Spring naar inhoud

- - - - -

Vakantiekriebels

• Log in om te reageren
64 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 09 maart 2010 - 11:34

Ik voel de vakantiekriebels hier al aardig rondhangen... Vandaar mijn vraag: naar waar gaat jullie reis dit jaar?

Ik ben pas een weekje naar Spanje geweest (mijn mama woont daar) en heb daar dus van het lentezonnetje kunnen genieten...

Op 3 mei vertrekken Dries en ik richting Tenerife, op huwelijksreis voor tien daagjes...

In september gaan we normaal gezien nog een weekje met Dries zijn familie naar Griekenland ofzo...

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2 Geplaatst 09 maart 2010 - 11:56

Wij gaan 2 weken naar zuid frankrijk eind juni :) .
Heb er al helemaal zin in.
We hebben ook nog wel een aantal weekjes NL in het vooruitzicht.
Zeker in de paasvankantie een week en in zomervakantie waarschijnlijk in juli een week en augustus een week. Dan ga ik wel alleen met de kinderen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 09 maart 2010 - 12:00

ik weet nog niet echt wat ik ga doen
zker terug een fietsweekendje met een vriendin ,
Verder een weekendje ardennen  nog of een weekje  ergens ofzo ....

niet erg veel geld en hangt ook van bepaalde dingen af ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:38

Ik kan pas op verlof gaan eind oktober :( en ik wil ergens heen waar het zeker goed weer is. Vorig jaar in september een weekje naar Toscane geweest en de hele week gietende stortregen gehad :evil:
Ik heb voorlopig maar heel weinig dagen verlof per jaar (een 15-tal) en dan wil ik er echt wel plezier van hebben. Geloof me: een week binnenzitten op een kamertjes van 4 x 4 m terwijl de regen het zwembad bijvult en de regen- en onweerswolken het 'prachtige panorama over de Toscaanse heuvels' verbergen... Dat voelt alsof je geen vakantie hebt gehad. Je komt supergefrustreerd weer thuis!
Tips over zonnige bestemmingen zijn meer dan welkom!!!

@Lizke: Griekenland is altijd al 1 van mijn favoriete bestemmingen geweest, vooral de eilanden, maar daar is het seizoen meestal al afgelopen op 15 oktober :(
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#5 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:44

Fieke zei:

Ik kan pas op verlof gaan eind oktober :( en ik wil ergens heen waar het zeker goed weer is. Vorig jaar in september een weekje naar Toscane geweest en de hele week gietende stortregen gehad :evil:
Ik heb voorlopig maar heel weinig dagen verlof per jaar (een 15-tal) en dan wil ik er echt wel plezier van hebben. Geloof me: een week binnenzitten op een kamertjes van 4 x 4 m terwijl de regen het zwembad bijvult en de regen- en onweerswolken het 'prachtige panorama over de Toscaanse heuvels' verbergen... Dat voelt alsof je geen vakantie hebt gehad. Je komt supergefrustreerd weer thuis!
Tips over zonnige bestemmingen zijn meer dan welkom!!!

@Lizke: Griekenland is altijd al 1 van mijn favoriete bestemmingen geweest, vooral de eilanden, maar daar is het seizoen meestal al afgelopen op 15 oktober :(

Meen je dat nu? Wij zijn midden-eind augustus naar Toscane geweest vorig jaar en het was daar meer dan veertig graden, echt niet te doen...
Nu ja, liever zo dan wat jij beschrijft hoor!

Griekenland is echt een topper he! :heart:

Misschien moet je ook de Canarische Eilanden eens uitproberen, daar is het normaal gezien (tegenwoordig weet je natuurlijk nooit) ook meestal mooi weer...
Ik zal het je weten te vertellen als ik terug ben ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:48

Ja inderdaad, Canarische eilanden meestal wel dik ok. Gran Canaria en Tenerife heb ik al gedaan en alle twee :thumb:
in 2007 ben ik ook naar Toscane gegaan voor 2 weken en we hebben toen ook heel veel regen gehad :(

We weten nog niet naar waar we gaan...

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#7 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:50

Wij gaan eind juni met de auto naar het Gardameer - dit hotelletje:
Hotel Benessere - Hotel Principe di Lazise- Lago di Garda ? Official Website
In het doorgaan maken we nog tussenstop in de Vogezen, maar nog geen idee waar we gaan overnachten.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:52

Ik ga dit jaar een paar dagen kamperen in Duitsland, samen met Kiki. Mijn ouders hebben daar samen met goede vrienden een stacaravan en wij mogen die ook gebruiken. Niet te lang rijden en lekker goedkoop overnachten in een mooie omgeving.

Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 09 maart 2010 - 13:56

lizke zei:

Meen je dat nu? Wij zijn midden-eind augustus naar Toscane geweest vorig jaar en het was daar meer dan veertig graden, echt niet te doen...
Nu ja, liever zo dan wat jij beschrijft hoor!

