Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Bebbeltje verleidt...

• Log in om te reageren
684 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#361 Geplaatst 18 april 2010 - 00:12

Solotje zei:

Je hebt dat goed gedaan Katrien. :thumb:

Ik heb maar gewoon de opdracht uitgevoerd omdat ze toen problemen had met haar pc ;)

Bewerkt door Spanishke, 18 april 2010 - 00:12.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#362 Geplaatst 18 april 2010 - 00:17

Bebbeltje wat ben je toch ontzettend mooi :loveshower:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#363 Geplaatst 18 april 2010 - 00:33

Lut van harte proficiat met je nieuwe huisgenootje :) ;)
Miss Bebbel is een schatje met haar blauwe oogjes :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#364 Geplaatst 18 april 2010 - 01:37

Hm. Ik vind het vergeleken met Zita wel weinig kat. Ik zou een gedeeltelijke refund vragen hoor Lut :p ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#365 Geplaatst 18 april 2010 - 08:28

Spanishke zei:

Ik heb maar gewoon de opdracht uitgevoerd omdat ze toen problemen had met haar pc ;)

Moet je haar horen :p :p :p . Zij heeft voor mij het mooiste ontwerp van een matje gemaakt dat je maar kan maken :thumb: :thumb: :thumb: (en ze heeft er mij zelfs heel veel doorgestuurd zodat het echt heel moeilijk werd om te kiezen). Katrien, je bent een schat. En zodra ik het cadeau gedaan heb aan Anja heb ik haar verteld dat jij het gemaakt hebt :hug: :hug: :hug:

[FONT=Trebuchet MS]Hm. Ik vind het vergeleken met Zita wel weinig kat. Ik zou een gedeeltelijke refund vragen hoor Lut :p ;) [/FONT] 
Da's nu eens een leuke variatie die hier rond loopt hoor Vosse. Je komt toch nog eens langs he.

Ondertussen heb ik toch een beetje geslapen in de zetel. Het grootste deel van de nacht lag ze bij mij maar tegen het einde van de nacht is ze toch op lig-afstand van Gabriƫl in slaap gevallen. Ik heb haar nog geen korrels zien eten. Maar ze heeft daarnet wel een plasje en een kakje in de kattenbak gedaan (terwijl ik hem aan het uitkuisen was, dat was het veiligste: de andere katten hadden het niet in de mot).
Anja, ze weegt 1,420 kg :cheer: . Waar is de tijd naartoe dat ons Nellemieke zo weinig woog (zucht). Ons Nelleke heeft het nog altijd moeilijk. Ik heb haar al honderden keren gezegd dat ik ook blij was toen ze bij ons kwam wonen en dat ik haar graag blijf zien.

Weet je waar ik deze nacht wakker ben van geworden? Tik, tik, tik op de vloer... Zita en Nelleke met de roze spin :ha :ha :ha

Straks een filmpje van Bebbeltje :thumb: :thumb: :thumb:

Bewerkt door Joloka, 18 april 2010 - 08:29.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#366 Geplaatst 18 april 2010 - 08:37

Dat komt goed !!!!

heb jij wat geslapen?

die roze spin :LOL:

kijk uit naar t filmpje
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#367 Geplaatst 18 april 2010 - 08:49

Super dat het zo goed gaat :LOL: :)
Ik ben echt benieuwd naar het filmpje en natuurlijk ook naar fototjes :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#368 Geplaatst 18 april 2010 - 08:52

Ellenita zei:

Dat komt goed !!!!

heb jij wat geslapen?

die roze spin :LOL:

kijk uit naar t filmpje

Ja hoor. Ik heb wat geslapen. Ik had aan de kids een sms-je gestuurd om stil te zijn als ze binnenkwamen. En ja, Katrijn kwam heel stil binnen maar begon direct met de katjes te spelen :s . Dus dan was iedereen hier beneden wakker.
En Joris maakte me wakker met een berichtje dat hij bij vrienden bleef slapen :louche: .

Nu heb ik wel nog een vraagje: de poezels eten normaal Orijen en Bebbeltje Hill's kitten. Maar zoals verwacht eten de groten van het kitteneten (en waarschijnlijk ook omgekeerd). Wat zou ik nu het beste doen: 2 aparte kommetjes zetten of de voeding gewoon mengen? Orijen is toch ook goed voor kittens he?

Bewerkt door Joloka, 18 april 2010 - 08:54.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#369 Geplaatst 18 april 2010 - 08:55

ken orijen niet maar ik zou mengen ,
dat heb ik hier ook gedaan toen!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#370 Geplaatst 18 april 2010 - 09:22

Ze heeft daarnet toch wat korrels gegeten (met Finn die aan het ruiken was aan haar poep: ik denk dat die Spano ruikt en dat hij zich afvraagt waar die zich nu verstopt heeft :ha ). Er was een beetje gegrom van Bebbeltje maar ze heeft gewoon verder gegeten. (sorry dat ik hier alles zo kom schrijven).

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#371 Geplaatst 18 april 2010 - 09:25

Sorry? Wij vinden het juist leuk om alles over miss bebbel en de andere poezels te lezen. :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#372 Geplaatst 18 april 2010 - 09:25

geen prob , begrijp je wel ,

zet je online dan tetter je maar tegen me ;)
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#373 Geplaatst 18 april 2010 - 09:28

Fantastisch om dat allemaal te lezen :LOL: ik zei net nog tegen Steven dat het me veeeel leuker lijkt meerdere katten te hebben zodat ze elkaar bezighouden, samenspannen :x , lief zijn tegen elkaar :love3: ...
Leuke cadeautjes trouwens :LOL: Die pyjama is super! :thumb:

tash
tash
  • 7 katten

#374 Geplaatst 18 april 2010 - 09:40

een hele dikke proficiat met de nieuwe aanwinst!!!! ze is prachtig!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#375 Geplaatst 18 april 2010 - 09:43

Een hele dikke proficiat weer he Lut! Kan ik weer jaloers op je zijn :mrgreen: