Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Bebbeltje verleidt...

• Log in om te reageren
684 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#346 Geplaatst 17 april 2010 - 21:16

En daarnet hebben ze natvoer gegeten. Daar zegt Bebbel zeker geen nee tegen en dan wil ze zelfs heel dicht bij Finn zitten :love: .

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#347 Geplaatst 17 april 2010 - 21:30

Joloka zei:

En daarnet hebben ze natvoer gegeten. Daar zegt Bebbel zeker geen nee tegen en dan wil ze zelfs heel dicht bij Finn zitten :love: .

Dat vraagt om foto s :) :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#348 Geplaatst 17 april 2010 - 21:41

Ellenita zei:

Dat vraagt om foto s :) :heart: :heart: :heart:
Is me niet gelukt hoor. Ik moest Nelleke ook in de gaten houden zodat zij niet aan het natvoer van de anderen zou zitten smullen.
En nog iets: Bebbel blijft dus maar spelen he :jump: :jump: :jump: . Ik ga straks eens kijken welk merk van batterij er in zit :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#349 Geplaatst 17 april 2010 - 21:47

:ha duracel?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#350 Geplaatst 17 april 2010 - 21:56

sneeuwwitje zei:

:ha duracel?

wou net hezelfde zeggen

Dat betekent geen nachtrust :p
of slapen de katten niet bij jullie
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#351 Geplaatst 17 april 2010 - 21:57

Amai Lutje dat zijn al leuke en mooie foto's van Miss. Bebbel. :loveshower: :love2: :loveshower:

Volgens mij gaat dat daar heel snel in orde komen in die prachtige groep van jouw :thumb: en ik begrijp dat Flanelleke eventjes boos was op mij en ik vergeef het haar hoor, geef haar maar een dikke knuf :hug: , ik moet wel bekennen dat Finn mijn hartje heeft gestolen :heart: , trouwens van den Dave ook... :love3: we hebben hem zelfs nog een kans gegeven om met ons mee te gaan maar hij wilde niet :( maar de andere poezels zijn ook heel mooi en leuk en ik heb Gabriel mogen strelen... :dancer: en speelgoed dat die daar hebben :s zoveel.....

Dirk bedankt voor de lekkere lazagne en chocomouse mmmm.... ik werd daar nogal verwend zene... dus Bebbel gaat daar ook zo verwend worden....

:ha Ze had me gezegt dat Dave een roze string ging krijgen, ik heb er een foto van genomen, als je ze wilt zien dan moet je naar beneden scrollen......

DSC09309.JPG

DSC09310.JPG

DSC09311.JPG

:ha :ha :ha Geen string dus :p :p :p Maar wel heel mooi, Lut zei dat ik dan altijd Bebbel & Bjorre bij mij heb, zo lieffff :) en die pyama weer in het roze hoe komt dat nu toch? :catnoknow
Bedankt Lut & Co voor deze gezellige namiddag en al die cadeaukes. :hug: :hug: :hug:

Bewerkt door Solotje, 17 april 2010 - 21:58.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#352 Geplaatst 17 april 2010 - 22:00

wat lief,

he maar Finn is van mij , I m his first love ,
dus daarmee dat hij ni met jullie :LOL: mee wou

Hij wacht op mij

Bewerkt door Ellenita, 17 april 2010 - 22:01.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#353 Geplaatst 17 april 2010 - 22:02

Ellenita zei:

wat lief,

he maar Finn is van mij , I m his first love ,
dus daarmee dat hij ni met jullie :LOL: mee wou

Hij wacht op mij

:8 Maar ik wil Finn... :(

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#354 Geplaatst 17 april 2010 - 22:13

Dames, dames, Finn is van mij :p :p :p
Ze liggen hier nu allemaal lekker te slapen. Zita, Finn en Nelleke in de keuken. Bebbel in de zetel (op de plaats waar Gabriêl anders ligt) en Gabriël heeft zich dan maar verder in de zetel gelegd. En rustig dat het hier is :love: :love: :love:
En nog eens sorry dat ik geen roze string meer gevonden heb maar Dave mag altijd de pyjama aandoen :x

Bewerkt door Joloka, 17 april 2010 - 22:17.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#355 Geplaatst 17 april 2010 - 22:31

Joloka zei:

Dames, dames, Finn is van mij :p :p :p
Ze liggen hier nu allemaal lekker te slapen. Zita, Finn en Nelleke in de keuken. Bebbel in de zetel (op de plaats waar Gabriêl anders ligt) en Gabriël heeft zich dan maar verder in de zetel gelegd. En rustig dat het hier is :love: :love: :love:
En nog eens sorry dat ik geen roze string meer gevonden heb maar Dave mag altijd de pyjama aandoen :x

Ah nee die pyama is van mij, één van de dagen doe ik die aan, trouwens ik had dus nog niet gezien dat die broek roze bollen heeft :lachen: die gaat mij echt prachtig staan.

Goed dat het daar zo rustig is, geef iedereen maar een dikke knuffel omdat ze zo braaf zijn. :hug:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#356 Geplaatst 17 april 2010 - 22:34

Joloka zei:

Oooooooooooohhh, ik ben zo blij voor je, écht waar!!!
Morgen zal het al helemaal goed komen hoor!!! Als ik dat zo hoor,
Gabriël en Bebbeltje worden de dikste vriendjes :loveshower: in no time!!!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#357 Geplaatst 17 april 2010 - 22:40

ik zie de foto's nu pas :loveshower: :loveshower: Leuk dat alles zo goed gaat met haar :thumb:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#358 Geplaatst 17 april 2010 - 22:44

Proficiat Lut met je nieuwe poezel. Miss Bebbel is een schatje. Binnen de kortste keren zullen ze wel vriendjes zijn, alles is nieuw en raar voor iedereen. Dat komt wel goed met de tijd. Het is een mooike. :love: :love: :love:

Nog een :hug: voor Anja en Dave. Geef Sala ook nog een kusje van ons die zal haar bengels ook wel missen. :rub:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#359 Geplaatst 17 april 2010 - 23:39

Oh het matje is nog goed gelukt precies :thumb: :thumb: , het was even twijfelen tussen welke poezels erop moesten, maar ik dacht dat je het wel het leukste ging vinden om mama en kindjes erop te hebben ;)

Hopelijk draait Nelleke wat bij, als ze ziet dat de andere Bebbeltje verdragen, zal dat ook wel goedkomen zeker :thumb:

Bewerkt door Spanishke, 17 april 2010 - 23:39.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#360 Geplaatst 18 april 2010 - 00:06

Spanishke zei:

Oh het matje is nog goed gelukt precies :thumb: :thumb: , het was even twijfelen tussen welke poezels erop moesten, maar ik dacht dat je het wel het leukste ging vinden om mama en kindjes erop te hebben ;)

Hopelijk draait Nelleke wat bij, als ze ziet dat de andere Bebbeltje verdragen, zal dat ook wel goedkomen zeker :thumb:

Je hebt dat goed gedaan Katrien. :thumb: