Spring naar inhoud

- - - - -

Gewichtsevolutie brits korthaar kitten

• Log in om te reageren
93 reacties op dit onderwerp
Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 12 maart 2010 - 20:41

En ik hoop het voor jou dat ze nog lang mag blijven zoals ze nu is, de lieverd. :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 maart 2010 - 19:11

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

fanabe
fanabe
  • 522 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 20 maart 2010 - 23:43

Dan heb ik hier een dwergbritje, is met haar 13 maanden net iets over de 3 kg, maar is een poesje dat ik via de dierenarts gekregen heb, dat eigenlijk goed verwaarloosd is geweest. Maar het is nu een gelukkige kleine brit geworden, die wel een heel stuk kleiner is dan onze andere brit (met stamboom) van 8 maanden

Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 21 maart 2010 - 02:16

fanabe zei:

Dan heb ik hier een dwergbritje, is met haar 13 maanden net iets over de 3 kg, maar is een poesje dat ik via de dierenarts gekregen heb, dat eigenlijk goed verwaarloosd is geweest. Maar het is nu een gelukkige kleine brit geworden, die wel een heel stuk kleiner is dan onze andere brit (met stamboom) van 8 maanden

ja, dat is inderdaad nogal klein voor een Brit. Maar als ze verder gezond is zou ik me niet teveel zorgen maken. En dat is natuurlijk het belangrijkste é. :)
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 21 maart 2010 - 17:37

:thumb: :thumb: :thumb:

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 30 maart 2010 - 14:32

Hallo, ik ga half mei ons BKH poesje ophalen ze is nu 6,5 week ik ga om de twee weken een bezoekje brengen en nu afgelopen zaterdag ben ik langs geweest ze heeft nog 3 broertjes en 2 zusjes haar gewicht was 490 g eigenlijk een beetje ondergewicht maar toch niet het lichtste van het nestje maar nu ze zelfstandig begint te eten zou haar gewicht toch omhoog moeten gaan (zo is mij verteld), ze werden ook wat bijgevoerd de eerste weken.  Moet ik mij zorgen maken of komt dit o.k. ?

Groetjes Pascale en poezels !!!!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#22 Geplaatst 30 maart 2010 - 15:02

490 gram met 6,5 week oud? sorry maar dat vind ik wel heel licht.... mijn kittens waren dat niet maar misschien waren die van mij wel beren qua gewichten.. ik zelf vind het dus te licht en had allang bijgevoed

Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 30 maart 2010 - 15:38

IK vind het ook nogal licht....ze zullen toch goed moeten bijvoederen denk ik. Ik zou het een beetje in de gaten houden of ze nu wat bijkomt. :)
Geplaatste afbeelding

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 30 maart 2010 - 19:15

Ja ik dacht het al zaterdag ga ik ze weer een bezoekje brengen en ik weet dat het nestje bijgevoed word maar ik ga toch eens vragen hoeveel verder is ze heel levendig heldere oogjes en voor zo'n kleine meid allert maar ja dat wil niks zeggen hé ik heb :) :) HTK poesjes van nog geen jaar oud maar dat kan je niet vergelijken hé ik hou het in de gaten en laat het jullie weten bedankt voor de reacties is :d

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 30 maart 2010 - 19:18

Fototje van Nelly het lichtgewicht poesje alle raad is welkGeplaatste afbeeldingom !!!!!!

Bijgevoegde thumbnails

• Afbeelding 486.jpg

Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 30 maart 2010 - 20:06

Het is wel een mooi schattig kitten. :love3: Hou het eens in de gaten en vraag hoeveel ze nu bijgekomen is é. En hou ons op de hoogte. Ze zou nu toch moeten beginnen bijkomen. :)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:19

trio zei:

Fototje van Nelly het lichtgewicht poesje alle raad is welkGeplaatste afbeeldingom !!!!!!

Oh, wat een schoontje!
Ze ziet er wel goed uit :LOL:

Bij mij zat mijn brits korthaar Echo op 8 weken aan 800 gr, ervoor weet ik niet, ik denk dat ze nooit gewogen werden bij de kweker... :trance:
Het was ook een nestje van 6 kittens.

De evolutie kun je opvolgen in het eerste bericht van dit topic, ik heb de gewichten met regelmaat genoteerd.
De laatste 3 à 4 weken blijft ze op hetzelfde gewicht, namelijk 3,8 kg, maar ze eet zéér goed en verbrand nu waarschijnlijk ook wel meer dan daarvoor, het tijdstip valt samen met het mooie weer en de kans om in de tuin te kunnen rondspurten, iets waar ze maar niet genoeg van krijgt ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:32

:catscratchhead Even een heel andere vraag hoe plaats je een foto onder je naam vooraan.  Graag hulp ????????

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 30 maart 2010 - 23:35

trio zei:

:catscratchhead Even een heel andere vraag hoe plaats je een foto onder je naam vooraan.  Graag hulp ????????

Dat kan via "mijn profiel", dan 3de in de lijst links, "schermafbeelding (avatar) wijzigen".

Je kunt er kiezen uit de avatars die voorgesteld worden of je eigen foto uploaden, let dan wel op de voorwaarden, 150 kb of 100 x 100 pixels.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 31 maart 2010 - 11:49

:LOL: O.K. bedankt zo leert een mens weer bij hé !!!!!