Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwe buitenren:nieuwe foto's en filmpje p15

• Log in om te reageren
248 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#241 Geplaatst 07 juli 2010 - 22:16

Joloka zei:

Ik ben hier ondertussen al luidop aan het dromen om volgend jaar de ren nog een stuk groter te maken (Dirk ziet me al komen: nog een paar jaar verder en heel de tuin is dan een ren :ha ).

:ha :ha dan heb je een rentuin ;)

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#242 Geplaatst 08 juli 2010 - 08:07

Lut zei:

WOW, dat is écht een prachtige ren geworden Lutje!!
Ik wist niet dat de tunnel al in gebruik was, maar Bebbeltje-lief heeft dat héél duidelijk gepresenteerd!! Zoooo leuk!!!
Wat een grote "drinkbak"!! Is het echt bedoeld als drinkbak? Of is hebben de poezels dat zo beslist??
Ik heb zo de indruk dat sommige poezels die pot met planten ooit gaan gebruiken als kattenbak ............... . Misschien een repellant (sp???) op spuiten?? Wij hier leggen overal een raster van kippengaas over de aarde van onze planten die in huis staan.

Nee hoor, de planten en bloemekes worden wel opgegeten (en dan vind je in de kattenbak een kakje op een stokje :oops: ) maar ze gebruiken die echt niet als kattenbak. Ze kunnen altijd aan de kattenbakken binnen en buiten staat er ook nog een.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#243 Geplaatst 12 juli 2010 - 13:33

Joloka zei:

Ik ben hier ondertussen al luidop aan het dromen om volgend jaar de ren nog een stuk groter te maken (Dirk ziet me al komen: nog een paar jaar verder en heel de tuin is dan een ren :ha ).

:ha Dat zou fantastisch zijn :thumb: een rentuin, ik hoop dat jouw droom uitkomt, zeker voor de katjes. :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#244 Geplaatst 12 juli 2010 - 13:40

Joloka zei:

:LOL: :LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#245 Geplaatst 18 juli 2010 - 14:26

Lutje, hebben je poezels al eens in hun rood ploeterbadje gespeeld?? Hier wordt het gebruikt door mijn ........................... eendjes :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#246 Geplaatst 19 juli 2010 - 09:26

Lut zei:

Lutje, hebben je poezels al eens in hun rood ploeterbadje gespeeld?? Hier wordt het gebruikt door mijn ........................... eendjes :lachen:

Voorlopig nog niet. Ik heb een beetje schrik voor hun nageltjes :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#247 Geplaatst 23 juli 2010 - 21:32

wauw!  MOOI!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#248 Geplaatst 24 juli 2010 - 15:22

:thumb: :thumb: :thumb:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje