Ik heb een idee,hopelijk willen jullie er over nadenken..
#136 Geplaatst 28 februari 2010 - 23:45
#137 Geplaatst 28 februari 2010 - 23:52
Kunnen we vragen dat KS een banner krijgt op de website ofzo? Als we meer dan een kat adopteren? Kattensite.be steunt katten in nood ofzowiets.
#138 Geplaatst 01 maart 2010 - 00:05

Vosse zei:
Kunnen we vragen dat KS een banner krijgt op de website ofzo? Als we meer dan een kat adopteren? Kattensite.be steunt katten in nood ofzowiets.

#139 Geplaatst 01 maart 2010 - 02:47
laten jullie iets weten hoe en waar we moeten storten ?
#141 Geplaatst 01 maart 2010 - 08:21
Solotje
Lizke
Modelsaskia
Ginnie
Lenalena
Lut
mz forever
Brenda
Joloka
Rietje
Denizmethap
Brithany
Midas
marjananas
Nashota
Knuffelkater
Teddybeer
Sandra
EmilyenAmedee
Juliette
English rose
Dafne
mikkeke
Froetske
Sneeuwitje
Cato
Twinsisterjoyce
turbojang
Avalonradio
Chynthia
Ginger en noortje
Pietje
Clyde

#142 Geplaatst 01 maart 2010 - 09:23
Met alle 4 de katten op ons lijstje en dan verdeeld over de momenteel 33 deelnemers, komt dat op iets meer dan € 10 per jaar per deelnemer. Ik wil hier voor gaan eigenlijk.

#143 Geplaatst 01 maart 2010 - 09:46
Zelf ga ik niet mee doen. Mijn steun gaat voor 100 % naar cat shelter. Kan egoïstisch klinken, maar ik ga liever voor 1 goed doel dat op alle gebied mijn volledige steun krijgt.
Maar voor jullie allemaal

#144 Geplaatst 01 maart 2010 - 09:53
Ik ben al de fiere adoptie-mama van Bella

Ook internationaal krijgt Dierenthuis steeds meer bekendheid. In Spanje zijn veel “Spaanse schonen” en kleine Bella is er daar één van. Bella is nog maar een kitten als blijkt dat de leucosetest positief is. Heel zelden gebeurt het dat een kitten het virus weet te overwinnen. In de hoop dat Bella dat geluk ook zou hebben is ze nog 4 maanden op het pleegadres in Spanje gebleven. Helaas is de 2e test ook weer positief. De diagnose leucose wordt definitief gesteld. Bella moet nu voorgoed verhuizen. Het wordt voor haar zelfs een heuse emigratie want ze mag naar Nederland. Dierenthuis is één van de weinige opvanghuizen voor leucosekatten in Europa. Gelukkig hoeft ze nu geen “spuitje” te krijgen en mag ze hier haar plekje gaan vinden. Ze is lief! Bienvenida, welkom in Nederland. Foto: Saskia Blok (www.suisles.nl)
Er zitten ook héél wat Belgische Katten bij Dierenthuis! Het Felix-project hier in België heeft al verschillende katten naar daar gedaan!
Je moet zelfs eens langs gaan bij Dierenthuis, ik ben er al enkele keren geweest en iedere keer raakt het mijn hart. Het is onvoorstelbaar hoeveel katten er leven!! Wanneer je het terrein betreedt wordt je uitbundig begroet door de katten, handen tekort om te aaien!!
Alice en Steven, de mensen die dit initiatief begonnen zijn, zijn mensen die uit hun eigen leven alles opgezegd hebben om deze sukkeltjes te helpen.
Zal straks in een Topic enkele foto's plaatsen van mijn laatste bezoekje!
#145 Geplaatst 01 maart 2010 - 10:10
knuffelkater zei:
Met alle 4 de katten op ons lijstje en dan verdeeld over de momenteel 33 deelnemers, komt dat op iets meer dan € 10 per jaar per deelnemer. Ik wil hier voor gaan eigenlijk.

Daar ben ik het helemaal mee eens

Groetjes. Ina

#147 Geplaatst 01 maart 2010 - 11:41

#148 Geplaatst 01 maart 2010 - 11:53
#150 Geplaatst 01 maart 2010 - 12:44
Solotje
Lizke
Modelsaskia
Ginnie
Lenalena
Lut
mz forever