Spring naar inhoud

- - - - -

Gewichtsevolutie brits korthaar kitten

• Log in om te reageren
93 reacties op dit onderwerp
Ben
Ben
  • 12 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 27 februari 2012 - 15:54

Je moet elk kitten apart bekijken. Britjes mogen wel wat zwaarder lijken qua gewicht, het zijn nu eenmaal stevigere katten. Ik heb 2 katers en de eene een snelle groeier en de andere een trage :) . Archie is 14 maanden en weegt 5kg600 en Pim is 8 maanden en weegt al 4kg900 :LOL: .

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 28 februari 2012 - 21:17

Echo blijft ondertussen stabiel, op 2,5 jaar weegt ze 4,5kg.
Ze schommelt tussen 4,4 en 4,6.
Maar zo staat ze heel goed! :love2:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 07 mei 2012 - 20:32

Eristo is vandaag naar dierenarts geweest voor vaccinatie en zijn gewicht is 6 kg hij is 16 maanden
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Stefanie-71
Stefanie-71
  • 1 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 21 juni 2012 - 16:31

Mijn kleine Gerrit weegt op dit moment 3,0 kilo. Hij is nu 27 weken.
Naar mijn mening is dit nog iets te licht. Hij heeft een aantal weken de niesziekte bacterie gehad (het virus was hij voor inge├źnt, maar ze kunnen de bacterie wel nog krijgen) Hier door is hij een tijdje niet zo lekker geweest en heeft hij niet zo goed gegeten en braakte ook af en toe. Nu gaat het eten sinds 3 weken een stuk beter. Hij is in deze tijd al 700 gram aangekomen.
Misschien dat zijn gewicht wel goed is voor zijn leeftijd maar ik vind hem zelf nog niet echt een brits bolletje. Als ik andere Britten zie van deze leeftijd zijn deze al veel boller. Kan dit komen doordat hij groeit dat hij nog niet zo bol is of hoort hij wel al een bolletje te zijn?