Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Bebbeltje verleidt...

• Log in om te reageren
684 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#376 Geplaatst 18 april 2010 - 09:51

MissKitty zei:

Een hele dikke proficiat weer he Lut! Kan ik weer jaloers op je zijn :mrgreen:

Hoeft niet hoor: je hebt zelf ook een prachtige poezenbende :thumb: :thumb: :thumb: . En onze Gabriël doet het toch maar weer he :love:

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#377 Geplaatst 18 april 2010 - 09:53

Joloka zei:

Ze heeft al wat gedronken. Nellemieke heeft het een beetje moeilijk dus zij heeft al rescue en walnut via een pipetje gekregen (het zit ook in het drinkwater maar toch). Finn wil spelen maar dan blaast Bebbel. Zita bekijkt het vanop afstand en Gabriël heeft toch ook al eens gesnuffeld aan haar. Ik slaap strakjes beneden bij de poezeltjes :oops: .

:love: BEBBEL !!!! Ze is zo mooi he :heart: ik hou van choco snoetjes :ha . Ik denk dat onze Dollekes er toch heel gevoelig aan zijn, Amon ook he. Hij is nu eindelijk weer op zijn gemak na de sterilisatie van Nona. Ze zijn zo lief maar oh zo'n klein klein hartje! Geef Nelleke maar een dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#378 Geplaatst 18 april 2010 - 10:21

English Rose zei:

:love: BEBBEL !!!! Ze is zo mooi he :heart: ik hou van choco snoetjes :ha . Ik denk dat onze Dollekes er toch heel gevoelig aan zijn, Amon ook he. Hij is nu eindelijk weer op zijn gemak na de sterilisatie van Nona. Ze zijn zo lief maar oh zo'n klein klein hartje! Geef Nelleke maar een dikke knuffel :hug:

Dikke knuffel is doorgegeven. Daarnet heeft Nellemieke heel luid liggen spinnen in mijn armen. Ze heeft inderdaad een heel klein hartje :love4:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#379 Geplaatst 18 april 2010 - 10:24

Joloka zei:

Dikke knuffel is doorgegeven. Daarnet heeft Nellemieke heel luid liggen spinnen in mijn armen. Ze heeft inderdaad een heel klein hartje :love4:

ooh :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#380 Geplaatst 18 april 2010 - 10:42

:ha :ha :ha Je mag hier alles zeggen Lut dat hebben wij juist graag, Spano mist de poep van Bebbel :ha :ha :ha
Laatste gewicht van Bebbel was 1.490 kg kan ook liggen aan de weegschaal, want volgens mij heeft Bebbel heel weinig of zelfs geen stress en ze eet wel goed he?
Alé dat spinnetje is dus een groot succes... :lachen:
En dat eten kan je ook het beste mengen, Bebbel heeft hier ook mee van de grote katten gegeten....
Ik ben blij dat het daar goed gaat en ben heel benieuwd naar het filmpje en foto's. :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#381 Geplaatst 18 april 2010 - 10:53

Joloka zei:

Hier was ik op aan't wachten om dit te kunnen lezen :love3: zal wel in orde komen dan.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#382 Geplaatst 18 april 2010 - 11:10

gefeliciteerd lut dat is miss bebbel bij je in huis is geniet er maar van

Bewerkt door jacqueline, 18 april 2010 - 11:10.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#383 Geplaatst 18 april 2010 - 11:55

Solotje zei:

:ha :ha :ha Je mag hier alles zeggen Lut dat hebben wij juist graag, Spano mist de poep van Bebbel :ha :ha :ha
Laatste gewicht van Bebbel was 1.490 kg kan ook liggen aan de weegschaal, want volgens mij heeft Bebbel heel weinig of zelfs geen stress en ze eet wel goed he?
Alé dat spinnetje is dus een groot succes... :lachen:
En dat eten kan je ook het beste mengen, Bebbel heeft hier ook mee van de grote katten gegeten....
Ik ben blij dat het daar goed gaat en ben heel benieuwd naar het filmpje en foto's. :)

Madam Bebbel ligt niet lang genoeg stil in de weegschaal om het juiste gewicht te kunnen bekijken. Dus zo heel zuiver zal het ook wel niet zijn. Ik vermoed ook dat ze iets meer weegt O:) . Nelleke heeft het haar nog even voorgedaan hoe je op de weegschaal gaat, maar Bebbel haar batterijtje staat nog altijd op: go :ha . Gisteren heeft ze eigenlijk heel weinig gegeten (enkel een half potje natvoer) maar nu is ze haar schade aan het inhalen. En in haar enthousiasme om alles te ontdekken, is ze al een aantal keer gevallen: van de krabpaal, de krabton, de zetel, het aanrecht O:)

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#384 Geplaatst 18 april 2010 - 12:07

Joloka zei:

Madam Bebbel ligt niet lang genoeg stil in de weegschaal om het juiste gewicht te kunnen bekijken. Dus zo heel zuiver zal het ook wel niet zijn. Ik vermoed ook dat ze iets meer weegt O:) . Nelleke heeft het haar nog even voorgedaan hoe je op de weegschaal gaat, maar Bebbel haar batterijtje staat nog altijd op: go :ha . Gisteren heeft ze eigenlijk heel weinig gegeten (enkel een half potje natvoer) maar nu is ze haar schade aan het inhalen. En in haar enthousiasme om alles te ontdekken, is ze al een aantal keer gevallen: van de krabpaal, de krabton, de zetel, het aanrecht O:)

:ha :ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#385 Geplaatst 18 april 2010 - 13:00

Het enthousiasme is nog groot :d

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#386 Geplaatst 18 april 2010 - 13:35

Het is gewoon HEERLIJK om al die eatails te lezen Lutje!!!!! Doe zo verder meisken, we genieten er àllemaal van!!! :loveshower:

ps. Ik moet mezelf hier haast vast plakken om te vermijden dat mijn benen me naar huize Bebbeltje & co brengen....... :engel:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#387 Geplaatst 18 april 2010 - 13:37

Lut zei:

Het is gewoon HEERLIJK om al die eatails te lezen Lutje!!!!! Doe zo verder meisken, we genieten er àllemaal van!!! :loveshower:

ps. Ik moet mezelf hier haast vast plakken om te vermijden dat mijn benen me naar huize Bebbeltje & co brengen....... :engel:

²

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#388 Geplaatst 18 april 2010 - 14:18

Lut zei:

wacht op mijjjjjjjjjjjj
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#389 Geplaatst 18 april 2010 - 15:20

Lut zei:

Ben je er nog niet geweest :ha amai jij hebt veel gedult ik stond al lang aan de deur :ha

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#390 Geplaatst 18 april 2010 - 15:33

clyde zei:

Ben je er nog niet geweest :ha amai jij hebt veel gedult ik stond al lang aan de deur :ha

Tja, tis mss beter voor de poezels als ze eerst even op hun gemak aan elkaar kunnen wennen zonder dat er constant vreemd volk aan de deur staat he :lachen:

Geplaatste afbeelding