Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Bebbeltje verleidt...

• Log in om te reageren
684 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#421 Geplaatst 19 april 2010 - 08:02

Het kan zijn dat het komt door het volwassen eten, gewoon afwachten wat er gebeurd.... en met haar poep tja ze heeft er gewoon geen tijd voor :ha misschien dat ze eerst eventjes gaat spelen en daarna haar voor dat ze gaat slapen haar poepje wast of ze wacht op één van je katten om het proper te maken :ha .
En dat belleke ik denk inderdaad dat ze gaat verschieten hoe hevig ze zelf is . :lachen:
:ha Neem Bebbel speelgoed in huis :thumb: das een goei.... zo leuk dat Finn dat zo plezant vindt en zo te zien is er geen koppigerd bij jouw thuis. :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#422 Geplaatst 19 april 2010 - 08:08

Nog eventjes wat nieuws: ze is haar poep aan het wassen :ha :ha :ha . Anja, misschien had je wat eerder moeten reageren? :engel:
En als ze naar de kattenbak gaat, krabt ze ook alle kakjes van de andere katten goed onder (ja sommigen hebben het nu zo druk dat ze vlug hun boodschap doen, vlug even krabben en dan weer het huis verkennen. Maar Miss Bebbel neemt er haar tijd voor en wil dat alles proper is :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#423 Geplaatst 19 april 2010 - 08:36

*too much information* :ha

Grapje, hoor... Wat een lieverdje he!

Het komt daar dik in orde precies he!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#424 Geplaatst 19 april 2010 - 09:53

:lachen: :lachen:  Lut
Bjorre heeft van Bebbel een klein Bebbel batterijke meegekregen.
En af en toe zet hij zijn Bebbelbatterij ook op.
Dan zie je hem nogal toeren uithalen hoor met zijn speelgoed.En rondcrossen :d

Bebbel doet het zo te horen goed :thumb: :thumb:
Echt super !!!
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#425 Geplaatst 19 april 2010 - 10:16

Joloka zei:

Nog eventjes wat nieuws: ze is haar poep aan het wassen :ha :ha :ha . Anja, misschien had je wat eerder moeten reageren? :engel:
En als ze naar de kattenbak gaat, krabt ze ook alle kakjes van de andere katten goed onder (ja sommigen hebben het nu zo druk dat ze vlug hun boodschap doen, vlug even krabben en dan weer het huis verkennen. Maar Miss Bebbel neemt er haar tijd voor en wil dat alles proper is :thumb: :thumb: :thumb:

:thumb: :thumb: :thumb: Zie je wel dat ze het doet :lachen: en zo te zien heb je nu ook al hulp van Bebbel in het huishouden. :lachen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#426 Geplaatst 19 april 2010 - 10:43

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#427 Geplaatst 19 april 2010 - 11:59

:goofy: :goofy: :goofy:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#428 Geplaatst 19 april 2010 - 12:34

Hééééééééééérlijk al die op-to-date  info over miss Bebbel & Co!!! :loveshower: :loveshower:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#429 Geplaatst 19 april 2010 - 15:40

We hebben ze vandaag even alleen gelaten terwijl we wat boodschappen en een terrasje deden en ze lagen hier weer allemaal te slapen. :thumb:
Enne... Anja... Bebbel kan ook apporteren. Dat speelgoed van dat hengeltje: weggooien en miss brengt het terug :cheer: :cheer: :cheer: . En toen ik er een filmpje wou van maken, zat ze de hele tijd voor de camera te kijken :ha :ha :ha in plaats van naar haar speelgoed te lopen. Maar de volgende keer probeer ik het opnieuw. Dirk zat te schateren van het lachen en de andere poezels :catnoknow : wat doet die nu weer? Vrouwke gooit iets weg omdat ze het niet meer moet hebben en die brengt dat terug en ze wordt er nog voor geknuffeld ook :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#430 Geplaatst 19 april 2010 - 15:45

ze houdt jullie goed bezig zo te horen :d
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#431 Geplaatst 19 april 2010 - 16:49

Joloka zei:

We hebben ze vandaag even alleen gelaten terwijl we wat boodschappen en een terrasje deden en ze lagen hier weer allemaal te slapen. :thumb:
Enne... Anja... Bebbel kan ook apporteren. Dat speelgoed van dat hengeltje: weggooien en miss brengt het terug :cheer: :cheer: :cheer: . En toen ik er een filmpje wou van maken, zat ze de hele tijd voor de camera te kijken :ha :ha :ha in plaats van naar haar speelgoed te lopen. Maar de volgende keer probeer ik het opnieuw. Dirk zat te schateren van het lachen en de andere poezels :catnoknow : wat doet die nu weer? Vrouwke gooit iets weg omdat ze het niet meer moet hebben en die brengt dat terug en ze wordt er nog voor geknuffeld ook :catscratchhead

:ha Geweldig toch... :thumb: :thumb: :thumb: heeft ze ook weer van mama Sala, ze heeft dat bij mij ook al gedaan met dat kapot stokje... maar hier was het nogal moeilijk om te doen want madam Sala was er altijd mee weg :lachen: en jullie weten hoe hevig dat ze is met haar stok he?
Bjorre heeft het dan weer gedaan met het spinnetje. :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#432 Geplaatst 19 april 2010 - 20:09

En nog even een update (maar ik moet opletten wat ik schrijf want ze is hier aan het meelezen :x ): Finn heeft ook al even op Bebbeltje mogen rijden 8) . En Bebbeltje is gek van de staart van Nellemieke :LOL: , dus hangt Nellemieke haar staart mooi te zwaaien voor Bebbel en op het moment supreme, draait Nelleke haar om en blaast ze eventjes :( . Maar het gaat hier steeds maar beter hoor. Daarnet kwam Gabriël binnen en ons klein Bebbelke ging hem zowaar begroeten en wou hem knuffelen (en dan heeft ze een heel zacht tikje gekregen, maar echt heel zacht) :love: . En nu is haar batterij terug even plat en ligt ze hier zalig naast mij te slapen (deze middag lag ze op me te slapen). :hart: :hart: :hart:
Ik ben echt fier op mijn 5 schatten :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#433 Geplaatst 19 april 2010 - 20:17

:love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#434 Geplaatst 19 april 2010 - 20:19

:heart: :heart: :heart: foto s!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#435 Geplaatst 19 april 2010 - 20:24

Wat leuk om te zien en te lezen allemaal :love:

Geplaatste afbeelding