Spring naar inhoud

- - - - -

Wat voor grit gebruiken jullie

• Log in om te reageren
66 reacties op dit onderwerp
Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#61 Geplaatst 15 juli 2010 - 20:56

Ik heb nu ook al vanalles geprobeerd, maar niets kan op tegen de 'extreme classic', wat duurder maar je doet er ook veel langer mee. Nu had ik iets anders besteld bij zooplus ('k zou moeten gaan kijken, had ook heel positieve beoordelingen) maar daar ben ik helemaal niet content van. De volgende keer weer extreme classic.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 16 juli 2010 - 08:01

Ik heb de vervanging van Extreme Classic (zoomart). Premiere Classic ofzo.
Ook zeer tevreden van!

Lorwen
Lorwen
  • 411 berichten
  • 3 katten

#63 Geplaatst 19 juli 2010 - 13:47

Ik gebruik ook Pet Plus met babypowder (riekt wel goed, maar vrij veel stof)  

Ben gestart met een product dat we in die dierenwinkel gekocht hadden toen we Noobke gekocht hadden, maar als je dat moest vervangen had je echt een maskertje nodig omdat het zo'n stofboel was!

Dan gestart met gewone Catsan, dan overgestapt naar Catsan Gold.  Wou dan eens van die eco-korrels gebruiken van Catsan, van die houte dingetjes, maar toen wou ie niet meer op de bak gaan en lag de ontlasting overal :misselijk:

Dan kreeg ik van Whiskas bonnetjes voor die Catsan Smart Pack, ook maar 1 keer geprobeerd... is wel handig zo'n pampertje onder in de bak, maar ze krabben dat gans kapot!  En die korrels lieten overal witte pootjes achter op onze zwarte vloer...

Dus nu de Pet Plus met babypowder, echt geen klagen over... buiten het feit dat het zo vaak naast de bak ligt ipv erin... maar denk niet dat dat te vermijden is...

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 19 juli 2010 - 13:58

de overschakeling op extreme classic babypoeder is hier enorm goed gegaan! Ben er super tevreden van! Geen vieze geurtjes meer en makkelijk uit te scheppen, die balletjes.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.812 berichten
  • 5 katten

#65 Geplaatst 27 juli 2010 - 11:52

cat's best, geen enkel probleem mee, alleen maar voordelen :) makkelijk om uit te scheppen, stinkt niet, gaat lang mee...

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 27 juli 2010 - 18:48

Pet plus.
Maar ik vind het eerlijk gezegd wel duur...

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#67 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:24

Belmondo Utra White.