Griekenland is echt een topper he! :heart:

Misschien moet je ook de Canarische Eilanden eens uitproberen, daar is het normaal gezien (tegenwoordig weet je natuurlijk nooit) ook meestal mooi weer...
Ik zal het je weten te vertellen als ik terug ben ;)

Canarische eilanden heb ik als kind met mama en papa gedaan (ik geloof zelfs dat we ooit in 'jouw' hotel gelogeerd hebben, Jardin Tropical), en als je de gemiddelde dagtemperatuur eind oktober - begin november bekijkt, valt dat vaak wat tegen, ook de temperatuur van het zeewater lijkt me wat te fris. (ik weet het, ben een moeilijke).
In Toscane verontschuldigden onze gastheer en -vrouw zicht voor het slechte weer. Ze hadden dat daar nog maar zelden meegemaakt. Ik had op het laatste nippertje een jeans en een trui meegenomen omdat ik geen zin had om die in de kast te hangen: ik heb de hele week die trui en die jeans gedragen. Het was er gemiddeld 11°, mijn topjes en flodderjurkjes en bikini's zijn in mijn koffer gebleven. Echt een rotvakantie!
We gaan dit jaar vermoedelijk buiten Europa gaan om een herhaling te vermijden: Antillen of Koh Samui. Nieuw-Zeeland was ook een optie maar ik kan maar een weekje-max 10 dagen weg en dat is veel te kort.
Geplaatste afbeelding

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#10 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:10

Ik vertek in April naar Las Vegas, eind Augustus ga ik twee weken naar Spanje.
Eventueel nog een dagje London maar dat is nog niet zeker.

8) 8)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:24

Net drie weken terug van 14 dagen Egypte.
In mei nog 12 dagen naar Turkije

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#12 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:27

Leuke reizen die jullie hier allemaal plannen. Ik zie hier ook een paar keer Griekenland vernoemd worden. Wij gaan zoals elk jaar voor 18dagen naar het eiland Kos in Greece. Op 19juli vertrekken we. We gaan er elk jaar, af en toe doen we ook een ander land aan, Turkije en Marokko zijn we ook al geweest. Waarom elk jaar Kos......?????? :d Ik heb daar 3jaar gewoond en gewerkt, vandaar....Het is eigenlijk m'n 2de thuis. Ik ben sinds eind vorig jaar een website over Kos gestart....ik kende eigenlijk niks van website's bouwen, maar met een beetje hulp wordt het toch IETS. En ik doe het eigenlijk voor het plezier en om andere mensen zo goed mogelijk te informeren. Ik heb er wel nog tamelijk veel werk aan.....Kruipt veel tijd in.
Mensen die een beetje geinteresseerd zijn in een toekomstige vakantie op dit mooie eiland kunnen altijd 's een kijkje nemen op www.kos-island.be
ge kunt ook altijd een berichtje nalaten in m'n gastenboek daar.
;) ;)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#13 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:28

Isabel zei:

Leuke reizen die jullie hier allemaal plannen. Ik zie hier ook een paar keer Griekenland vernoemd worden. Wij gaan zoals elk jaar voor 18dagen naar het eiland Kos in Greece. Op 19juli vertrekken we. We gaan er elk jaar, af en toe doen we ook een ander land aan, Turkije en Marokko zijn we ook al geweest. Waarom elk jaar Kos......?????? :d Ik heb daar 3jaar gewoond en gewerkt, vandaar....Het is eigenlijk m'n 2de thuis. Ik ben sinds eind vorig jaar een website over Kos gestart....ik kende eigenlijk niks van website's bouwen, maar met een beetje hulp wordt het toch IETS. En ik doe het eigenlijk voor het plezier en om andere mensen zo goed mogelijk te informeren. Ik heb er wel nog tamelijk veel werk aan.....Kruipt veel tijd in.
Mensen die een beetje geinteresseerd zijn in een toekomstige vakantie op dit mooie eiland kunnen altijd 's een kijkje nemen op www.kos-island.be
ge kunt ook altijd een berichtje nalaten in m'n gastenboek daar.
;) ;)

Ik ben ook al op Kos geweest... Een zakdoek groot :ha

Wel heel mooi ook... :heart:

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#14 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:51

Lang geleden dat je op Kos was?
Het is zeker een mooi eiland... :love3: Er zijn zoveel prachtige plekjes daar.... :love3:
Het is inderdaad niet supergroot, maar toch behoort het tot één van de grootste eilanden van die eilandengroep. :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#15 Geplaatst 09 maart 2010 - 14:59

Isabel zei:

Lang geleden dat je op Kos was?
Het is zeker een mooi eiland... :love3: Er zijn zoveel prachtige plekjes daar.... :love3:
Het is inderdaad niet supergroot, maar toch behoort het tot één van de grootste eilanden van die eilandengroep. :)

Neen, een jaar of drie-vier geleden geloof ik :)