerlijk over de grond schuiven door de voorzichtige beweging van een voet hihi

Geplaatste afbeelding

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#124 Geplaatst 16 maart 2010 - 03:44

ginnie zei:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Jij bent echt grappig!

Als je denkt dat het jou wel lukt ben je van harte welkom om het te komen proberen! :p

hmmm... Turkjes hé... heb ik geen ervaring mee...
schijnen niet zo rustig te zijn, ben enkel Britjes gewend voor de lens :d

photoshoppen hé :engel:

Guest_Van Yakamoz_*
Guest_Van Yakamoz_*

#125 Geplaatst 16 maart 2010 - 17:48

Ze zijn prachtig Wen. Ik voel me toch weer een beetje 'oma', hoe kan dat toch? ;)

En ik kom wel een keer een groepsfoto's van ze maken, goed? (Vraag ik Ibrahim wel even of hij de montage-kit meebrengt).

Lieve groetjes,
Jaqueline

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#126 Geplaatst 16 maart 2010 - 17:56

ginnie zei:

calico's........ sjucht........ leuk!!!

lijmplankje hihi denk dat ze niet lang genoeg blijven zitten om die lijm te laten werken :ha

en ja, af en toe is het goed zoeken. Gelukkig komen ze nog als je ze roept :)

en als ik eten pak, zijn ze er ook zo :)

Lopen is trouwens moeilijker. Zelfs al doe je de kittenshuffle, dan nog gaat er af en toe eentje heerlijk over de grond schuiven door de voorzichtige beweging van een voet hihi

Toen ik dit las moest ik zo lachen, stond een beetje lullig op mijn werk hahahah

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#127 Geplaatst 16 maart 2010 - 19:09

Moet je ook niet op ks zitten als je op werk bent Karin. ;)

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#128 Geplaatst 16 maart 2010 - 19:12

:shhh:

maar doe het wel op mijn eigen telefoon hihihi

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#129 Geplaatst 20 maart 2010 - 14:24

Iemand interesse in nieuwe foto's? :)

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#130 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:09

Waar wacht je nog op???

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#131 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:14

tot mijn foto's op photobucket staan ;)
en tot ik gekozen heb uit de toch nog best veel die ik op pb heb gezet :s

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#132 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:16

jaaaaaa nog foto s!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#133 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:23

Mystic

Geplaatste afbeelding

Tease
Geplaatste afbeelding

Crunch
Geplaatste afbeelding

Milky
Geplaatste afbeelding

Panic
Geplaatste afbeelding

Rainbow
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#134 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:31

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#135 Geplaatst 20 maart 2010 - 15:41

updatetje hoort er nog bij

ze zijn inmiddels alweer 9 weken, mijn mormels!

Gisteren zijn ze voor het eerst meegeweest naar de da. Ze hebben hun eerste enting gekregen en een chip. Ze waren heel even onder de indruk. En dan bedoel ik ook heel even!
Op de tafel vonden ze het wel een beetje eng. En die nare da heeft ze ook nog pijn gedaan. Maar mijn bikkels lieten wel even weten wat ze daarvan vonden. Een vuile blik en van eentje een dik geblaas viel de da ten deel.
Gelukkig had ze voor en na het prikken nog even lekker geknuffeld, dus was het stel al snel niet meer beledigd. Ze gingen voor en na de prikjes lekker bij mama in de bench liggen slapen. Crunch en Panic vonden het echter nodig om de da te helpen bij de anderen. Was ze erg blij mee :)

Daarna Dilara haar enting en haar suprelorin. En daarna Velvet de suprelorin. Beide waren er niet erg blij mee, maar hebben zich super gedragen.

Dan eindelijk weer naar huis! Met zes kittens mee, mamapoes en Velvet kun je je voorstellen dat we wel eventjes op de praktijk zaten. Gelukkig was het erg rustig daar gisteren.

Eenmaal thuis gingen de kleintjes vrijwel direct rennen en springen en vliegen. Na een kwartiertje werden ze dan toch wel moe. Dus even lekker vlees gegeven in de ren, waar ze daarna toch ook maar in slaap vielen.
Ze hebben een poosje lekker geslapen om daarna weer heerlijk te gaan vliegen en ondeugend te zijn. Ze hebben tot nu toe weinig last van de enting en de chip.

Vandaag heb ik er twee een enkele keer horen niezen. Dat lijkt wel verdacht veel op een entreactie, dus dat houden we nu scherp in de gaten. Hopelijk blijft het hierbij.

Nadat ze even lekker gespeeld hadden, hebben we de fotosessie ingezet. Dat heeft wat voeten in de aarde gehad! Maar het heeft best leuke foto's opgeleverd. Toen we eenmaal de speelmuis als afleiding hadden ingezet kwamen de mooie foto's. Tot die tijd liepen ze steeds uit beeld. En een foto van een lege bank is niet zo interessant natuurlijk. Een foto van een kont met staart is wel schattig, maar ook niet helemaal de bedoeling!

Ik heb van allemaal een leuke foto uitgezocht, die staan hierboven :)

Geplaatste afbeelding